Stránka 165 z 279
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 11:45
od Blackhawk
stano. píše:Slid píše:EDIT: jinak na nove baterii bylo na 100% napeti pres 13V, tusin neco kolem 13.1V - 13.2V
Plne nabita ma mat 12.8V, nie?
Kedze ma vcera prekvapila moja vybita baterka, dal som ju nabit mino auta a po zmerani mala 13.1V. Vo svojom vlakne som sa pytal ci je to OK, tak vidim, ze je to v poriadku a baterka by mala byt hadam OK.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 12:35
od Slid
No ja jsem tohle napeti mel kdyz jsem ji prinesl z kramu, pamatuju si to, protoze jsem ji porovnaval se svoji starou.Kolik mela po vlozeni do auta a jake drzela napeti po zahajeni provozu nevim.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 12:45
od George V.
Nechte si pánově seřídit voltmetry (ideálně kladivem). Na baterce nikdy nemůžete naměřit po nějaké době po odpojení nabíjení víc, než 12.7V naprázdno. To prostě odporuje fyzikálním zákonům

Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 12:59
od Slid
Hele mam tu dva multimetry a pochybuji ze kacaji oba, o tom jsem se ted presvedsil jak 10 dnu saskuju kolem auta, ale elektrikar nejsem tak se nechci hadat, tech 13V jsem psal bylo bez zateze.
Spise mne zarazi u toho znameho tech 14V na 2 mesice stare baterce

Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 13:26
od stano.
Napatie na baterke sa ma merat NAJMENEJ POL HODINU po odpojeni nabijania - ci uz vypnuti motora alebo nabijacky.
Tesne po nabijani moze mat baterka cez 13V. Ale zmerajte ju o hodinu...
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 14:12
od Blackhawk
Vyskusam to dnes pred tym ako ju nahodim spat do auta a reportnem.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 15:43
od stano.
Mozes aj skusit pripojit nejaky spotrebic. Napriklad Hx ziarovku na par sekund a potom zmerat. Tak dosiahnes este realnejsie vysledky.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 16:00
od fofok
Že vás to baví.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 16:29
od smoula
A když pustím diagnostický mod budíků, tak informace o baterce je použitelná? Nebo ne?
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 21:11
od Slid
fofok píše:Že vás to baví.
Mám rád ve věcech jasno a sere mě to.
Dnes je celý den -2°C a pokud přijde normální někomu, že ráno baterie měla napětí v klidu 12.6V a teď má 12.2V a po žhavení sotva točí startérem, tak mě normální to nepříjde, takže jde zase domů na nabíječku a do auta ji dám až v pátek ráno než pojedu do Jesenic na test. Takže se krásně ukázalo, že čím nižší teplota, tím napětí jde dolu podstatně rychleji.
Proto jsem mohl dorazit na chalupu jizdou 120km přečkat jednu noc s -9 a ráno nenatočil auto, až po dobití baterie.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 21:43
od Standa.64
To, abys mohl reklamovat autobaterii musíš mít asi úředně potvrzený protokol se zátěžovým testem,kde bys měl mít doložené,že baterie je nějakým způsobem vadná.Ideální by bylo, kdyby byl třeba článek v hajzlu.Pak by nebylo co řešit.
Re: Baterie
Napsal: 07.01.2015 21:49
od Blackhawk
stano. píše:Mozes aj skusit pripojit nejaky spotrebic. Napriklad Hx ziarovku na par sekund a potom zmerat. Tak dosiahnes este realnejsie vysledky.
Bez zapojenia mala po jednom dni odpojenia od nabijacky 12,8V.
Re: Baterie
Napsal: 08.01.2015 08:48
od stano.
No vidis. To je presne napatie pri 100% nabiti.
Re: Baterie
Napsal: 08.01.2015 09:03
od smoula
smoula píše:A když pustím diagnostický mod budíků, tak informace o baterce je použitelná? Nebo ne?
Haloo

Re: Baterie
Napsal: 08.01.2015 09:10
od George V.
Co míníš tím diagnostickým modem? Že otočíš klíčkem bez nahození motoru? Pak to je jen informace o tom, že svítí žárovička...Ta přeškrtnutá baterka informuje předdevším o tom, že neběží nabíjení, resp. dává příliš nízké napětí, o kondici baterky nic nevypovídá

.