autodrom most
- Johnik
- Junior
- Příspěvky: 249
- Registrován: 29.06.2009 17:09
- Bydliště: Už zase v teple domova
Re: autodrom most
Našel jsem to na jejich stránkách. Někdy v květnu jsem to tam četl. Minulej podzim to bylo taky koncem října, tak jsem nad tím ani nepřemýšlel. Možná to zrušili kvůli připravované akci Supercars, která je v podobném termínu.
Ford Puma 1.7VCT
Ford Mondeo II 1.8
Fotogalerie z motoristických akcí
Videogalerie z motoristických akcí
https://www.STDRIVERS.cz
Ford Mondeo II 1.8
Fotogalerie z motoristických akcí
Videogalerie z motoristických akcí
https://www.STDRIVERS.cz
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: autodrom most
doufám že to bude,hrozně se na to těšim,tohle počasí ale je zatim nahono,tak doufám že bude líp jak minule,to svítilo i sluníčko myslim
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: autodrom most
na konci rijna bude timto tempem vsude par cm snehu.. ...okruh to bude leda tak na bezkach
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
ZonixX píše:ja budu na Slovensku, takze mi okruh fakt nehrozi... ale do Mostu pojedu urcite na akci KSA 28.9. http://www.klubsportovnichaut.cz/2010/0 ... 28-9-2010/
Zdravím,
tak ten příští týden jedu, má být ve středu podle dnešní předpovědi 22 až 24 stupňů a sucho - údajně nejteplejší týden v září.... .... psal jsem ještě Adamovi na SZ, zatím se neozval - přilbu si budu kupovat v úterý, mám dobrý kontakt na prodejce a nabídl mi fajn ceny.
Na tu akci KSA 28.9. pojedu taky, je to na státní svátek, takže do práce nemusím, jestli chceš, napiš mi na SZ a můžeme vyrazit z Prahy spolu....pokud bude alespoň trošku počasí, navrhuji vyrazit ráno a strávit tam celý den
Bob
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- karel_st170
- .
- Příspěvky: 1456
- Registrován: 21.02.2008 08:46
- Bydliště: Turnov
Re: autodrom most
Na co helmu???pokud se nepletu tak ten okruh mají jen pro sebe.... Jinak že bych se jel podívat jak upravené st225 je lepší než rs mkIII jak se všude píše na foru???
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
karel_st170 píše:Na co helmu???pokud se nepletu tak ten okruh mají jen pro sebe.... Jinak že bych se jel podívat jak upravené st225 je lepší než rs mkIII jak se všude píše na foru???
Helmu tam požadují povinně mít i v autě, tak jsem si dnes koupil jednu celkem pěknou jen za 1.200,-. Je ale také možnost si tam helmu půjčit, to mi nabízeli, ale upřímně - cpát hlavu do něčeho, v čem se potilo x lidí přede mnou se mně moc nechce
Ráno vyrážím, chci tam být na tu devátou na začátek - dopoledne by tam mělo být minimum lidí a kolem oběda se vracím domů.....
Pokud chceš, můžeme se tam potkat - Fordíka ST 170 poznám - a jestli chceš, můžeš mi dělat spolujezdce....
Bob
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: autodrom most
Tak jim to tam Bobe natři A co říká motor na Mobil 1 5W50 co ti tady někteří velmi nedoporučovali ,teda pokud si ho tam opravdu dal?
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
Bude to spíš piánko jízda, dám si 2x 25 minut, potřebuji s autem jezdit každý den do práce a nemůžu si dovolit ho tam zničit....třeba gumy mi musí vydržet ještě do 15. 10., teprve potom přezouvám na zimní...
Co chci odzkoušet, to budou brzdy - tzn. tvrdé brzdění před zatáčkou, chci zkusit, po kolika ostrých kolech ty stávající sériové začnou vadnout....dřív, než se pustím do upgradu. Nové 6ti pístkové Wilwoody s kotouči 355 mm, které tam asi na předek dám, vyjdou včetně montáže na cca 57.000,-, tak je třeba to dobře rozmyslet, zda ty peníze investovat nebo ne....
MOBIL 1 slouží OK, dolévám cca 2 deci po každých cca 3.000 km - maže fajn, teplotně je také v pohodě - zatím jsem ho nedostal přes cca 95 stupňů, a to jsme v létě jel v Německu na dálnici "na krev" tak 70 km, při venkovní teplotě +35 st. C. Uvidím, na kolik stupňů to ohřeju zítra, jinak Wolf nabízí jako novinku pro ST i RS přídavný chladič oleje....
http://www.wolf-racing.de/produkte/595_ ... e=focus_rs
tak uvidím, zda bude výhledově třeba ho pořídit.
