Stránka 20 z 70
					
				
				Napsal: 20.10.2007 17:06
				od kasi
				MobyDick píše:No nejradši bych to nechal chipnout, ale 11 tisíc zbytečnejch teď nemám.
to sme dva já nemám ještě ani zimáky a to chci letos světla př. a zad. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 17:25
				od kasi
				
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 20:20
				od Kóťa
				Začínáte mě taky nahlodávat.Ale moc lidí s naftou a vložkou tu není....Nebo jsem slepej.Je to spíš výsada benzínu.Já kdybych,šel bych pouze do filtru do origo boxu.Myslíte,že bych to poznal?Jelo by to líp(znatelně)nebo bych ho tam prostě jen měl???  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 20:32
				od Fuks
				HAWK píše:Tak pánové,včera jsem nahodil kit KN a je to naprostá bomba 
  
 
Ať si píše každej co chce,ten rozdíl v akceleraci je fantastickej a motor je
mnohem pružnější.
Měl jsem kit JR na Escu (1600),ale tohle mě fakt hodně překvapilo a jsem
přesvědčenej,že to neni změnou teploty nebo vlhkostí vzduchu bo tady 
u nás už je několik dní stejně hnusně 

 
Není nad to vyzkoušet "kit" v praxi. Výpočty jsou jen výpočty, ale praxe ukáže pravdu. Já jsem s K&N kitem taky spokojenej  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 20:51
				od Boban
				HAWKu hod sem prosím foto jak to vypadá,je tam i to odstíneni?
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 20:58
				od Fuks
				Odstínění si musíš dodělat sám to není součást kitu. Kit K&N obsahuje filtr, spony, držák a hadici pro přívod vzduchu 
http://www.riegger.cz/detail_filtry.php ... 20L4%20F/I
Taky jsem si ho dodělával.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 21:04
				od MobyDick
				Příjemná cena na 2.0 litra stojí 4660  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 21:16
				od Scarab
				
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 21:19
				od Fuks
				Aby nenasával teplý vzduch od motoru. Mám to v galerii, tak se koukni.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 21:22
				od UcuLeLembo
				Já to odstínění nemám a taky to jede dobře.Mám sání natažený na původní co vedlo do boxu  

  Ale pokud bych ho měl tak ho tam dám,jen jsem línej ho udělat  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 20.10.2007 21:37
				od Boban
				No já to taky nemám odstíneny,ale mám přívod vzduchu udělaný co nejkratšeji,zkoušel sem to tak,že po dlouhé jízdě a zátahu sem rychle otevřel kapotu a osahával filtr a vše kolem,nikdy nic teplýho,ale Zase vím prd jestli tam sou nějaký proudění a ten teplej vzduch to prostě nasává během jízdy  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21.10.2007 03:44
				od HAWK
				Foto udělám,až bude i odstínění,zatím přívod vzduchu orig.jen tu 
přívodní hadici jsem otočil z pod haubny dolů,takže nasávací hubice
je lehce pod  hranou chladiče.
Jinak původ stejný jako u Fukse,4700,-  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.10.2007 00:09
				od Meda
				HAWK píše:Foto udělám,až bude i odstínění,zatím přívod vzduchu orig.jen tu 
přívodní hadici jsem otočil z pod haubny dolů,takže nasávací hubice
je lehce pod  hranou chladiče.
Jinak původ stejný jako u Fukse,4700,-  

 
No hlavně pozor na odlétávající nedopalky od neukázněných řidičů. Viděl jsem už shořelý motorový prostor od nich 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.10.2007 18:20
				od Hugo72
				Tak dnes sa TO stalo. Poštou prišiel K&N filtrík za 1200,- SK.  Tak plný očakávania som sa rýchlo pustil do výmeny. A výsledok?
No tak takého vyškereného smailíka ešte nevymysleli.
Ale teraz triezvo. Je to skutočne iné. Motor ťahá lepšie od spodu a s plynulým prechodom /samo že lepším/ do vyšších otáčok. Ešte sa (možno) nechám prekvapiť spotrebou a potom opäť napíšem. 
 
  
  
  
Otázka: K&N filter áno/nie? Jasná voľba a vrelo odporúčam. A to mám len vložku a nie celý kit s kónickým filtrom. Tam je nárast výkonu ešte väčší.
Tak a teraz si môžem kľudne písať výkon 87 kW  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 22.10.2007 19:51
				od Kóťa
				Takže je to cítit i na nafťáku?Tak to do toho půjdu asi taky....  
