ZaQik: souhlas, jsou to krabice a osobne bych si tam "vybral" to maly kupe, pry "nejrychlejsi" auto

, uz nevim znacku, to za dva melouny

, no a za 200k to maly jako do prace.

No a ze ma displej, bohuzel. Jsou tam i sedany. Ale mit neco velikosti Galaxy a v tom sedadla z Business Class

, myslim, ze kdo ma takhle velky auto by se asi nezlobil a to i za dalsi vybavu. Pokud pujdou do sveta, aspon do toho zapadniho, tak crash testy budou muset mit. Ale maji jine standardy. Jenze oni nas nepotrebuji, jako kdyz nejlepsi mobily se do Evropy nedostanou. Taky je mozna problem i funkcni software, jenze to jsou jen dohady, uz to neni jen kopie zapadnich aut jako driv. Cina ma ted koupene zdroje a levne ted nakupuje z Ruska, coz nemusi, navic podporovala elektrifikaci o peknych par roku driv. Hele mit kWh za 0,15 Kc a tretinovou cenu srovnatelnyho auta, tak si to elektro poridim taky a benzin necham na vikend.

Podle me je jejich podpora lepsi cesta jak davat dotace na auto. Navic maji asi ziv. uroven ve mestech uz stejnou jako u nas a pak se nedivim co tam jezdi a hlavne za kolik.
stano: opravdu si myslis, ze napr. ta automobilka co vlastni treba Volvo, bude mit Tebou popisovanou kvalitu? Mimochodem, cena enrgie se urcuje podle nejdrazsiho zdroje, takze pokud nebude vse ze slunce ci vetru, cista energie, tak bude v EU porad draha, a kdyz bude, tak nam na ni navali ruzne poplatky, ze to bude jedno, myslim, ze v Nemeku uz je cena elektriny jen 30%.