Re: Výfuk
Napsal: 19.09.2023 18:17
19.07.2023 17:57
Asi nejlepší je vyhodit si příruby ven, vyrezlou těsnicí plochu zabrousit příp. vyvařit + zabrousit, změřit jestli příruba neni prohlá pokud je tak srovnat do roviny. Nebo navařit celou novou přírubu (jde to nechat vypálit laserem v kdejaký fabrice klidně z nerezu a třeba i udělat jí na 4 šrouby..) Na autě s blbým přístupem se to dělá hůř...
Kamnářský tmel by se rychle rozsypal, použij "cokoliv" na vejfuky..
Nerovnosti typu "široké mělké údolí" který jedno těsnění nevezme jdou vyřešit že se daj dvě těsnění na sebe, "úzký zářez" se dohoní tmelem. Tmel dát tak aby nevylejzal dovnitř vejfuku (a neucpával kat), směrem ven z příruby to nevadí, tj. na vnitřní kraj kroužku jen slabou nezbytně nutnou vrstvu a směrem ven může být silnější.. Zas taková věda to neni...
Asi nejlepší je vyhodit si příruby ven, vyrezlou těsnicí plochu zabrousit příp. vyvařit + zabrousit, změřit jestli příruba neni prohlá pokud je tak srovnat do roviny. Nebo navařit celou novou přírubu (jde to nechat vypálit laserem v kdejaký fabrice klidně z nerezu a třeba i udělat jí na 4 šrouby..) Na autě s blbým přístupem se to dělá hůř...
Kamnářský tmel by se rychle rozsypal, použij "cokoliv" na vejfuky..
Nerovnosti typu "široké mělké údolí" který jedno těsnění nevezme jdou vyřešit že se daj dvě těsnění na sebe, "úzký zářez" se dohoní tmelem. Tmel dát tak aby nevylejzal dovnitř vejfuku (a neucpával kat), směrem ven z příruby to nevadí, tj. na vnitřní kraj kroužku jen slabou nezbytně nutnou vrstvu a směrem ven může být silnější.. Zas taková věda to neni...