LiborM píše:Trubka je tak řešená,že se zasouvá do svých koncovek, je to normální. Sítko je ve šroubu v trubce,která je přišroubovaná k bloku motoru a dostaneš se k tomu až sundáš všechny tepelně krycí plechy a celý kat musí kousek dolů nebo uplně ven.
Dnes jsem zkoušel průtokovou zkoušku a přesně za minutu to vytlačilo 0,75L oleje. Jinak dnes jsem udělal další 3 proplachy s novým olejem,tedy dohromady 6 průplachu a po posledním vypuštění oleje už vytekl čistý olej,takže mám 100% jistotu,že motor je uvnitř čistý. Vytáhl jsem kat a propral jsem ho Wapkou a napřed to vůbec ani neprotíkalo,ale vylítal z toho dost bordelu,ted by už měl být průchodnější.
Mohl by nějak někdo kdo tomu rozumí reagovat na to,proč by se ten filtr za katem neměl navrtat,aby byl průchodnější?
Celý kat, to myslíš celý válec s DPF a katalyzátorem ven, jinak se tam nedostanu? Podle obrázku mi připadlo, že šroub je spíš z boku vedle chladiče oleje.