EcoBoost motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 26.01.2012 22:15

mezi timhle se vybrat neda, protoze snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
Jinak pro mne nejmin ctyrvalec, spis sestivalec, rozhodne atmosfera, v horsim pripade kompresor. A rozhodne nahon na zadek. Jenze parkovaci brzdu mercedesu proste neprekousnu ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Eidž » 27.01.2012 06:14

Proč náhon na zadní nápravu? Tedy pokud nebydlíš v horách na kopci. Jinak nějak nechápu.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
chachn
Junior
Junior
Příspěvky: 360
Registrován: 24.06.2011 16:36
Bydliště: Vsisko/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od chachn » 27.01.2012 07:13

zasadne a jedine nahon na vsechny ctyri.

bohuzel na to nemam :roll:
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 27.01.2012 08:47

Nahon na zadek je zabavnejsi a komfortnejsi - bohuzel taky drazsi pri vyrobe. Takze od Forda se po Scorpiu asi zadnej nasledovnik cekat neda a cisty zadokolky uz v Evrope nabizi jenom BMW a Mercedes :-(
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Hal9000 » 27.01.2012 20:01

Náhon na zadek je nejlepší řešení pro silná auta :idea:

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Zdwora » 27.01.2012 20:30

Nahon na zadek je nejlepsi reseni pro vsechna auta se kterejma se nechces splhat po horach :wink:
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 27.01.2012 21:44

no, spousta majitelu stodvacitek na OR34 by nesouhlasila ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 29.01.2012 09:30

Cowley píše:... snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
:nixw:

1.6 Duratec Ti-VCT (125 k) Euro5, Emise CO2 136g/km, Spotřeba 8,0/4,7/5,9

1.0 EcoBoost (125 k) Euro5, Emise CO2 114g/km, Spotřeba 6,3/4,2/5,0
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Cowley » 29.01.2012 10:50

jo, ale to srovnavas turbo a atmosferu - turbo ma tak nejak z principu vyssi ucinnost.
Primarne si ale myslim ze resit CO2 je blbost - CO2 je v prirode naprosto prirozeny, narozdil treba od mikrocastic litajicich z turbomotoru. Jenze to by se ty kurvitka prosazovaly opoznani hur ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od MK2 » 29.01.2012 11:17

Jo ty si to myslel obecně... Tak to je jasné, že osobní auta v globálním měřítku produkují málo CO2 :wink:

Ale v porovnání "downsinsigovaného" stějně výkonného benzinového motoru s "old atmosférou" to vychází líp pro motory nové generace :nixw:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Sobull » 29.01.2012 11:31

Mezi CO2 a spotřebou je přímá úměrrnost. Měřit CO2 je asi jednodušší a taky to zní dneska správně ekoteroristicky. Průměrná rychlost při laboratorním měření kombinovaného cyklu je snad 34 km/h, což se ale potřebě běžného řidiče nepřiblíží ani vzdáleně.
Takže zadání je v podstatě jasný: vyrobit motor, který má co nejnižší spotřebu v těchto sterilních podmínkách. v reálu ten rozdíl tak velký nebude, ale to už nikoho (kromě spotřebitele) nezajímá...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Hal9000 » 29.01.2012 12:00

Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF :Dancer: :huraa: :dih:

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Sobull » 29.01.2012 13:07

Jinak já nejsem žádný zpátečník :D . Novým technologiím fandím, jen bych si představoval, že se s jejich pomocí bude ze současných objemů dolovat vyšší výkon, než při zachování výkonu ubírat válce bez faktickýho vlivu na spotřebu.
Třeba mondeo... dřív tam kraloval 3,0 V6, pak 2,5 V5T, teď 2,0 V4T... výkon pořád téměř stejnej a o snížení spotřeby si uluze nedělám.
Nebyl by lepší vývoj 3,0 V6, 3,0 V6T, 3,0 V6biT? :mrgreen:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Bastr » 29.01.2012 13:48

Hal9000 píše:Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF :Dancer: :huraa: :dih:
Než se dočkáme DPF fitru na benzínu tak na Dieselech budou dva řadové DPF fitry..... ale aspon ted je pořádně a spolehlivě vyřešený DPF fitr u motoru 2,0TDCi 103kW tak že fitrl je až pod autem a DPF filtr má svůj vlastní vstřik takže je zaručeno lepší a rychlejší vypalování a nepoužívají se už ani aditiva snížující teplotu hoření sazí :cooler: :cooler:
Takže už žádné ředění oleje naftou :nazdravi:
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Hal9000 » 29.01.2012 14:17

PDF u benzinu přijde s EURO6 :idea:
Je to o tom že přímí vstřik ve spojení s vysokou kompresí dává vznik částečkám sazím i u benzinu.
To znamená že od září 2014 nás to čeká.

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host