LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od 321910336 » 23.02.2015 12:18

nejpravděpodobnější bude asi spoj hadic u reduktoru tak jak jsem to měl já, na straně 181 jsem dával fotku, jak tam budou růžové stopy po chladící kapalině tak je to jasný
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Mira » 23.02.2015 17:35

třistadacetjednamilionůdevětsetdesettisíctřistatřicetšestko: Díky, mrknu. Viditelně jsem nic právě nenašel, zkusím být důkladnější a jít po všech spojích :wink:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od foki » 23.02.2015 18:08

co vodni pumpa zespoda ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od el_Barto » 23.02.2015 21:43

ony ani ty puvodni spony moc netesni. Kolem uniku pravdepodobne budou takove ruzovo oranzove krystaly ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 24.02.2015 09:05

Taky jsem měl asi před dvěma lety podobný problém, bylo to u reduktoru. Teď se mi stalo přesně co tobě, netopilo, tak kontrola, chyběla nemrzka, dolito a od tý doby drží, záhada.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Mira » 24.02.2015 15:22

foki píše:co vodni pumpa zespoda ?
foki, motor a jeho součásti jsou pro mě španělská vesnice ... kam bych se měl podívat?

ještě jsem nestihl udělat průzkum ... dělám pořád od tmy do tmy :roll:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od bajeluk » 24.02.2015 19:02

Na 99% to je ta vec s trojuhelnikovyma vystuzema vlevo vpredu, pohanena drazkovanym remenem:

Obrázek
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od stano. » 24.02.2015 19:24

Ano je.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Mira » 24.02.2015 19:46

Díky chlapáci. A napravo od ní v těch 2 trubkách valí ta chladicí kapalina? Tam na to místo se mám zaměřit? U reduktoru jsem dnes nic podezřelého neviděl a musel dolit cca 0.5L destilky.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od bajeluk » 24.02.2015 20:03

Presne tak. Jestli to netece kolem pumpy a kolem tlustych hadic, co jdou z motoru. Pak mrkni na napojeni hadic u chladice. Nevim, kde ma 1.6 TiVCT termostat (1.6-ka prave u tech tlustych trubek), kolem toho to tece na nasich 1.8-ckach nejcasteji.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

pavliksedlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 21.12.2013 11:34
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od pavliksedlak » 25.02.2015 18:46

pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.

Uživatelský avatar
kecup650
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 02.06.2014 22:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od kecup650 » 27.02.2015 13:50

pavliksedlak píše:
pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.
Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od foki » 27.02.2015 14:26

to mira : na fotce jsem se snazil oznacit vodni pumpu , zespoda je zaslepka ktera obcas povoli nebo prastane tesnit na hrideli , kzdopadne zezpoda by byly uschle cervene skvrny . ty dve hadice je obal termostatu
Přílohy
image.jpg
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

pavliksedlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 21.12.2013 11:34
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od pavliksedlak » 27.02.2015 20:21

kecup650 píše:
pavliksedlak píše:
pavliksedlak píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám focuse 2007 rok výroby. 1.6 benzin na lpg.
Na lpg najeto kolem 27000km. Auto má celkem 163000km. Ted mi to začalo při nízkých otáčkách pocukávat a když se motor zahřeje, tak při akceleraci zničeho nic se ozve rána a motor zhasne. Když jsem otevřel kapotu, tak jsem měl všechny kabely na svíčkách vyskočené mimo motor. Už se mi to stalo podruhé během cca. 100km. Nemáte někdo zkušenosti co by s tím mohlo být?
Nestalo se to už někdy někomu?
Díky za odpovědi a rady. Pavel
Tak auto šlape bez problémů. Plynař mi udělal revizi a pro jistotu kontroloval plynové vstřikovače a dva byly přidřené. Takže to byl ten důvod proč mi vyskakovaly ty kabely ze svíče. jen mi pořád nejde do hlavy jak se pod ně mohl ten plyn dostat,aby pak vyskočily. Od revize najeto 4000km a bez problémů.
Vadne vstrikovace uz po 27000? Co mas za system?
Mám AC Stag 4.
Je to brzo,ale plynař mi tvrdil, že je to kvalitou plynu. Tak teď se snažím tankovat jen u jedné čerpačky(kralupol), tak uvidím jak dlouho vydržej.

honza_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 04.10.2010 20:28

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od honza_ » 07.03.2015 07:42

Mira píše:honza_: dej sem výsledek z diagnostiky a průběh opravy, hodí se zkušenosti i negativní :wink:

měl jsem namysli přepínání LPG/benzín - slabý tlak reduktoru.

máš to prostě celý rozhašený a to je dlouhodobě průser. ta oranžová kontrolka se nerozsvítí jen tak :D
Takže shrnuju:

Repase hlavy válců- nová sedla 2 ks ventily gufera ventilů,
zabroušení sedel a ventilů gufera vačky. ............................ 7806
Těsnění pod hlavu válců.......................................................1993
Těsnění výfukového potrubí..................................................281
Těsnění víka ventilů...............................................................595
Práce na vozidle( d+m hlavy válců).
9 hod x 350kč............................................................3150

Celkem tedy oprava za cca 13800.

K tomu jsem si nechával měnit olej, filtry, rozvody a popraskaný řemen pohonu příslušenství , což vyšlo na 5500.

Auto ještě nemám, o výledku opravy poreferuju později.
FF 2010 16V. LPG elpigaz, přístřik benzínu, bez flashlube

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host