Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 10.07.2012 07:40

EGR je system na vylepsenie emisii. Preto na novsich autach jeho najmensia porucha sposobuje rozsvietenie MIL.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 10.07.2012 07:56

Rozsvícení čeho? :oops:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Komi » 10.07.2012 09:20

MIL - kontrolka nebezpecia prekrocenia emisnych limitov - v nasom pripade kontrolka v tvare motora - pri starte zhasina ako jedna z poslednych
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 10.07.2012 09:22

Tak jsem si to nějak myslel, jen mě zmátla ta zkratka :wink:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 10.07.2012 12:49

MIL - Malfunction Indicator Lamp
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 11.07.2012 09:11

Nastastie zaslepenie EGR nie je jeho porucha...
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Sobull » 11.07.2012 11:34

lucky.jack píše:Tak jsem o víkendu EGR zaslepil
Kde jsi to zaslepil? Před EGR, za EGR nebo až u sání? Díky.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 11.07.2012 12:41

Zaslepeno je před egrem. Nakonec jsem tam dal plech cca 0,7mm. V podstatě je záslepka na místo těsnění. Ale jak jsem psal, nepovedlo se mi plech dostat do naprostý plochosti takže to podfukuje. Ale už mám pastu na výfuky a jakmile bude čas tak to zalepím.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Sobull » 11.07.2012 13:09

Nevím jak na 1,6, ale na 2,0 je k egr přístup jak k penězům, tak jsem přemýšlel zkusit to až u sání. Ale u tvého řešení už nejdou plyny ani do ventilu, že? Takže ten se dál nezanáší, to bude asi lepší.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 11.07.2012 13:43

Jj do ventilu už plyny nejdou.
Našel jsem doma starý těsnění, takže výroba záslepky 10 minut a přehození cca 3/4 hodinky. U 2,0 netuším jak je systém dělanej.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Marod22 » 23.07.2012 10:42

Neviem ako ostatní, ale ja mám takú skúsenosť, že napríklad pri jazde na tempomate 120 a zošliapnutí plynu niekedy reaguje, ale niekedy mám pocit ako keby sa už ani rozbehnúť nechcel a na päťke od nejakých 2200 otáčok už prakticky ťahá minimálne. Doteraz som to prisudzoval tomu že to je jednoducho slabučký motor, ale že by som sa mýlil?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 23.07.2012 10:47

Marod22 :

Robi to vyhradne pri zapnutom tempomate ? Alebo aj bez neho ?
Tych 66kW nie je vela, ale zo 120 to musi vystartovat este celkom solidne. Ked mal sused problem s podtlakom ovladania turba, tiez sa jeho auto v 120-tke ledva ledva rozbiehalo. Na rovnej dialnici som z neho vytlacil horko - tazko 130, viac to proste neslo. Cize moznosti su 2 :
1) vadne hadicky podtlaku
2) turbo v haji

Ak nepocut ziadne nepristojne zvuky (sirena atd.), na 99% je to 1).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 23.07.2012 11:28

Ne že by to vystřelilo ve 120 nějak extra, ale zátah tam znát je.
U mě většinou funguje pořádný protáhnutí trubek :mrgreen: , tj najezdit tak 20km s řazením kolem 4-4,5t ot/min.
Ale to je spíš preventivní opatření :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Marod22 » 23.07.2012 12:02

No keď mám napríklad na tempomate 120 a chcem predbiehať, tak zatlačím plyn a dosť dlho mu trvá kým to vôbec zistí. A bez tempomatu sa niekedy stane že idem dajme tomu 120 a po zatlačení plynu niekedy ako by sa takmer nič nedialo, alebo keď aj áno, tak veeelmi pomaly ale zrýchluje. Ide aj cez 140, viac som neskúšal, ale velmi pomaly.
V12:
Tie trubičky viem aj ako laik nejako odhaliť?
Čo sa týka turba, tak asi pred dvomi mesiacmi mi z neho tiekol olej, ale vyriešilo sa to výmenou roztrhnutého tesnenia v tej plastovej trubke nad turbom. A mám aj malú dierku v IC, je okolo nej tiež trochu oleja, ale po výmene toho tesnenia mám pocit že toho oleja viac nie je

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od spanel » 23.07.2012 12:47

No, pokud se nepletu, tak intercooler je součástí tlakové části sání za turbem a jakákoliv dírka (únik vzduchu) snižuje tlak potřebny pro požadovaný režim (výkon) motoru.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host