
Atmosféra vs. downsizing motory
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ať si každý jezdí tím na co má, a tím čím chce jezdit 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Trochu zavádějící, postav vedle toho nového atmosféru z roku 2001 , nově vyrobenou. Dej si pak pro a proti u obou motorů. Krom více navěšených ekokurvítek to zase takový zázrak není. Já se novým věcem nebráním, ale musí jít správným směrem. Ono se dá udělat i úsporná atmosféra, a v dnešním provozu a radarech na každém kroku je kára dělající stovku za 6 sekund , krokem mimo. A mít káru jen na 4 roky, to by musela být za 200 tis.Kč, protože pro problémy s motory bude v bazaru neprodejná.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zrovna švýcaři a němci jsou ve většině případů velice velice opatrní na náklady všeho druhu.
Jsou mnohem více šetrní než my! Mám tam nebližší příbuzný (několik generací). Neznamená, že když strejda vydělává 5500EUR měs. tak kupuje SVOJE auto každé 3-4 roky
Dívá se co stojí pojistky, servis, daně, co vydrží a kolik pak za něj dostane. A zrovna ve švýcarsku se stačí podívat kolik jezdí letitých audi, subaru, toyot!
Jsou mnohem více šetrní než my! Mám tam nebližší příbuzný (několik generací). Neznamená, že když strejda vydělává 5500EUR měs. tak kupuje SVOJE auto každé 3-4 roky

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6888
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U nas je navic problem i ta zaruka, na co je mne zaruka 7 let, kdyz me pak muze auto stat u forda i klidne 1/2 roku. To si mam na tu dobu koupit druhe auto ci platit pujcene?. Je to i o pristupu prodejce. To me vadi vic jak ta "nespolehlivost". To neni jen Ford, nedavno jsem videl peripetie zakaznika BMW. s autem za 2mega a nebyl to motor. O pristupu je dost napsano v tomhle vlakne. viewtopic.php?f=241&t=41207&st=0&sk=t&sd=a&hilit=pist
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak ja jsem si mohl vybrat, co jsem chtel, puvodne jsem o 1.6EB uvazoval, ale muj mechanik mi to moc nedoporucil. Ptal jsem se i primo u Forda a totez. Pokud krátké trasy, tak ne s EB. Cenove byl muj 2.0 srovnatelny s 1.6EB, uz se o tech pruserech vedelo. Kdyby to nebyl primy vstrik, tak dejme tomu. A ze mi to jede hur, to me netrapi, 140 to jede kopec nekopec jako EB. Spotreba 7.7, o kolik bych si pomohl s EB? O pul litru? Zanedbatelny...Sentik píše: Jinak vidím tady Ballua jak nemůže cejtit naše "oturbený Babety", no to je přesně ono. Znám hodně lidí, co přešlo z motoru +- jako máš ty na oturbenou babetu a světe div se, jsou nadšeny. Zpět by to nikdo nechtěl. Jsem jedním z nich, jestli někdy poctivou neoturbenou babetu .. tak jo, ale Mustanga 5.0 V8a né tu tvojí downsizovanou sekačku na trávu
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Presne... a jak se zda, s 1.5EB to stale jeste nevychytali...ballu píše:Trochu zavádějící, postav vedle toho nového atmosféru z roku 2001 , nově vyrobenou. Dej si pak pro a proti u obou motorů. Krom více navěšených ekokurvítek to zase takový zázrak není. Já se novým věcem nebráním, ale musí jít správným směrem. Ono se dá udělat i úsporná atmosféra, a v dnešním provozu a radarech na každém kroku je kára dělající stovku za 6 sekund , krokem mimo. A mít káru jen na 4 roky, to by musela být za 200 tis.Kč, protože pro problémy s motory bude v bazaru neprodejná.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A podle čeho tak soudíš ?? Podle jednoho motoru tady na fóru a jednoho turba ?? Dost málo na úsudek , že je motor 1,5 EB špatnýMa.rt píše:
Presne... a jak se zda, s 1.5EB to stale jeste nevychytali...

