LPG - montáže a zkušenosti sem...
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
nejpravděpodobnější bude asi spoj hadic u reduktoru tak jak jsem to měl já, na straně 181 jsem dával fotku, jak tam budou růžové stopy po chladící kapalině tak je to jasný
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
třistadacetjednamilionůdevětsetdesettisíctřistatřicetšestko: Díky, mrknu. Viditelně jsem nic právě nenašel, zkusím být důkladnější a jít po všech spojích 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
co vodni pumpa zespoda ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
ony ani ty puvodni spony moc netesni. Kolem uniku pravdepodobne budou takove ruzovo oranzove krystaly ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Taky jsem měl asi před dvěma lety podobný problém, bylo to u reduktoru. Teď se mi stalo přesně co tobě, netopilo, tak kontrola, chyběla nemrzka, dolito a od tý doby drží, záhada.
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
foki, motor a jeho součásti jsou pro mě španělská vesnice ... kam bych se měl podívat?foki píše:co vodni pumpa zespoda ?
ještě jsem nestihl udělat průzkum ... dělám pořád od tmy do tmy

- bajeluk
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.08.2013 18:23
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Na 99% to je ta vec s trojuhelnikovyma vystuzema vlevo vpredu, pohanena drazkovanym remenem:


FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Díky chlapáci. A napravo od ní v těch 2 trubkách valí ta chladicí kapalina? Tam na to místo se mám zaměřit? U reduktoru jsem dnes nic podezřelého neviděl a musel dolit cca 0.5L destilky.
- bajeluk
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.08.2013 18:23
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Presne tak. Jestli to netece kolem pumpy a kolem tlustych hadic, co jdou z motoru. Pak mrkni na napojeni hadic u chladice. Nevim, kde ma 1.6 TiVCT termostat (1.6-ka prave u tech tlustych trubek), kolem toho to tece na nasich 1.8-ckach nejcasteji.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?pavliksedlak píše:Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
to mira : na fotce jsem se snazil oznacit vodni pumpu , zespoda je zaslepka ktera obcas povoli nebo prastane tesnit na hrideli , kzdopadne zezpoda by byly uschle cervene skvrny . ty dve hadice je obal termostatu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Mám AC Stag 4.kecup650 píše:Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?pavliksedlak píše:Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Je to brzo,ale plynař mi tvrdil, že je to kvalitou plynu. Tak teď se snažím tankovat jen u jedné čerpačky(kralupol), tak uvidím jak dlouho vydržej.
-
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 04.10.2010 20:28
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Takže shrnuju:Mira píše:honza_: dej sem výsledek z diagnostiky a průběh opravy, hodí se zkušenosti i negativní![]()
měl jsem namysli přepínání LPG/benzín - slabý tlak reduktoru.
máš to prostě celý rozhašený a to je dlouhodobě průser. ta oranžová kontrolka se nerozsvítí jen tak
Repase hlavy válců- nová sedla 2 ks ventily gufera ventilů,
zabroušení sedel a ventilů gufera vačky. ............................ 7806
Těsnění pod hlavu válců.......................................................1993
Těsnění výfukového potrubí..................................................281
Těsnění víka ventilů...............................................................595
Práce na vozidle( d+m hlavy válců).
9 hod x 350kč............................................................3150
Celkem tedy oprava za cca 13800.
K tomu jsem si nechával měnit olej, filtry, rozvody a popraskaný řemen pohonu příslušenství , což vyšlo na 5500.
Auto ještě nemám, o výledku opravy poreferuju později.
FF 2010 16V. LPG elpigaz, přístřik benzínu, bez flashlube
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host