Stránka 162 z 190
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 11.07.2015 23:05
od Nepér
Jo a pak se ti ucpe baroskop a co? A když ti to chcípne, tak by to taky zhaslo...
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 12.07.2015 21:54
od Andymaniac
Noo, u FFII se zdá, že ta logika pro spínání klimy je prostě v GEMu. Že GEM ví jestli běží motor nebo ne buďto dovolí sepnout relé, nebo ne ... Jediné, co se zdá, že by mohlo fungovat je spínání kostry senzorem tlaku mazání, ale nevím kde to najít

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 12.07.2015 22:21
od lucky.jack
Co vyhrivani čelního skla? To jede taky po nastartování motoru.
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 00:57
od Nepér
Myslím, že to jde hned s klíčkem, stejně jako výhřev trysek ostřikovačů...
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:06
od vitr73
Nejde..vyhrivani celniho skla jde taky jen s bezicim motorem.
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:12
od ZaQik
vyhrev trysek jde po klicku
vyhrev celniho skla s bezicim motorem, jenze to hlida GEM a ne elektrika v motorovem prostoru
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:26
od vitr73
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:33
od vitr73
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:35
od ZaQik
rele vyhrevu celniho okna je v motorovem prostoru, ale spinani posila GEM a ten hlida, jestli bezi motor, jinak na stisk ovladaciho tlacitka nereaguje ... takze tudy ne-e
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:44
od vitr73
..no jednoduche..rele s vypinacem musi tvorit obvod tzn z GEMU jde jeden spinany drat na rele a z rele jde prez vypinac klimky budto na plus a nebo na kostru..z cehoz usuzuji ze logicky na 2 kontaktech rele se musi pro ovladaci civku obevit budto plus a nebo minus(v horsim pripade bude vypinac mezi Gemem a relatkem)...a je to nalezene okamzite..kdyz se vynda rele klimky tak jsou to jen a pouze 2 kontakty ovladaci civky ktere je potreba prez voltmetr promerit proti kostre a proti plusu...a s nastartovanym motorem promerit znovu a uz se vidi...jednoduche a proste...
kdyz se da rele klimky bez krytu tak prstem jde zmacknout kotva rele a spojka klimky sepne i s vypnutym motorem...tzn fakt hledat jen a pouze na tech 2 kontaktech civky relatka...
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 09:56
od vitr73
Jo a pak se ti ucpe baroskop a co? A když ti to chcípne, tak by to taky zhaslo...
..a toto nechapu co tim chtel autor rict..prece je logicke ze kdyz je to zapojene ze se DRL rozsviti az po startu motoru tak v tu chvilku kdy se motor zastavi(nebo chcipne pri rozjezdu) tak zhasnou ne? ...tim to dotazem jsem trosku rozhozenej....je to stejne podivne ze kdyz se vypne elektrika pro hrajici radio tak taky ztichne...

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 10:15
od Nepér
To napájení klimatizace jde přes relé, které ovládá GEM u spolujezdce, přímo z akumulátoru.
Kdo chce, aby to svítilo, až když běží motor, určitě nebude chtít dvouvteřinové probliknutí pro natlakování paliva...
Mně by se líbilo rozsvícení DRL 1s po nastartování motoru a zhasnutí až s vypnutím klíčku z polohy ACC (ta je snad jen pro rádio).
Ono neni problém to vymyslet, natahat si drátky až ke spínačce a tak... ale proti připojení jednoho drátku do pojistkovky v motoru je to docela komplikovaný.
..a toto nechapu co tim chtel autor rict..prece je logicke ze kdyz je to zapojene ze se DRL rozsviti az po startu motoru tak v tu chvilku kdy se motor zastavi(nebo chcipne pri rozjezdu) tak zhasnou ne? ...tim to dotazem jsem trosku rozhozenej....je to stejne podivne ze kdyz se vypne elektrika pro hrajici radio tak taky ztichne...

No a to není špatně, že ti zhasnou světla, když to chcípne? Nebo když bude vadný/zanesený spínač tlaku oleje? Já myslím, že jo.
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 10:21
od vitr73
..no ja myslim ze nikdo rozumnej by s nefunkcnim cidle mazani snad nejezdil...a v pripade ze by odeslo z nejakeho duvodu tak se dojed da taky tak ze se svetla rozsvitej normalne ne? ale jinak prodavaji "krabicku" co spina svetla podle napeti z dobijeni a tedy po startu motoru zacne dobijet altik(u tohohle auta s malickym zpozdenim) a zhasnou se tak ze se vypne klicek a nebo po urcitem case po zhasnuti motoru se zapnutym klickem....a to by bylo taky jedno z reseni...
ale podle mne je nejjednodussi kdyz se ledky rozsvitej hned po zapnuti zapalovani(jejich pidi odber nicemu nevadi) a zhasnou jen pri rozsviceni hlavnich svetel...pak odpada i to co se ti nelibi..zhasnuti DRL po zhasnuti motoru pri rozjezdu nejakeho joudy co se nedokaze rozjed...

Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 12:24
od Nepér
Pak spínané napětí není problém najít. Minimálně ten kabel, co vede z PJB do FJB.
Re: Světla pro denní svícení info na 1. strane
Napsal: 13.07.2015 19:37
od Nepér
Aha, tak je to problém najít! Ono to není na tom horním konektoru, ale nějakej hajzl, co tam vede spodem, pffff
Tak nakonec zvítězilo "engine management relay" díky jeho zpožděnému vypnutí.