Ale ve většině článků o DPF najdeš, že DPF mírně zvyšuje spotřebu... Prostě je něco v cestě a navíc když dojde k aktivní regeneraci tak to během ní žere nepochybně více. Takže snížení spotřeby je klidně IHMO možné (pokud z toho udělají ekvivalent auta bez DPF), ale ten zbytek je problematický.Komi píše:ked podla Forda ma model s DPF priemernu 4,8 a bez DPF len 4,8 cize je jasne ze ked slubuju znizenie spotreby tak su daleko sikovnejsi ako nejaky blby profici od Forda aj Pazouta dohromady....ale jasne ze takto dost ludi nalakaju a vo tom to je...
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u TDCi
No kdyby k tomu byl rozumný převod a rozumně odstupňované kvalty tak to s tím variabilním časováním možná... Ale za stávající situace...foki píše: napisu to znova 1,6 ano ale benzina prijde mi ze zacinaji dochazet .
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Ja mam navrh. Prestante teoretizovat a chodte si dat ten DPF vykuchat. Potom napisete ako to je naozaj
A pokial ide o EK, nic nie je nemozme, aj prejst bez merania.
Je tu niekto s 1,6 Tdci 80kW DPF, komu to pri 120 000 len regenerovali a nemenili?

A pokial ide o EK, nic nie je nemozme, aj prejst bez merania.
Je tu niekto s 1,6 Tdci 80kW DPF, komu to pri 120 000 len regenerovali a nemenili?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Jozef
- Pokročilý
- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Filtr pevných částic u TDCi
V tomto pripade nie je "len" rozhodujuce tych 120.000 km, ale aj charakter jazdenia (dlzky beznych jazd) a kvalita paliva, atd. Takze len na tie km by som sa neorientoval.
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Sevas Jozef z TT
Ja viem ze to nie je presne o km, ze ten filter nezomrie presne po 120 000 km. Len ma zaujima kolkym uz zomrel a ako to riesili.
Ja osobne pri takej brutalnej cene radsej fofa predam a kupim zas ine...
Ja viem ze to nie je presne o km, ze ten filter nezomrie presne po 120 000 km. Len ma zaujima kolkym uz zomrel a ako to riesili.
Ja osobne pri takej brutalnej cene radsej fofa predam a kupim zas ine...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Jozef
- Pokročilý
- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Tak kym ho predas, dufam, ze sa s nim prides aspon ukazat na nejaky zraz ... 

- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u TDCi
mam na tom necelych 94 000, tak snad mi to este chvilu pojazdi.
zatial mu je luto predavat ho, ale uznaj ze 2000 € za DPF je ulet a ani sa nedivim ze sa ludia snazia ten dpf odtial dat prec a mat pokoj.
zatial mu je luto predavat ho, ale uznaj ze 2000 € za DPF je ulet a ani sa nedivim ze sa ludia snazia ten dpf odtial dat prec a mat pokoj.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Filtr pevných částic u TDCi
To wilder01: při těch 120000 km je výměna doporučena
. Ale protože je to poslední díl za kterým se již nemá co posrat, tak ho tam můžeš nechat klidně až do jeho úplného konce, což může být třeba až při dvojnásobku kilometrů doporučené výměny
.
Takže já půjdu cestou jen dolití ELOYS při těch 120000 km ( dá se koupit za rozumnou cenu u citrónů a pak si ho doliju a dle již uvedeného návodu ručně vynuluju PC) a budu čekat kdy mi filtr definitivně odejde a čekat, že na něm najedu ještě nějakou slušnou dávku kilometrů a pak bych ho teprve vykuchal definitivně nebo vyměnil pokud to již bude za přijatelnou cenu.
To je má idea


Takže já půjdu cestou jen dolití ELOYS při těch 120000 km ( dá se koupit za rozumnou cenu u citrónů a pak si ho doliju a dle již uvedeného návodu ručně vynuluju PC) a budu čekat kdy mi filtr definitivně odejde a čekat, že na něm najedu ještě nějakou slušnou dávku kilometrů a pak bych ho teprve vykuchal definitivně nebo vyměnil pokud to již bude za přijatelnou cenu.
To je má idea

FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Dá sa kúpiť z búračky za 160éčiek - ale s tým, že nevieš koľko má ešte pred sebou....




