přední světla FF II - závada???

Uživatelský avatar
Bomiňo
Junior
Junior
Příspěvky: 248
Registrován: 03.05.2009 21:31
Bydliště: Slovácko

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od Bomiňo » 17.03.2011 16:12

Když jsem psal do servisů, napsal jsem i do Prahy do Ford Motor Company ohledně vrčících motorků.
Asi za týden mě zavolali, znovu jsem problém vysvětlil a bylo mě řečeno, že za tři dny zavolají.
Zavolali na čas , ale nepotěšili mě. Že prý se s tím ještě nesetkali, četli i tuto diskuzi. Mám si zajet do servisu proměřit elektriku.
No aspoň, že měli nějaký zájem, to mě překvapilo.
Ford S-Max 07/2015, 1,5 EB, 118 kW , Titanium,červená Ruby
Ford Focus kombi 1,6 74kw Ghia, 07/2006, Tango red - prodáno

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od Nepér » 17.03.2011 19:40

Zajímavé. Každopádně úbytek napětí na přívodu napájení do ovladače světel je pří rozsvícení brzdovek měřitelný (cca 0.6V). Zdá se, že ze stejného bodu je napájen i přístrojový štít, protože při přepnutí do testovacího režimu ukazuje v módu zobrazení napětí ty samé úbytky. Myslím, že ty samé úbytky jsem naměřil i na příslušné výstupní svorce nebo pojistce na pojistkové skříni před spolujezdcem. Tu jsem rozebral, nic divného jsem nenašel a tím jsem také skončil. Zajímavé je, že například rozsvícení dálkových světel, zapnutí větráku klimatizace nebo zapnutí vyhřívání skla na to vliv nemá. Jsou tedy napájeny z nějaké jiné větve.
Při připojení přívěsného vozíku musí být úbytky dvojnásobné, přímo úměrné odebíranému proudu brzdovek. Někde je tam prostě poddimenzovaný buď vodič, nebo nějaký spínací prvek.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od lucky.jack » 24.11.2013 19:09

Má ten samej problém, všimnul jsem si toho když jsem stál na semaforu za autem a to až když jsem dal do čočkových světel HIDky(spíš jsem si toho všimnul díky mnohem vyšší svítivosti HIDek). Šlápnu na brzdu - světla sjedou a kousíček níž, stoupnu po druhý - vyjedou na původní hodnotu. Už to neřeším :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od stano. » 24.11.2013 20:42

Skus zo svetelneho konektoru vytiahnut zem (urob odbocku na kabli) a ukostri to niekde pobliz. Malo by to prestat ;) Na FoFo I pomohlo.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od lucky.jack » 24.11.2013 20:50

Vyzkouším :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Bomiňo
Junior
Junior
Příspěvky: 248
Registrován: 03.05.2009 21:31
Bydliště: Slovácko

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od Bomiňo » 24.11.2013 21:25

Stano, myslíš nechat tu kostru tak jak je a odbočkou to ještě přikostřit někde na plech poblíž?
Ford S-Max 07/2015, 1,5 EB, 118 kW , Titanium,červená Ruby
Ford Focus kombi 1,6 74kw Ghia, 07/2006, Tango red - prodáno

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od lucky.jack » 24.11.2013 21:31

Já to pochopil jako přikostřit.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: přední světla FF II - závada???

Příspěvek od stano. » 25.11.2013 07:32

Hej, prikostrit. Mne to robilo na FoFo1 hlavne po vymene za poFL svetla. Tie maju H1+H7 na rozdiel od predFL, kde je iba H4.

Na H4 pri brzdach alebo spiatocke (?) tiez trosku zavrcali motorceky (asi zaoxidovane ukostrenie, pripadne prechodaky). Potom po vymene za H7+H1 to pri prepnuti na dialkove viditelne stiahlo svetla o kus nizsie. Takze aj kazde prebliknutie dialkovymi. Co samozrejme nerobilo dobre motorcekom a celemu tomu mechanizmu sklapania, ktory je samozrejme plastovy! Dovodom bol ubytok napatia na kabloch a prechodove odpory, ktore vznikli casom. Kedze rozhodilo aj zem, zacalo blbnut sklapanie. Ono to sklapa podla rozdielu napatia voci zemi na riadiacom vodici medzi spinacom svetiel a motorcekom vo svetle (preto ma 3 kable- plus, minus a ten "riadiaci"). Takze ked lieta zemny potencial, potom sa meni aj napatie medzi tym "riadiacim" vodicom a zemou (logicke myslim :) ).

Mozno by pomohlo aj precistit uzemnenie svetiel o kostru. Ja som tam rovno priletoval 30cm kablik s ockom ku kazdemu svetlu a je svaty pokoj. Kabel navyse aj z dovodu, ze pri H1+H7 ide cca dvojnasobny prud cez tie vodice ako pri H4...

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host