Stránka 3 z 4
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 22:09
od Kofi
oukej, to jsem nejak netusil. Takze mi jde o FoFo II a uplne nejradsi FoFo II po FL

Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 22:37
od Kofi
A jeste bych mel dotaz k motoru 1,6 tdci 66 kW - co je na tom potencionalne problemove

Predpokladam turbo (cena cca 10 t.

), u 1,8 tdci se hodne pise o setrvacniku (jak je to u 1,6 tdci? - cena

), asi vaha vzduchu (cena

) asi vstriky (cena

) a co je tam jeste proublem?
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 22:45
od foki
kdyz bude mit poctive malo najeto tak v dohledne dobe nic
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 22:53
od Kofi
No je to blba otazka na kterou neni jasna odpoved, ale kolik asi tak vydrzi ty problemove dily - 100 000 km nebo vic?
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 23:17
od foki
zalezi jak se k nim chovas , kdyz do toho skocis v -20C a das tomu plnej kotel , tak to moc dlouho nevydrzi .
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 23:22
od Kofi
No pokud s tim clovek jezdi jako se svym

, proste s rozumem = napr. prohanet az po zahrati, nepodtacet, zbytecne nepretacet atd. Myslim pri slusnem zachazeni a pravidelnem servisu (minimalne od 30 000 km-od nakupu pri nakupu ojetiny)
Na to se asi ale neda odpovedet...
Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 23:39
od tomason
1.6 tdci má vstřiky Bosch solenoid nic lepšího z větší výdrží a tolerancí k české naftě není .Samozřejmě beru v potaz cenu jednoho vstřiku takže,když budeš trochu rozumnej a nebudeš tam lejt naftu z kanistru nebo naftu s ? původu vydrží minimálně 100000 a tom sen asi hoodně ubral .Nemáš DPF nebudeš mít problém v zimě s regenerací jedinej problém vidim v turbu ne přímo v něm ,ale před ním je sítko kterí se karbonem zanese a turbo je následně míň mazáno a de světem .Což bych ,ale zabránil skrácenou výměnou oleje na 15000km myslím že těch 20000km je dost jinak bych se toho motoru vůbec nebál kort ,když to bude zajeté auto s nestočenými kilometry a pravidelnou udržbou GL

Re: Deltaauto
Napsal: 30.05.2009 23:53
od Kofi
Tomasone, diky za souhrnne info.
Proste "kdo maže, ten jede"

Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 09:04
od Kofi
Mate nekdo zkusnosti s autama (Ford) dovezenyma ze Spanel? Ktera fabrika Ford vyrabi pro Spanele, jak se chovaji k autum (obecne, je to kus od kusu), jake tam maji silnice...
Auto ze SPanel jsou vetsinou levnejsi nez napr. ojetiny z Nemecka tak proste cim to je ....
Na co si dat hlavne pozor pri prohlidce?
Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 13:37
od foki
Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 14:14
od tomason
asi tak auto po 50000km vypadá uvnitř jak po 100000km pokud to nebylo zbořené v 15tisících a opravené

ale záleží na konkrétním kusu nemůže se všechno házet do jednoho žoku ,ale od compu toho fakt moc nevybereš a začínámě to docela bavit

musíš vyrazit a obhlídnout ty auta já prolez všecky loni v Euroautech a ten co se mě páčil byl už moc drahej tak sem musel do Jihlavy do Eurodieslu tam sem koupil lehce odřený a uvnitř škráblé auto ,ale bylo o 40000kč levnější než u nás něco za něco ta voňavka o 59tisíc a bylo léto a bylo to na zimákách další 10 servis dalších 8 atd atd
Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 14:31
od vlastimil.dejmek
Prostě si najdi co se ti líbí a kup si to. Takhle budeš půl roku psát na foru, jestli někdo něco neví o tom nebo o tomhle a jaký jsou tamhle

Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 14:38
od Kofi
Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 14:45
od vlastimil.dejmek
Re: Deltaauto
Napsal: 31.05.2009 14:53
od Kofi
Zaleží na tom jaký máš známý

Já jsem třeba před třemi lety koupil auto v prefektním stavu, s jasným původem a o cca 20% levnějš než byla tržní cena. Je to dobrý známý (hlavně dobře zabezpečený

), který nepotřebuje na nečem takovym vydělat a radši to prodá zase někomu z kamarádu než, aby to dal do bazaru a tam to očesali a dali mu to samé...
Jasně - kvalita aut z jednotlivých zemích se nedá říct jasně, ale když se to trochu zobecní tak to jde

Mám zkušenosti u motorek, že třeba z Itálie to je jasná cesta do průseru

, ale světlé výjimky se samozřejmě najdou...