Stránka 200 z 468
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 25.02.2012 21:08
od tym
No teoreticky bych věřil tomu, že při tak nízkejch otáčkách, dodržování předpisů a naprosto
průjezdném maloměstě se na 8 l můžeš dostat, při normálním městském provozu a občasné zácpě ale určitě ne... já si dávám na spotřebu hodně pozor, tak často lechtám motor na 1500 ot při jízdě po rovince a když nepotřebuju akcelerovat, ale i přesto mám průměr v městě cca 10,7 podle posledního tankování. A pak to stačí jednou dvakrát protáhnout a průměr je v...
Jinak vzhledem k tomu, že nemám na PC okamžitou spotřebu, ale jen průměrnou, podrobné zkoumání jako ty nemohu provádět.
Ale to je v podstatě šumák a nemá to ani moc co dělat s názvem tématu

.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 25.02.2012 21:27
od Haniso-ov
jj taky se omlouvam za ot

.... ale co mam vyzkousene tak fakt staci "jen" nevytacet nad 3 tis a vyrazovat pri dojezdu atd... ja jezdim praveze i pres mesto ale tak abych se vyhnul zacpam - nejaky km nadjedu ale s lepsi spotrebou... zacpa to je jina

co nejmin zastavovat a vyuzivat kinetiku vozu... (pravda, ty semafory u prechodu moc neresim a uz sem projel i pred policajtama - nebyli ve vozovce ale jel sem na cervenou a otaceli se

)
2tym: jinak ta dvaapulka co mas Ty je pry malinko spolehlivejsi nez ten trilitr STckovy... jak si spokojen s autem Ty z pohledu znacky a pak jen ciste z pohledu motoru ?? ja kupoval auto s tim ze melo najete 175 ale to (doufam) je u sestivalu akorat zajete.. jinak plno veci sem menil ale dily nejsou drazsi nez na jine MKIII zazehove mondije (tam stoji komplet spojka dvouhmotova taky "jen" 20tis

) resp vetsina dilu sou stejne...
nechapu ze ty atmosferove mondije ST stoji vpodstate polovinu co fofo ST s turbickem (byt fofo je o nejaky ten patek mladsi)... myslim ze lidi dost odrazuje ta kubatura 3,0L... v tomhle se mi libi amici - jak to nema asopn 7L rikaji tomu "mini" hemi nebo jak

:D
2tym2: jo a k te okamzite spotrebe - zjistil sem ze to je jen softwerove blokle bo anglicke ukazuji tu i tu... kazdopadne to muzes taky zkusit - staci za jizdy prepnout na tu prumernou, podrzet par sekund resetovadlo u leveho budiku (tacho) a chvili se ukazuje okamzita spotreba misto te prumerne (asi nez ma dostatek dat)... kdybys to same zrobil u stojiciho avta tak Ti to ukaze 99,9 a bude postupne klesat

tuhle fintu sem vyfaral na nejakem anglickem foru, melo by to obecne fungovat u zazehovych fordu..
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 25.02.2012 21:50
od tym
Kruci no pokud by to bylo jen softwarově bloklý, tak by to mělo jít odblokovat ne? Jinak já mám auto jen asi měsíc, takže zatím brzy hodnotit, ale zatím spokojenost. Najeto 188 000, motor jen ševelí, když ho vytočím krásně bzučí, prostě šestivál. Žádný problém zatím nikde nemám (ťuk ťuk). Spojka je krásně jemná, trochu jsem se jí bál ale pokud je to opravdu dvojhmota, tak je snad nová

.
Spokojenost s Fordy jako takovými tedy maximální, však je to vidět v podpisu

. Jen je fakt hodně těžký narazit na dobrý a nestočený kousek.
Jo a za měsíc jdu do plynu, sice najedu jen asi 10k ročně, ale argument o nulové silniční dani v případě OSVČ mě přesvědčil, takže není na co čekat, podle propočtu je to za cca rok a půl doma.
Každopádně, pokud by bylo slušné ST, šel bych určo do něj, ale prostě jsem nikde žádné neviděl a tenhle můj kočár jsem pořídil celkem slušně, tož asi tak.
Už teď mě ale jímá hrůza, co za čtyři pět let koupím, když vím, že to nebude mít méně než 6 válců

.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 26.02.2012 01:40
od Haniso-ov
jj odbloknout to de - jinou verzi softu nahrat do ecu pry... s tim ale nemam zkusenost a neznam nikoho kdo se tim zabyva...
jinak ja mel na ST celkem smulu, ale vypada to ze kilasky nebyly stocene a bourane taky ne... spojka brzdy to sou (byly) vsecko palky ale sou to spotrebni veci s tim se holt musi pocitat (predchozi majitel vedel proc se auta zbavoval)... ted uz "jen" vymenit prevodovku (synchro k.o. na kolech c. 2 a 3 a diff asi taky

) a palivove cerpadlo (bud walbro nebo z jineho mondi zazehu - pry sou stejne)...
li me to nezrujnuje (auto je "nastesti" takhle neprodejne) pak bych chtel qualife samosvor (podle videjka to u nas v arbajten zvladnout nalisovat ty loziska atd) a unichip abych mohl efektivne jezdit na ethanol... je to srcovka, at poslu pana mondijeho do plynu me lanarili ale to by byl zasah do motoru a to se mi u takoveho autka nechce skousnout... ten eth je otazka softu (pridanim kratsiho vstriku), cerpadlo vymenim rovnou za kompatibilni s eth, financne mi to vychazi (na kilasek) kacku pod naturalem a 60 haliru nad plynem..
a kdybych se auta zbavoval tak presedlat na slabsi by bylo asi nemyslitelne (kurde to je jak droga ten sestihrnek

