Ahoj, tak dnes jsem byl v servisu pro auto, po 3 týdnech mi reklamaci zamítli s odpodstatněním, že mám na motoru nižší tlaky než je v normě, prý myslím 11 barů, nový motor má prý 15 barů a ve Fordu prý říkali, že pokud má motor tlaky pod 13 barů, tak je to špatný, + ještě mám vyměnit nějaký písty, takže správné fungování LPG podmínili generálkou motoru. Myslím, že motor má za studena tak za tepla stejný tlaky, takže hlavní problém chcípní za studena a tlaky motoru asi moc logiku nemá. Ale vzhledem k tomu, že se mě chtějí zbavit a zatím jsem měnil a kontroloval všechny věci jak chtěli, tak do GO motoru se fakt pouštět nebudu když na benzín to jede suprově a na LPG obstojně, tak asi budou mít už ode mě pokoj.
Jako bombonek bych ještě dopsal příhodu z dnešního přebírání vozu po 3 týdnech

Při předávání vozu mi oznámili, že mi koupili zase nové už třetí kabely BOSCH, prý jeden kabel byl překousaný od zvířete a zjistlili to hned po 5 metrech jak dojeli s autem do dílny. Takže jim mám zaplatit znova ty BOSCHE, tak to už narazili. Je dost nepravděpodobné, že bych odjel 25km jen na 3 kabelech a nevšiml si toho. Za další kabel byl jasně přecvaknutej, čístej řez, takže to nějakej mechoš přecvakl a mysleli si, že já to zase zacáluju. A dostal jsem 2 kusy kabelu, kde chybělo pár centimetrů a prý to mám zkusit reklamovat ve Fordu. Tam by se asi smáli asi ještě týden, že mám kabel na dvě půlky a chci to reklamovat. Tak jsme se tam dohádali a nakonec mi objednají ten kabel u Forda a ve středu mě tam vrátí zase Fordí kabely na jejich náklady. Je to boj, doufám,že tam jdu ve středu už po desátý a naposledy, pak to dávám k jinýmu plynařovi a uvidíme.

Vřele doporučuji, nikdo před tímto servisem ani nezastavujte, nestojí to za to
