Plný souhlas s Fokim, ale to jsem i zmiňoval, že španělská autopůjčovna je dobitá ze všech stran. Abych pravdu řekl, tak předloni jsem 8 kousků půjčovny dovezl a od té doby HERTZ nechci vidět. Cena leasingovky je nepatrně vyšší, ale vzhled je o 100% lepší. A že má nějaké díly po laku? - Já zastávám názor, že odřit blatník nebo nárazník není až tak nenormální, když se to dá jednoduše opravit. Já auta nelakuji, ale přiznávám, že některé díly po laku jsou už ze Spainu (hlavně tedy nárazníky, což je plast). Pro mě je důležité, že to nebylo na stolici, není něco svařené/rovnané/bourané a místo airbagu na mě "čumí" odpor na kontrolce. A že mám po laku nárazník, nebo lem blatníku mi při ušetřených 60 000 Kč opravdu nevadí a jak vidím, tak mým zákazníkům taky né.
Každého kupujícího zajíma, kolik do toho ojetého auta narve v blízké době peněz a moje zkušenost je asi taková.....pokud budete dodržovat servis, tak nic ..........pokud vám ovšem u 1,8 TDCI neodejde setrvačník.
to Foki: Ja nevím, jestli se mnou budeš souhlasit, ale můj názor je, že ceny v Německu jsou nesmyslně vysoké. Já totiž pořád přemýšlím nad tím, jaká je přidaná hodnota za tu cenu?
A velmi mě potěšilo, že máš auto původem ze Španělska. Já taky teď jezdím Španělem FII SW 2005 1,6 TDCi 80 kw, momentálně najeto 89 tkm - servisově dostane to co má a neprotestuje, málo žere a přitom velmi slušně jede.
A že mám ceny jako v Německu autopůjčovna a přitom tvrdím, že mám leasingovku? To je přeci jednoduché. Já "naštěstí" nemusím mít mezi sebou ještě prostřední překupnický článek. A můžu Vám prozradit, že dle znalosti "nákupních" cen, slevových objemových benefitů za odběr a znalosti, atd. mají v Německu (prodejci španělských aut marži na autě od 1000 do 2000€.
Tak jsme si to vysvětlili a budeme dál rozjímat a hloubat nad světovou finanční krizi a vývojem kurzu €. A na závěr jeden dotaz na dovozce/prodejce - Pánové, tak kdy začneme zdražovat? Nebo se Vám to snad stále vyplatí dělat lidem kastrované býky?
Focus zdar Michal