Krátkodobé sporadické straty výkonu
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
EGR je system na vylepsenie emisii. Preto na novsich autach jeho najmensia porucha sposobuje rozsvietenie MIL.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Rozsvícení čeho? 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
MIL - kontrolka nebezpecia prekrocenia emisnych limitov - v nasom pripade kontrolka v tvare motora - pri starte zhasina ako jedna z poslednych
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Tak jsem si to nějak myslel, jen mě zmátla ta zkratka 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
MIL - Malfunction Indicator Lamp
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Nastastie zaslepenie EGR nie je jeho porucha...
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Kde jsi to zaslepil? Před EGR, za EGR nebo až u sání? Díky.lucky.jack píše:Tak jsem o víkendu EGR zaslepil
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Zaslepeno je před egrem. Nakonec jsem tam dal plech cca 0,7mm. V podstatě je záslepka na místo těsnění. Ale jak jsem psal, nepovedlo se mi plech dostat do naprostý plochosti takže to podfukuje. Ale už mám pastu na výfuky a jakmile bude čas tak to zalepím.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Nevím jak na 1,6, ale na 2,0 je k egr přístup jak k penězům, tak jsem přemýšlel zkusit to až u sání. Ale u tvého řešení už nejdou plyny ani do ventilu, že? Takže ten se dál nezanáší, to bude asi lepší.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Jj do ventilu už plyny nejdou.
Našel jsem doma starý těsnění, takže výroba záslepky 10 minut a přehození cca 3/4 hodinky. U 2,0 netuším jak je systém dělanej.
Našel jsem doma starý těsnění, takže výroba záslepky 10 minut a přehození cca 3/4 hodinky. U 2,0 netuším jak je systém dělanej.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Neviem ako ostatní, ale ja mám takú skúsenosť, že napríklad pri jazde na tempomate 120 a zošliapnutí plynu niekedy reaguje, ale niekedy mám pocit ako keby sa už ani rozbehnúť nechcel a na päťke od nejakých 2200 otáčok už prakticky ťahá minimálne. Doteraz som to prisudzoval tomu že to je jednoducho slabučký motor, ale že by som sa mýlil?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Marod22 :
Robi to vyhradne pri zapnutom tempomate ? Alebo aj bez neho ?
Tych 66kW nie je vela, ale zo 120 to musi vystartovat este celkom solidne. Ked mal sused problem s podtlakom ovladania turba, tiez sa jeho auto v 120-tke ledva ledva rozbiehalo. Na rovnej dialnici som z neho vytlacil horko - tazko 130, viac to proste neslo. Cize moznosti su 2 :
1) vadne hadicky podtlaku
2) turbo v haji
Ak nepocut ziadne nepristojne zvuky (sirena atd.), na 99% je to 1).
Robi to vyhradne pri zapnutom tempomate ? Alebo aj bez neho ?
Tych 66kW nie je vela, ale zo 120 to musi vystartovat este celkom solidne. Ked mal sused problem s podtlakom ovladania turba, tiez sa jeho auto v 120-tke ledva ledva rozbiehalo. Na rovnej dialnici som z neho vytlacil horko - tazko 130, viac to proste neslo. Cize moznosti su 2 :
1) vadne hadicky podtlaku
2) turbo v haji
Ak nepocut ziadne nepristojne zvuky (sirena atd.), na 99% je to 1).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Ne že by to vystřelilo ve 120 nějak extra, ale zátah tam znát je.
U mě většinou funguje pořádný protáhnutí trubek
, tj najezdit tak 20km s řazením kolem 4-4,5t ot/min.
Ale to je spíš preventivní opatření
U mě většinou funguje pořádný protáhnutí trubek

Ale to je spíš preventivní opatření

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
No keď mám napríklad na tempomate 120 a chcem predbiehať, tak zatlačím plyn a dosť dlho mu trvá kým to vôbec zistí. A bez tempomatu sa niekedy stane že idem dajme tomu 120 a po zatlačení plynu niekedy ako by sa takmer nič nedialo, alebo keď aj áno, tak veeelmi pomaly ale zrýchluje. Ide aj cez 140, viac som neskúšal, ale velmi pomaly.
V12:
Tie trubičky viem aj ako laik nejako odhaliť?
Čo sa týka turba, tak asi pred dvomi mesiacmi mi z neho tiekol olej, ale vyriešilo sa to výmenou roztrhnutého tesnenia v tej plastovej trubke nad turbom. A mám aj malú dierku v IC, je okolo nej tiež trochu oleja, ale po výmene toho tesnenia mám pocit že toho oleja viac nie je
V12:
Tie trubičky viem aj ako laik nejako odhaliť?
Čo sa týka turba, tak asi pred dvomi mesiacmi mi z neho tiekol olej, ale vyriešilo sa to výmenou roztrhnutého tesnenia v tej plastovej trubke nad turbom. A mám aj malú dierku v IC, je okolo nej tiež trochu oleja, ale po výmene toho tesnenia mám pocit že toho oleja viac nie je
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
No, pokud se nepletu, tak intercooler je součástí tlakové části sání za turbem a jakákoliv dírka (únik vzduchu) snižuje tlak potřebny pro požadovaný režim (výkon) motoru.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host