Stránka 17 z 57
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 12.12.2009 00:32
od jama
troška OT, ale stale ohladne svetiel
prototyp LED svetiel pre OII od Visteonu, buhužial koli vysokej cene neprešiel do výroby :
OctaviaII_LED
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 12.12.2009 08:57
od Kóťa
Další OT:Už jsem to viděl.Zadní diody ano,to je moc pěkný,ale vpředu?No,čočka je čočka...

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 12.12.2009 19:22
od ghostx5844
No a nebude to skor tym, ze prave na taketo svetla ma patent jedine audi

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 13.12.2009 00:53
od frantik.17
....upřímě řečeno světla pavlíka svítěj více, jakože intenzita světla, barva, a jak píše junior shluk, a i protože to je hid sada v čočce, svítí to dost dobře...a i na mokru se mi zdálo že to svítí více jakoby svítivost byla větší než u honzy, sraz jsme měli kolem osmé, a pršelo....
....už si vybýrám termíneček

ale asi si to budu dělat sám, nechce semi za to dávat nekřesťancký peníze, okoukám to od Páji, a bude, nafotim..

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 13.12.2009 07:02
od Kóťa
Mě by spíš zajímal rozdíl s rozložením světla takových 15-20m ode zdi.Jak se pak vykreslej ty hokejky.Ale to jste asi nefotili,co?

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 14.12.2009 00:40
od frantik.17
..ja myslím že je to dosti zřetelné z fotek, ale plánuje se s pavlikem srázek tento týden, abych si nafotil jak to má a kde chycený, že si to budu dělat sám...tak to vyfotíme...

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 14.12.2009 11:29
od m.a.x.i.m.u.s
jama píše:troška OT, ale stale ohladne svetiel
prototyp LED svetiel pre OII od Visteonu, buhužial koli vysokej cene neprešiel do výroby :
OctaviaII_LED
A8 to bude mít v modelovém roku 2010 jako výbavu na přání.
http://magazin.auto.cz/predstavujeme/au ... piada.html
Kód: Vybrat vše
Vrcholným provedením jsou světla sestavena kompletně ze světelných diod. Potkávací světla jsou tvořena deseti jednotkami v chromovaném pásu, pod ním se nachází oblouk složený z 22 světelných diod (světla pro denní svícení) a 22 žlutých diod (přední směrovky). Dálková světla se nacházejí v horní části ovětrávané jednotky světlometu, tvoří je dvě výkonné čtyřčipové diody. Pro jízdu v zatáčkách a na dálnici slouží další výkonné diody. Přepínání mezi režimy osvětlení probíhá automaticky. Světlo má teplotu barvy 5500 Kelvinů, při jízdě na potkávací světla odebírají světlomety 40 W, což je méně než xenonová světla. Koncová světla vystačí s 9 Watty.
Testu A8 na Primě v Autosalonu
http://prima.stream.cz/category/162/401249/?autoplay=1
Čas testu 22:20 ale moc tam toho není
Jinak
tady je taky pěkné psaní včetně obrázků.
Kód: Vybrat vše
Výhodou světel plně vybavených diodami, využívanými doposud pouze v zadních svítilnách, je dlouhá životnost (až 10 tis. hodin), velká spolehlivost a o asi 80% úspora energie oproti tradičním systémům svícení. Teď se podařilo zvýšit výkon bílých diod natolik, že je možno je použít v předních svítilnách automobilů pro potkávací i dálková světla.
Samotnou funkci diod ovládá multi-chipová technologie, která dovoluje jemně ovládat paprsek bez přídavných mechanických systémů. Každá dioda (optická jednotka) je přitom schopna produkovat jiný druh a šířku paprsku a díky uživatelsky přívětivému systému ovládání z místa řidiče je možno přisvítit pravou či levou stranu nebo okamžitě přizpůsobit konfiguraci diod jízdě na dálnici, mokrém povrchu, v lese, ve městě apod. Počet optických jednotek je v podstatě neomezený, lze je funkčně propojovat a designérům nabízí velké možnosti stylizace vnějšího vzhledu.
Světelné prvky LED se také přibližují barvou paprsku dennímu světlu. Teplota barvy produkovaná diodami je přibližně 5500 Kelvinů, teplota denního světla asi 6000 Kelvinů a xenonového světla asi 4000 Kelvinů. Lidskému oku je samozřejmě bližší světlo LED, člověk je schopen lépe rozlišovat, rychleji reaguje na podněty a oči nejsou tolik unavovány. LED poráží své staré konkurenty i ve svítivosti – zatímco xenonové světlo disponuje průměrně 90 lm/W a halogenové 20 lm/W, LED dosahuje průměru až 130 lm/W.
Německá Hella, výrobce těchto diod, už stihla vyrobit prototyp a aplikovala ho do vozu Opel Signum. Šest optických jednotek celé soustavy je využíváno pro potkávací světlo, tři produkují dálkové světlo a další jednotky jsou pro boční osvětlení a signální světla. Tento prototyp dosahuje podobné svítivosti a tedy viditelnosti jako xenonové světlo už při použití šesti optických jednotek pro potkávací světlo!
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 14.12.2009 18:32
od Kóťa
frantik:Právě,že na delším odstupu od zdi se to pozná co to dělá.Na ten 1,5 všechny čočky budou dělat lajnu skoro podobnou.Tak když se uvidíte,mohl bys to pro představu cvaknout!

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 15.12.2009 00:37
od frantik.17
..ok....cvaknu

Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 17.12.2009 22:32
od Rumcajs1
pánové, mám dva dotazy ...
1) Jaká výbojka patří do tohohle bazmeku
2) Dá se koupit HID sada s výbojkou která by do tohohle pasovala?
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 18.12.2009 11:26
od m.a.x.i.m.u.s
Nemůže to být H4?
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 18.12.2009 18:20
od Kóťa
Spíš nám řekni co to je?
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 18.12.2009 19:53
od frantik.17
..čočka...
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 19.12.2009 00:27
od Rumcajs1
je to bixenonová čočka od HELLY co se dávala do Focuse.
EDIT: sorry, ale v tomhle jsem fakt blbej ... takže výbojky mají stejný označení jako halogenový žárovky? Jako třeba právě ty H4??
Re: Originál Xenony - nivelace MONDEO
Napsal: 19.12.2009 13:21
od Kóťa
Já myslím,že origo výbojky,resp.do origo zástaveb nemají shodné označení s žárovkama.To je jen pro lepší orientaci u HID sad.Máš H4,tak tam musíš dát hid sadu s H4 paticí atp.