Stránka 17 z 31
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.07.2012 07:40
od V12
EGR je system na vylepsenie emisii. Preto na novsich autach jeho najmensia porucha sposobuje rozsvietenie MIL.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.07.2012 07:56
od lucky.jack
Rozsvícení čeho?

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.07.2012 09:20
od Komi
MIL - kontrolka nebezpecia prekrocenia emisnych limitov - v nasom pripade kontrolka v tvare motora - pri starte zhasina ako jedna z poslednych
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.07.2012 09:22
od lucky.jack
Tak jsem si to nějak myslel, jen mě zmátla ta zkratka

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 10.07.2012 12:49
od V12
MIL - Malfunction Indicator Lamp
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 11.07.2012 09:11
od bufer
Nastastie zaslepenie EGR nie je jeho porucha...
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 11.07.2012 11:34
od Sobull
lucky.jack píše:Tak jsem o víkendu EGR zaslepil
Kde jsi to zaslepil? Před EGR, za EGR nebo až u sání? Díky.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 11.07.2012 12:41
od lucky.jack
Zaslepeno je před egrem. Nakonec jsem tam dal plech cca 0,7mm. V podstatě je záslepka na místo těsnění. Ale jak jsem psal, nepovedlo se mi plech dostat do naprostý plochosti takže to podfukuje. Ale už mám pastu na výfuky a jakmile bude čas tak to zalepím.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 11.07.2012 13:09
od Sobull
Nevím jak na 1,6, ale na 2,0 je k egr přístup jak k penězům, tak jsem přemýšlel zkusit to až u sání. Ale u tvého řešení už nejdou plyny ani do ventilu, že? Takže ten se dál nezanáší, to bude asi lepší.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 11.07.2012 13:43
od lucky.jack
Jj do ventilu už plyny nejdou.
Našel jsem doma starý těsnění, takže výroba záslepky 10 minut a přehození cca 3/4 hodinky. U 2,0 netuším jak je systém dělanej.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 23.07.2012 10:42
od Marod22
Neviem ako ostatní, ale ja mám takú skúsenosť, že napríklad pri jazde na tempomate 120 a zošliapnutí plynu niekedy reaguje, ale niekedy mám pocit ako keby sa už ani rozbehnúť nechcel a na päťke od nejakých 2200 otáčok už prakticky ťahá minimálne. Doteraz som to prisudzoval tomu že to je jednoducho slabučký motor, ale že by som sa mýlil?
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 23.07.2012 10:47
od V12
Marod22 :
Robi to vyhradne pri zapnutom tempomate ? Alebo aj bez neho ?
Tych 66kW nie je vela, ale zo 120 to musi vystartovat este celkom solidne. Ked mal sused problem s podtlakom ovladania turba, tiez sa jeho auto v 120-tke ledva ledva rozbiehalo. Na rovnej dialnici som z neho vytlacil horko - tazko 130, viac to proste neslo. Cize moznosti su 2 :
1) vadne hadicky podtlaku
2) turbo v haji
Ak nepocut ziadne nepristojne zvuky (sirena atd.), na 99% je to 1).
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 23.07.2012 11:28
od lucky.jack
Ne že by to vystřelilo ve 120 nějak extra, ale zátah tam znát je.
U mě většinou funguje pořádný protáhnutí trubek

, tj najezdit tak 20km s řazením kolem 4-4,5t ot/min.
Ale to je spíš preventivní opatření

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 23.07.2012 12:02
od Marod22
No keď mám napríklad na tempomate 120 a chcem predbiehať, tak zatlačím plyn a dosť dlho mu trvá kým to vôbec zistí. A bez tempomatu sa niekedy stane že idem dajme tomu 120 a po zatlačení plynu niekedy ako by sa takmer nič nedialo, alebo keď aj áno, tak veeelmi pomaly ale zrýchluje. Ide aj cez 140, viac som neskúšal, ale velmi pomaly.
V12:
Tie trubičky viem aj ako laik nejako odhaliť?
Čo sa týka turba, tak asi pred dvomi mesiacmi mi z neho tiekol olej, ale vyriešilo sa to výmenou roztrhnutého tesnenia v tej plastovej trubke nad turbom. A mám aj malú dierku v IC, je okolo nej tiež trochu oleja, ale po výmene toho tesnenia mám pocit že toho oleja viac nie je
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 23.07.2012 12:47
od spanel
No, pokud se nepletu, tak intercooler je součástí tlakové části sání za turbem a jakákoliv dírka (únik vzduchu) snižuje tlak potřebny pro požadovaný režim (výkon) motoru.