Stránka 17 z 45

Re: Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 01.10.2016 17:52
od Gabo015
Zdravím. Po výmene auto batérie mi vyhadzuje chybu P1260.Auto sa chová normálne. V čom môže byt problém? Dakujem.
Obrázek

Re: Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 01.10.2016 20:50
od ZaQik
nerozpoznani spravneho cipu v klici ... tahle chyba jde smazat, pokud ne, tak mas spatnou diagnostiku

Napsal: 01.10.2016 20:57
od Gabo015
Mam ELM 327 bluetooth. Tak neviem ci to pojde. Keby nie,navstivim servis. Dik.

Odoslané z Galaxy S6

Napsal: 02.10.2016 12:43
od Gabo015
Chybu sa podarilo vymazat ale teraz pise chybu P1000.

Odoslané z Galaxy S6

Re: Seznam DTC kódů Ford

Napsal: 02.10.2016 13:55
od ZaQik
to je chyba pri pouziti neoriginalni diagnostiky ... to neres

Napsal: 02.10.2016 15:03
od Gabo015
Ok. Dakujem.

Odoslané z Galaxy S6

Chyba P1632 - nejde smazat!!!

Napsal: 07.10.2016 16:10
od Picasso
Dobrý den

Obracím se na vás s prosbou o radu.Mám Ford Focus 1.6 16V 74kW benzín r.v.2007 a diagnostika mi hlásí chyu P1632,což je :Snímač/obvod chyb inteligentního alternátoru - trvalá chyba.Na přístrojové desce mi ale kontrolka dobíjení nesvítí.Co se týka funkčnosti auta je vše plně funkční,jen se mi trochu zdá,že je to malinko línější.Baterie je v pořádku(má 12,7V) dobíjení bez zapnutých spotřebičů je 14,6V a při zapnutých všech možných spotřebičích a to i klimatizace,tak dobíjí 14,43V.To vše při studeném motoru.
Otázka je,proč hlásí tuto závadu,která nejde diagnostikou smazat(nechá se smazat,ale za chvilku tam vyskočí znovu) a proč nesvítí i kontrolka dobíjení když je chyba v obvodu dobíjení(kontrolka při zapnutém klíčku svítí a po staru zhasne tak jak má)???

Prosím vás o radu a nebo alespoň o nasměrování na co se zaměřit.Předem vám děkuji za pomoc.Pavel

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 07.10.2016 18:18
od ZaQik
menena baterie nebo alternator?

jedna se o chybu inteligentni dobijeni, tzn. ze auto dobiji, ale PCM neumi ridit vykon alternatoru ... zacal bych promerenim kabelu mezi alternatorem a PCM + mezi temostatem a PCM

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 07.10.2016 18:43
od Picasso
Baterie je původní a to asi 3 roky stará.Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).Modrý a šedý káblík od alternátoru k ECU jednotce je proměřený a v pořádku.Červený z altíku do pojistkové skříně v motoru taky v pořádku.Z toho termostatu do ECU jsem nezkoušel,tak to zkusím.Je tam ještě něco na co se zaměřit?

PS:Mooc děkuji za rychlou odpověď.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 07.10.2016 20:39
od lucky.jack
Picasso píše:Na alternátoru je měněná celá ta zadní část s diodovým můstke(repas).
Zásah. Známá nemoc fordů. Repas a neorigo prostě nefungujou korektně.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 07.10.2016 21:06
od Picasso
To už jsem taky tak přemýšlel,protože na netu se o tomto píše.Ten repas se dělal kvůli tomu,že to nedobíjelo.Ale nevím,jestli tato závada byla již před tím.Co radíš???

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 08.10.2016 09:52
od vitut
Nech otestovat alternator u nekoho, kdo ma generator ridicich pulzu. Pak bych mozna jeste vymenil pripojovaci konektor. Nektere regulatory maji tenci piny a puvodni konektor nema potrebny kontakt.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 12.10.2016 12:37
od Picasso
Takže jsem prošel kabely od teplotního čidla k ECU jednotce(hnědý a bílý) a jsou naprosto v pořádku.Všiml jsem si ale,že po ujetí např 10km mi stále teplota ukazuje cca 70 stupňů celsia.A dnes mi dokonce po 7km auto začalo i vařit a pořád ukazuje 70 stupňů.Že by bylo špatné teplotní čidlo?Dá se to nějak vyzkoušet?A nemohl by to být i ten problém s tím inteligentním dobíjením?
Ještě jeden poznatek.Auto je zcela studené(stálo celou noc venku) a při všech vypnutých spotřebičích dobíjí 14,55V.Po zahřátí(to jak mi dnes i vařilo) a vypnutých všech spotřebičích dobíjí 14,40V.Neměl by zahřátý Focus dobíjet někde kolem 13,80V???

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 12.10.2016 18:02
od ZaQik
v PCM opravdu zadna jina chyba neni?
jasne, ze to bude dobijet konstantnim napetim, kdyz nefunguje inteligentni regulace

zasekly termostat je taky moznost

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 15.01.2017 02:21
od Werty87
Hezký večer všem,
nechci otvírat nové téma tak snad jsem se trefil.

Mám jen kratičký dotaz.
Může chyba U0155 způsobit i jinou chybu? Současně při chybě U0155 mi vždy vyskočí i chyba P2584 (což je blbost, protože filtr je vykuchaný (předchozí majitel) a údajně by to mělo být komplet nějak vypnuté).

Stalo se mi to že auto šlo do volnoběžných otáček (rafika úplně na 0) a nereagovalo na plyn. Po cca 30 sec kdy auto šlo na volnoběh zhasla kontrolka MIL i chybové hlášení a vše šlo normálně.
Vždy to na přístrojovce vypsalo:
1. Power steering malfunction
2. Acceleration reduced
3. Pal malfunction

Na diagnostice jsem zjistil že se vypsal pouze 2 chyby a to výše uvedené U0155 a P 2584.
Smazal jsem chyby a po chvilce to vyskočilo opět.
Ještě jeden poznatek, když jsem to hledal všude různě po netu tak jsem zjistil že to může dělat palubní deska. Při jedné této chybě kdy byly otáčky na volnoběhu (rafika na 0) jsem poklepal na přístrojovku a okamžitě přestala svítit MIL dioda a zmizely i chyby (3 výše uvedené) tak nevím jestli to nebyla jenom náhoda.

Nechci se pouštět do zjišťování problému s Eloysm pokud by to vyřešila oprava palubní desky (v práci máme šikovné elektrikáře :).

Co myslíte může chyba v komunikaci vyhodit i jiné chyby?

Předem se omlouvám ale nepročítal jsem celý internet, tak pokud se to tady už psalo tak se omlouvám.

Auto.: Ford Focus II, r.v. 09/2008, combi, 1.6 TDci 80kW, najeto 172 000km.