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 683
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Ale ono je prostě potřeba brat, co je. Auto jsem měnil primárně proto, že se zrychlil provoz a s celou rodinou naložený bylo občas o hubu předjíždět a zaroven jsem po 50kw felicii a 1.6 focusu chtěl nějakou tu dynamiku i pro radost. No a chtel-li jsem ideálně focus novy ci stari max. 3 roky, jinak než ecoboost jsem se rozhodovat nemohl. Až vám ty atmosféry dojezdi, budete mít problem taky. Az bude možnost porovnat dva motory se slušnou dynamikou, že budou oba v prodeji ve stejnou dobu, bude mít smysl řešit A ci B. Ale teď je to zjednodušeně řečeno volba starsi / novejsi
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Naprosto u každý serie motoru najdeš na netu příběh, kdy to někomu chcíplo. At už jde o DuraTec, EcoBoost, TSIčko, TDIčko .. cokoliv.
2Karel: To víš, jak dlouho auto při případným využití záruky bude stát v servisu se tu můžeme tak akorát bavit a psát zkušenosti, bude to servis od servisu jiný. Od roku 2003 servisuju jen v autorizácích a mam příběhy celkem hororový a jindy i naprosto parádní a spokojenost. To není o Fordu jako takovým, je to o daným servisu, o lidech .. znáš to.
Z celkovýho pohledu ale za mne spokojenost, jinak bych to nekupoval
EDIT: A jinak presne jak říkáš, to neni jen Ford, když si vezmu jak reklamoval známej MLko na pokračování, přehazovali si ho jak horkej brambor, nic nevyřešili a auto je za cenu pul parkoviště focusů
2Karel: To víš, jak dlouho auto při případným využití záruky bude stát v servisu se tu můžeme tak akorát bavit a psát zkušenosti, bude to servis od servisu jiný. Od roku 2003 servisuju jen v autorizácích a mam příběhy celkem hororový a jindy i naprosto parádní a spokojenost. To není o Fordu jako takovým, je to o daným servisu, o lidech .. znáš to.
Z celkovýho pohledu ale za mne spokojenost, jinak bych to nekupoval

EDIT: A jinak presne jak říkáš, to neni jen Ford, když si vezmu jak reklamoval známej MLko na pokračování, přehazovali si ho jak horkej brambor, nic nevyřešili a auto je za cenu pul parkoviště focusů

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
V čem problémy ??kozelos píše: Až vám ty atmosféry dojezdi, budete mít problem taky.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 683
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Atmosféra vs. downsizing motory
Problém co koupit, když nebudou chtít downsizovany turbomotory. Protože nic jinyho už pomalu k mani nebude.. Ja jsem se svym 1.5EB nadmiru spokojen, ale taky se samozřejmě bojim, kolik let s nim proziju..
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pokud si budeš chtít nechat auto třeba 5-7 let a pak ho prodáš a budeš si chtít koupit nové auto , tak budeš tak max. řešit, kde vezmeš elektriku na dobíjení
a ti co si myslí , že něčemu takovému utečou používáním starých paštik , tak jim ekoteroristé ukážou , že s euroeko normou 4 - 5 na silnici nevyjedou
nebo vyjedou ,ale budou platit nejspíše poplatek za znečištění ovzduší , kde se jim provoz potom určitě nevyplatí a pak to stejně hodí do šrotu 



Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6888
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dobre to bagatelizujes, jde preci o spolehlivost a ne o to ze tomu chci uteci.
Bohuzel v dobe el. aut to dopadne hur jak tady.https://www.denik.cz/ekonomika/s-ulevam ... 71017.html

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Spolehlivost čeho ?? Motoru 1,5 EB který byl uvedený někdy v roce 2015 ?? O spolehlivosti těchto motorů se může bavit až tak někdy v roce 2025 kdy auta budou min. 10 letá a budou mít něco najeto a né teďKarel2 píše:Dobre to bagatelizujes, jde preci o spolehlivost a ne o to ze tomu chci uteci.![]()




Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13550
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ked vidim, ako sa niektori spravaju k autam a co s nimi robia, nezvaloval by som to hned na vyrobcu.
Niektori dokazu pokazit aj gulicky z lozisiek. Tam aj blbovzdorny motor taha za kratsi koniec.
Niektori dokazu pokazit aj gulicky z lozisiek. Tam aj blbovzdorny motor taha za kratsi koniec.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti