Světla pro denní svícení info na 1. strane

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 11.07.2015 23:05

Jo a pak se ti ucpe baroskop a co? A když ti to chcípne, tak by to taky zhaslo...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Andymaniac » 12.07.2015 21:54

Noo, u FFII se zdá, že ta logika pro spínání klimy je prostě v GEMu. Že GEM ví jestli běží motor nebo ne buďto dovolí sepnout relé, nebo ne ... Jediné, co se zdá, že by mohlo fungovat je spínání kostry senzorem tlaku mazání, ale nevím kde to najít :-(
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od lucky.jack » 12.07.2015 22:21

Co vyhrivani čelního skla? To jede taky po nastartování motoru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 13.07.2015 00:57

Myslím, že to jde hned s klíčkem, stejně jako výhřev trysek ostřikovačů...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 09:06

Nejde..vyhrivani celniho skla jde taky jen s bezicim motorem.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24617
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od ZaQik » 13.07.2015 09:12

vyhrev trysek jde po klicku
vyhrev celniho skla s bezicim motorem, jenze to hlida GEM a ne elektrika v motorovem prostoru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 09:26

spinaci silove rele ohrevu okna je v motorovem prostoru...podle mne neni problem ani trosku ten kontakt na nem najit kde se neco obevi kdyz uz bezi motor...a je jedno jestli to tam spina kostru a nebo plus...na FFI jsem to uz zapojoval nekolikrat a do minuty to najdu a zapojim kdykoliv i kdyz si z hlavy nepamatuju kterej kontakt to je(ale spis bych se sel kouknout do sveho auta :D :D ) ...tak neverim ze najit to u novejsiho FF by to dalo dyl nez pul hodiny ...s obyc merakem....ale u led sviceni bych fakt neresil rozsviceni az s bezicim motorem...tech 300 mA by ani na slabci baterce nebylo znat kdyz motor startuje...joo tech 8 A hlavnich svetel by uz byl problem ...ale tohle ne...to zere stejne jako kabinove svetlo s obyc zarovkou...a tu nikdo pred startem motoru nevypina ne? :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 09:33

..a kdyz se to teda nedari najit na rele klimky tak to vemte z rele pro palivove cerpadlo ne? ...to se sepne na 2 vteriny pri zapnuti klicku -vypne a pak trvale sepne az kdyz jde motor....a pro detailisty by slo myslim vzit jak uz jsem psal primo z cidla mazani...pro sichr prez diodu ...to by zcela jiste svitilo jen kdyz bezi motor...teda pokud mu jde mazani :D :D :D
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 13.07.2015 09:37, celkem upraveno 2 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24617
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od ZaQik » 13.07.2015 09:35

rele vyhrevu celniho okna je v motorovem prostoru, ale spinani posila GEM a ten hlida, jestli bezi motor, jinak na stisk ovladaciho tlacitka nereaguje ... takze tudy ne-e
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 09:44

..no jednoduche..rele s vypinacem musi tvorit obvod tzn z GEMU jde jeden spinany drat na rele a z rele jde prez vypinac klimky budto na plus a nebo na kostru..z cehoz usuzuji ze logicky na 2 kontaktech rele se musi pro ovladaci civku obevit budto plus a nebo minus(v horsim pripade bude vypinac mezi Gemem a relatkem)...a je to nalezene okamzite..kdyz se vynda rele klimky tak jsou to jen a pouze 2 kontakty ovladaci civky ktere je potreba prez voltmetr promerit proti kostre a proti plusu...a s nastartovanym motorem promerit znovu a uz se vidi...jednoduche a proste...
kdyz se da rele klimky bez krytu tak prstem jde zmacknout kotva rele a spojka klimky sepne i s vypnutym motorem...tzn fakt hledat jen a pouze na tech 2 kontaktech civky relatka...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 09:56

Jo a pak se ti ucpe baroskop a co? A když ti to chcípne, tak by to taky zhaslo...

..a toto nechapu co tim chtel autor rict..prece je logicke ze kdyz je to zapojene ze se DRL rozsviti az po startu motoru tak v tu chvilku kdy se motor zastavi(nebo chcipne pri rozjezdu) tak zhasnou ne? ...tim to dotazem jsem trosku rozhozenej....je to stejne podivne ze kdyz se vypne elektrika pro hrajici radio tak taky ztichne... :bebng: :bebng:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 13.07.2015 10:15

To napájení klimatizace jde přes relé, které ovládá GEM u spolujezdce, přímo z akumulátoru.
Kdo chce, aby to svítilo, až když běží motor, určitě nebude chtít dvouvteřinové probliknutí pro natlakování paliva...

Mně by se líbilo rozsvícení DRL 1s po nastartování motoru a zhasnutí až s vypnutím klíčku z polohy ACC (ta je snad jen pro rádio).

Ono neni problém to vymyslet, natahat si drátky až ke spínačce a tak... ale proti připojení jednoho drátku do pojistkovky v motoru je to docela komplikovaný.
..a toto nechapu co tim chtel autor rict..prece je logicke ze kdyz je to zapojene ze se DRL rozsviti az po startu motoru tak v tu chvilku kdy se motor zastavi(nebo chcipne pri rozjezdu) tak zhasnou ne? ...tim to dotazem jsem trosku rozhozenej....je to stejne podivne ze kdyz se vypne elektrika pro hrajici radio tak taky ztichne... :bebng: :bebng:
No a to není špatně, že ti zhasnou světla, když to chcípne? Nebo když bude vadný/zanesený spínač tlaku oleje? Já myslím, že jo.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od vitr73 » 13.07.2015 10:21

..no ja myslim ze nikdo rozumnej by s nefunkcnim cidle mazani snad nejezdil...a v pripade ze by odeslo z nejakeho duvodu tak se dojed da taky tak ze se svetla rozsvitej normalne ne? ale jinak prodavaji "krabicku" co spina svetla podle napeti z dobijeni a tedy po startu motoru zacne dobijet altik(u tohohle auta s malickym zpozdenim) a zhasnou se tak ze se vypne klicek a nebo po urcitem case po zhasnuti motoru se zapnutym klickem....a to by bylo taky jedno z reseni...
ale podle mne je nejjednodussi kdyz se ledky rozsvitej hned po zapnuti zapalovani(jejich pidi odber nicemu nevadi) a zhasnou jen pri rozsviceni hlavnich svetel...pak odpada i to co se ti nelibi..zhasnuti DRL po zhasnuti motoru pri rozjezdu nejakeho joudy co se nedokaze rozjed... :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 13.07.2015 12:24

Pak spínané napětí není problém najít. Minimálně ten kabel, co vede z PJB do FJB.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane

Příspěvek od Nepér » 13.07.2015 19:37

Aha, tak je to problém najít! Ono to není na tom horním konektoru, ale nějakej hajzl, co tam vede spodem, pffff

Tak nakonec zvítězilo "engine management relay" díky jeho zpožděnému vypnutí.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host