) - napada me jedine skajlajn gtr starsi ale s legendarnim DETT 2,6 biturbo (uz sem aji zjistoval jak to legislativne ehm osetrit to pravostranne rizeni)

Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 26.02.2012 10:41
od JUHA
S tim ethanolem, mam focuse st225 myslite teda že se da jezdit na ethanol nebo to aspon ředit pul na pul mam tady kousek pumpu kde ho mají.soused na to jezdí s felicii a kromě horšiho startovani zadny problem nedelal na tom žadne upravy.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 27.02.2012 10:44
od Devilstorm
O ethanolu je tady na foru téma
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 14&t=21325
Půlka lidí ti řekne že není problém, druhá bude řikat že to je na nic. Já osobně bych to tam asi nelil... a ředit to míň jak 50/50 se už moc nevyplatí. Můžeš to vyzkoušet a dát vědět

Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 27.02.2012 12:07
od Haniso-ov
jj nekerym autam chutna vic jinym mene... obecne ale fordy, volva, renolty jdou bez upravy (1:1 nebo i cisty - rj maji mapy ktere maji znacny adaptabilni rozsah - az 20%, i kdyz je na eth potreba o 30-40% prodlouzit vstrik resp pridat druhy kratsi)... ja jel na cisty a krome horsich startu pri nizkych teplotach ok (to mi ale delalo spis vysvicenyma svicema a kablama bo ani na benal nebylo ideal)... naopak karburatorove motory bez upravy maji problem (cukani atd) - tam se musi postelovat predstih atd (pak se ale musi upravovat pro to ci ono palivo event jejich ruzne mixy)
a obecne z pohledu motoru - turbomotory sou idealni pro provoz eth (a to st225 je - inlajn 5 hrnek s turbickem nemylim li se) - maji totiz vyssi kompresni pomer... tam snad ani uprava neni moc nutna, saaby maji ty jejich bipowery 2,3 turbicko - na natural ma 260 koni, na eth 310 podle vyrobce (turbo vyuzije oktany nejvic - az tech 20%, u me, atmosfera tak 10-15% max - to ale tipuju pocitove, narust vykonu byl znatelny takze zadne jednotky procent narustu)...
co se tyce zvysene spotreby s nebo bez upravy - uz sem to i cet a muzu potvrdit - pri nizzsi zatezi je spotreba vyssi oproti benzinu az o 30% bez upravy, pri zatezi enom 10% (vykon je ale vyssi nez na natural) - upravene se bude chovat obdobne, na eth bude zrat vic vzdy ale plati ze cim vyssi zatez motoru, tim je rozdil ve spotrebe mensi... proc tomu tak je to ale nevim, asi ty vyssi oktany motor dokaze vyuzit v zatezi (tj. vyssi spotreba se kompenzuje vyssim vykonem)
ono jezdime na to vsichni co si budeme povidat (a at se nam to libi nebo ne) - zezakona 5% eth nebo kolik perou do vsech benzinu...
obecne auta po roce 2000 maji pry uzpusobene palivove soustavy (do te doby se pouzivaly PVC hadice pak silikon / teflon ci co a tem eth nevadi)...
ja sem stary praktik - na nejake polemicy se muzu vyka..t - za zkousku covek nic neda (max to hur pojede - tak se doredi benalem)... zkusil bych mensi koncentraci ze zacatku (ja sel ale na cisty natvrdo zestartu a auto ani neceklo - naopak si jeste chrochtalo)...
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 27.02.2012 12:41
od Adow
Asi to žádnou velkou paseku neudělá, ale s tím uzpůsobením palivové soustavy to asi nebude tak jednoduchý... Proč mají Focusy II 1.6 a 2.0 benzin bez nějakého přídomku a pak je 1.8 Flexifuel, do které se podle výrobce může lít E85 nebo natural.. Asi tam něco jiného/speciálního/upraveného bude.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 11:45
od pLd
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 12:28
od Adow
Aby to nebylo opravený
toto. Ale má minimálně jiné rádio a klimu

. No, krásnej kousek.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 14:01
od ZonixX
Hanisov - Duratecy V6 NEMAJI PROBLEM s plytkou OLEJOVOU VANOU - ze pri prujezdu tahlou zatackou muze dojit k nasati vzduchu je LEZ, nebavi mne porad cist tu samou volovinu dokola
EDIT: napisu clanek, protoze techle bludu se hlavne tady na foru objevuje cim dal tim vic

Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 15:43
od Devilstorm
Adow: Je to přesně to samé auto

Já jen pro potvrzení, že se jedná o stejné ale opravené.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 15:45
od Adow
Takže ten ovladač klimy a rádio měnily kvůli zmatení nás šťouralů? Ikdyž je mi divný, že by se tu toulaly hned 2 volný RS500
EDIT: Ještě se dívám, že to má jiný i budíky - docela dost práce a peněz jen kvůli maskování - podle mě je to jiný auto.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 15:50
od Devilstorm
Joo máš pravdu... tohle je asi jiný, když se na to dívám podrobněji. Já to bral jen podle toho, že jsem to bourané myslím viděl někde na inzerátu už opravené a bral jsem, že to je ono.
Re: ST, RS v inzerátech
Napsal: 28.02.2012 18:24
od fleguso
A co toto,ta cena mi připadne hodně nízká a nájezd taky:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1