
Vyhřívané sedačky
- fplisek
- Zkušený
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyhřívané sedačky
Drát to není, tak asi karbon, opěrkové jsem musel kvůli tvaru ST sedaček o 5cm zastřihnout, s drátem by to byla konečná, tady pohoda 

Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie


- kohla
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 21.06.2011 13:39
- Bydliště: Praha-východ
Re: Vyhřívané sedačky
Ahoj
jestli tomu rozumím dobře, dájí se z ty karbonový dečky stříhat různý tvary???
např. vyrobit z toho ohřev na naftový filtr???
jestli tomu rozumím dobře, dájí se z ty karbonový dečky stříhat různý tvary???
např. vyrobit z toho ohřev na naftový filtr???
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004


-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Vyhřívané sedačky
A kolik stojí origo vyhřívaný filtr?
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- fplisek
- Zkušený
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyhřívané sedačky
kohla různé tvary určitě ne, nesmíš přerušit vedení od plus k mínus, já jsem to prosvítil a odstřihl jsem pár paralelních větví, už je to ale nějaká doba a moc dobře si to nepamatuju
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie


-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: Vyhřívané sedačky
když to tak čtu napadla mě taková kacířská myšlenka.jelikož mám kožený sesle vyhřívaný vepředu šlo by tímto způsobem dodělat vyhřívání zadních?ať nemusím furt poslouchat to držkování.jen mě štve že to začne hřát až tak po 5 minutách 

FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Vyhřívané sedačky
Elektroinstalace, ovládací knoflíky, dečky a čas.
Proč by to nemělo jít?
Proč by to nemělo jít?
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- fplisek
- Zkušený
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyhřívané sedačky
Urcite by to slo, uz jsem o tom taky premyslel, ale to uz by bylo asi moc
, ty vyhrivany decky co jsem daval do sedacek ja, zacinaji topit tak po minute

Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie


-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: Vyhřívané sedačky
já si říkal že bych to napojil na ovládání těch předních.a dával bych jen do podprdelníků.já měl za to že to pozdější spínání vyhřívání je kvůli baterce aby ji to nevysosávalo.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Vyhřívané sedačky
ne, není pozdější spínání, ale prostě dečka nemůže začít topit okamžitě, je tam nějaká tepelná setrvačnost. Navíc musí ohřát materiál kolem sebe, aby jsi taky něco cítil.
Zapneš, teče tam proud jak sviňa a po chvilce to cítíš, že to začíná hřát.
Ohledně napojení - pokud by jsi zadní deky dal do série s předními, aby jsi zachoval proud, tak budou všechny topit méně. Pokud je dáš paralelně, tak by to chtělo přidat na ampéráži pojistkovky...
Prostě potřebuješ na to elektroinstalaci.
Nebo si kup vyhřívaný potah na 12V.
Zapneš, teče tam proud jak sviňa a po chvilce to cítíš, že to začíná hřát.
Ohledně napojení - pokud by jsi zadní deky dal do série s předními, aby jsi zachoval proud, tak budou všechny topit méně. Pokud je dáš paralelně, tak by to chtělo přidat na ampéráži pojistkovky...
Prostě potřebuješ na to elektroinstalaci.
Nebo si kup vyhřívaný potah na 12V.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Vyhřívané sedačky
Mám dotaz právě jsem se pustil do vyhřívání sedaček , dečky mám nalepený sice nejsou originál , ale elektroniku si budu dělat sám s jednočipem (bude to naprosto nezávislé a nebude to potřebovat žádné ovládání , prostě si naprogramuji chování a ochrany v programu vlastně již mám něco připravené) ale mám dotaz do sedaček mě vedou 3 páry vodičů jeden je do Airbagu , jeden do pásu (asi kontrola zapnutí pásu) a pak jeden pár není zapojený jde na piny 9 a 10 konektoru v sedačce , nevíte někdo kde najdu schéma ? potřebuji do sedačky dostat napětí které se objeví při sepnutí klíčku a bude jištěno alespoň 10A raději 16A mám dečky v sedáku i v zádech 2,5 ohm a regulaci budu řešit PWM spínáno N-Fet tranzistory předem díky za vaše rady , když by pak měl někdo zájem můžu poskytnout podklady k tomu řízení v Eaglu a ASM soubor do Pic procesoru
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Vyhřívané sedačky
Tak jsem to snad dohledal ve schématech , a zdá se že ten volný pár , žluto/oranžová + černá je napájení pro motorové ovládání sedačky a u řidiče jde na pojistku 33 (20A) a u spolujezdce na 39 (15A) ještě to ověřím ale snad to bude ono , jediný problém je že jsou tyto pojistky trvale pod napětím , ale asi bude jednodušší to prohodit za klíček u pojistek než tahat nové dráty do sedaček
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Vyhřívané sedačky
tak vyhřívání hotové , ale nakonec jsem musel natáhnou novou kabeláž nechtěl jsem se vzdát rychlého nástupu vyhřívání a příkon topení jedné sedačky je při plném výkonu cca 150W takže jsem vytáhl napájení za pojistkou F1 u konektoru C18 /2 (zeleno/červený vodič) s tím že když bude třeba tak vyměním pojistku F1 za silnější je tam 40A ale jde to do dalších pojistek tak by asi nebylo od věci ji zvednout na 50-60A (vlastně těch 40A jistí jen zkrat u tohoto vodiče vše další má svoje nižší pojistky tak to nebude bezpečnostní problém ), každá sedačka má vlastní elektroniku s řízením a oddělené vyhřívání zad a sedáku (dva oddělené okruhy ale termistor jen v sedáku ) jištěno každé svojí 15A pojistkou.
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host