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Tak a je to tu!!!
Dnes cestou z BA - červená kontrolka a nápis: "Engine systems fault" - a ďalej auto ako bez turba - núdzový režim...
Zastavil som sa v NR vo Forde:
Zanesený DPF filter....a EGR v otvorenej polohe/asi zasajrajtený - veľmi si prajem, aby aspoň ten bol funkčný po vyčistení/.
Tak neviem - či mám ísť do Fordu na "dynamickú" regeneráciu /v servise vyvolanú cez IDS diagnostiku s predchádzajúcim doplnením "EOLYSU 176" predtým doplna do nádržky na aditívum/ a potom sa vraj uvidí....
Tak fakt neviem...kurník šopa - prečo tu nie je taká autoservisná firma ako v Bystřici nad Pernštejnem alebo vo Velkém Meziříčí!!!!?
Ak to nebude po tej regenerácii ok - zbytočne som vyhodil cca 250-300Eur a aj tak budem musieť kúpiť jazdený DPF z búračky!!!!!
Za 200éčiek mi ponúkajú DPF z vrakoviska - ale teraz ani nemajú - vraj najskôr v stredu.
Tak babo raď!!!!!!!

Dnes cestou z BA - červená kontrolka a nápis: "Engine systems fault" - a ďalej auto ako bez turba - núdzový režim...

Zastavil som sa v NR vo Forde:
Zanesený DPF filter....a EGR v otvorenej polohe/asi zasajrajtený - veľmi si prajem, aby aspoň ten bol funkčný po vyčistení/.
Tak neviem - či mám ísť do Fordu na "dynamickú" regeneráciu /v servise vyvolanú cez IDS diagnostiku s predchádzajúcim doplnením "EOLYSU 176" predtým doplna do nádržky na aditívum/ a potom sa vraj uvidí....
Tak fakt neviem...kurník šopa - prečo tu nie je taká autoservisná firma ako v Bystřici nad Pernštejnem alebo vo Velkém Meziříčí!!!!?
Ak to nebude po tej regenerácii ok - zbytočne som vyhodil cca 250-300Eur a aj tak budem musieť kúpiť jazdený DPF z búračky!!!!!
Za 200éčiek mi ponúkajú DPF z vrakoviska - ale teraz ani nemajú - vraj najskôr v stredu.
Tak babo raď!!!!!!!









Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Jozef
- Pokročilý
- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Filtr pevných částic u TDCi
to BobTDCi: uf, tak skoro som to u Teba necakal. Neviem, co by bolo v Tvojom pripade lepsie. Nech sa rozhodnes akokolvek, drzim palce, nech Ti to dopadne dobre. A budem sledovat, ako sa Ti dari ...
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u TDCi

tazko radit. DPF z buracky tiez nie je zrovna zadarmo, hlavne ak nevies kolko km na v skutocnosti za sebou a kolko pred sebou.
Ten tvoj zaneseny DPF ma kolko za sebou?
Ja by som skusil Rakusko, myslim ze radsej prihodit par stoviek a mat istotu ze to mas nove a vydrzi zopar rokov...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Z búračky je za 160-200éčiek.wilder01 píše:![]()
tazko radit. DPF z buracky tiez nie je zrovna zadarmo, hlavne ak nevies kolko km na v skutocnosti za sebou a kolko pred sebou.
Ten tvoj zaneseny DPF ma kolko za sebou?
Ja by som skusil Rakusko, myslim ze radsej prihodit par stoviek a mat istotu ze to mas nove a vydrzi zopar rokov...
No ale 982éčiek sa mi zas vyhadzovať nechce....až tak dobre nezarábam...
Môj má tak 160-170tkm. Presne neviem lebo bol stáčaný tacháč čo som vedel, rozhodoval som sa podľa stavu auta - iba o DPF som vtedy nevedel vôbec nič na moju škodu!
V marci 2008 malo auto 121tkm podľa protokolu pri výmene sahary na zvolávačku v nemecku a keď mi ho v júli doviezli malo na tacháči "97tkm"..ale aj na diagnostike sme to videli podľa zápisov, že to bolo robené...vravím zvyšok auta aj samotný chod motora bol v poriadku tak nejakých 160 ešte nie je veľa.

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u TDCi
982 € to stoji vraj aj s robotou, takze samotny filter ked beriem cenu v Nemecku stoji okolo 660 €. To mas rozdiel oproti vrakacu 460 €, co je sice dost ale ono ten vrakacovy filter sa moze velmi neoplatit. Co ak ti vrakacovy odide po 20 000 km? potom si mozno spravis prepocet ceny na km a zistis ze vrakacovy ta bude stat 0,01 € na km ale novy 0,0055 € na km pri vydrzi 120 000 km. Takze je to fakt na uvazenie.
Ak chces to auto casom predat tak ber vrakac, ak chces pri nom ostat este dlho a si s pokojny tak by som bral novy.
Ak chces to auto casom predat tak ber vrakac, ak chces pri nom ostat este dlho a si s pokojny tak by som bral novy.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Co v Polsku kolik tam stojí 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů