Stránka 188 z 279

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 16:55
od jarod72pm
:palec_nahoru: dobrý kup jestli varta silver nebo exide premium je jedno, obojí je kvalitka.

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 19:01
od solfan
nie je to premium.. cenovo je to podobne jak blue dynamic.
ale origo ma horsie parametre, tak si myslim, ze no pro lem:-)

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 20:22
od C-Maxis
Já bych raději bral Silver Vartu, někdo nedá dopustit na Exide a někdy to vypadá, že výrobek pro nové auto vydrží víc. A teď si vyber ... ;-)

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 20:56
od jarod72pm
Mno vidíš mě varta silver po 3 letech nechala na holičkách a nenastartoval jsem, (to se mi ještě u žádné baterky nestalo!) takže tuhle baterku příště vynechám.Koupil jsem Exide premium a uvidíme , i tak píšou že na městský provoz je vhodnější.

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 21:27
od Andymaniac
Varty jsou podle mě nejhorší baterie. Mají slabé desky, které se drolí a kroutí dochází tak k vnitrnimu zkratu a odchazi tim padem jednotlive clanky. Mam s nimi jen spatne zkusenosti a to jak v aute, tak na motorce.

Re: Baterie

Napsal: 07.07.2017 21:35
od solfan
tak zase cena 1000 kc nie je nic likvidacne, tak uviidme.
aj tak dufam, ze to pripadne bude riesit dalsi majitel... rad by som menil, len zatial nie je za co :-)

Baterie

Napsal: 21.07.2017 20:16
od Nicia
Ahojte, dnes se mi stalo, že při nastartovani zustaly rozsvicene vsechny kontrolky a rucicky vsech budiku zustaly na puvodni pozici, asi az za 3 vteřiny kontrolky zhasly a rucicky naskočily. Start byl také takový jakoby "pomalý", jsou to symptomy slabé baterie nebo je to něco jiného? Baterie je měněna tak před 5ti lety :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Napsal: 23.07.2017 00:54
od vita_k
Koukám, že dochází síly na takové dotazy odpovídat :)

Re: Baterie

Napsal: 23.07.2017 08:00
od Jaroslavv
Neměl bys tak náhodou startovat až zhasne většina kontrolek?

Re: Baterie

Napsal: 24.07.2017 16:46
od memento
Kupte si voltmeter do zapalovaca a sledujte napatie pred, pocas a po starte.

Re: Baterie

Napsal: 27.08.2017 21:46
od venom
V původním Ford Escort 1,6/ 66Kw Zetec byla originální baterie Motocraft 60A, která vydržela od 1998-2012, kdy jsem ji nechtíc zničil při poškozeném alternátoru :cry: ...dnes bych tipoval tak 4-5 let a ven z auta...holt konzum :wink: ...

Re: Baterie

Napsal: 28.08.2017 20:09
od Funscreen
Ahoj chlapi, mám prosbu - Při startu mi hrozně kolísá napětí. Jde to až k 9V, přitom prý je normální cca 14V.
Může tohle být ta příčina.. Občas mi to na 14 V vyleze, ale rozhodně to furt nedrží..
Když jsem teď jel, přišel jsem na zajímavou věc. Když jedu a mám zařazenou rychlost, ale nešlapu na plyn, prostě jen tak jedu, tak to drží stálých 14,4 až 14,6 V. Když ovšem vyřadím, nebo šlápnu na plyn, okamžitě to padá na cca 11-12V. Hergot, nemělo by to právě při vyšších otáčkách (při záběru) spíš víc dobíjet? nedává mi to smysl. Vůbec. :-(

Video zde: https://youtu.be/WK8FAANeSWA

když stoupá napětí, jede se na volnoběh s rychlosti. Když klesá, šlapu na plyn..

Re: Baterie

Napsal: 28.08.2017 21:17
od bembek
Vitaj v klube. Presne tento problém i keď to tam tak nevyzerá som riešil tu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=600

Môj problém začal tak, že som jedného dňa nenaštartoval. Zistil som, že je vybitý akumulátor.
Keďže mal už 6 rokov, tak som mu to odpustil a kúpil som nový. Lenže po niekoľkých jazdách začínal slabnúť aj ten. To už som začínal tušiť, že problém bude inde. Samozrejme hneď išiel von alternátor. Ten bol mechanicky vo veľmi dobrom stave, takže podozrenie padlo na regulátor. Po výmene viz. odkaz na vlákno. Lenže problém sa znova po pár jazdách vrátil a ja už som začal byť naštvaný. Vtedy som si kúpil voltmeter do zapalovača, aby som mohol dobíjanie priebežne kontrolovať a zistil som presne to čo ty. Blížil sa termín STK a mojej dovolenky - cesta do Grécka. Teraz vynechám ďalšiu anabázu s výmenami alternátorov a regulátorov rôznych výrobcov atd. Po dlhom hľadaní podobného problému na internete som narazil na malú nenápadnú krabičku, ktorá je pripevnená na mínusovom póle akumulátora - modul BMS. Kto chce vedieť, na čo táto vec slúži, nech si to vyhľadá na nete. Ja to nenazvem inak ako kurvítko, ale také naozajstné. Rozhodol som sa, že to jednoducho vyradím z prevádzky a hotovo. V motorovom priestore som otvoril poistkovú skrinku a vytiahol poistku F22. V tom momente dobíjanie nabehlo na správnu hodnotu a drží tam stále. Absolvoval som celú dovolenku a najazdil s tým už cca 5000 km bez najmenších problémov. Pri diagnostike to vyhadzuje chybu komunikácie s BMS, ale ničomu to nevadí. Absolvoval som s tým aj STK - bez závad.

Re: Baterie

Napsal: 28.08.2017 23:55
od Funscreen
To si děláš pr*el.. 8O
Chceš mi říct, že výměna altíku atd je k ničemu a jsou to vyhozené peníze?
Opravdu stačí vyndat pojistku?
Co je to za věc - ta krabička, co se odpojí? Já baterku už dva měsíce mám novou a řekl bych, že ta původní byla v pohodě.. Že nebyl důvod ji měnit, protože se to chová furt stejně..

Re: Baterie

Napsal: 29.08.2017 07:28
od Anduril
bembek: Po vymene akumulatoru jsi provedl reset BMS pomoci diagnostiky?