Co chci odzkoušet, to budou brzdy - tzn. tvrdé brzdění před zatáčkou, chci zkusit, po kolika ostrých kolech ty stávající sériové začnou vadnout....dřív, než se pustím do upgradu. Nové 6ti pístkové Wilwoody s kotouči 355 mm, které tam asi na předek dám, vyjdou včetně montáže na cca 57.000,-, tak je třeba to dobře rozmyslet, zda ty peníze investovat nebo ne....
MOBIL 1 slouží OK, dolévám cca 2 deci po každých cca 3.000 km - maže fajn, teplotně je také v pohodě - zatím jsem ho nedostal přes cca 95 stupňů, a to jsme v létě jel v Německu na dálnici "na krev" tak 70 km, při venkovní teplotě +35 st. C. Uvidím, na kolik stupňů to ohřeju zítra, jinak Wolf nabízí jako novinku pro ST i RS přídavný chladič oleje....
http://www.wolf-racing.de/produkte/595_ ... e=focus_rs
tak uvidím, zda bude výhledově třeba ho pořídit.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- karel_st170
- .
- Příspěvky: 1456
- Registrován: 21.02.2008 08:46
- Bydliště: Turnov
Re: autodrom most
Bobe já už dávno st170 fordíka nemám....je to napsánu u mého avataru.. A jinak díky za nabídku,ale já asi budu mimo čr...
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: autodrom most
ted jsem nekde videl inzerat na 6pístky galfer a chtěl za to asi 25+-,taky takovej rozměr podtácku pro pizzu a nevim no,přijde mi zbytečnost mit na fokusu za 350tis brzdy za sedminovou cenu
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
Jestli je to zbytečná investice ti řeknu po zítřku - mimochodem sériovky vadnou i na RSku, když s ním novináři jezdili při předváděcích jízdách na Nordschleife....Takeshi píše:ted jsem nekde videl inzerat na 6pístky galfer a chtěl za to asi 25+-,taky takovej rozměr podtácku pro pizzu a nevim no,přijde mi zbytečnost mit na fokusu za 350tis brzdy za sedminovou cenu
U mně je to ale současně už malá úchylka, stále mně to nutí auto vylepšovat - nacpal jsem loni přes 160.000,- do úprav motoru, podvozku, nových kol s novými gumami a letos dalších 40.000,- do laděného výfuku..... takže nyní jsem + 200 tis. oproti sériovce.... ale auto jsem pořídil za 400.000,- , mělo najeto 26.000 km a technicky bylo bez sebemenší závady (v den prodeje byla jeho reálná hodnota, resp. kupní cena cca 550.000,-) ......... takže stále nejsem na nákladech nového STčka (které stojí nové cca 760 tis., a v "mojí" výbavě stálo nové dokonce 850.000,-).
Pokud budou brzdy vadnout, dám ještě letos nové (Wilwood nebo AP Racing) a na jaře u Wolfa ještě nechám za 1.550,- EUR upravit podvozek (sportovní seřiditelné tlumiče, tvrdší stabilizátory, atd... - sportovní kratší pružiny už tam mám teď, tak se to jen "doladí" na okruhové jezdění).
Pak bude auto komplet hotové, nákladově pro mně sice celkem za 700.000,- , ale bude to v podstatě "light racing special", se kterým se bude dát jezdit tvrdě, nadoraz na okruhu a současně každý den do práce a po nákupech při průměru 11 litrů.........což byl od počátku můj zámysl.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: autodrom most
Bobe, idealni by bylo, kdyby sis dal ty zitrejsi jizdy a zaroven se stal clenem KSA - aby sis zajezdil i toho 28.9.
..staci neco malo snahy a ty seriove brzdy pujdou do kytek
..staci neco malo snahy a ty seriove brzdy pujdou do kytek
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
Brzdy zítra šetřit fakt nebuduZonixX píše:Bobe, idealni by bylo, kdyby sis dal ty zitrejsi jizdy a zaroven se stal clenem KSA - aby sis zajezdil i toho 28.9.
..staci neco malo snahy a ty seriove brzdy pujdou do kytek
Do KSA vlezu, až naspořím na "ultimativnější" auto než stávající poladěné STčko..... třeba Porsche 911 předposlední řady (996) ve verzi GT2 RS nebo GT3.....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3167
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: autodrom most
slo by to i takhle, je tam jak seriova ST220, tak i obyc Alfa 156 2.0... takze "nejake" to Wolf ST by se tam neztratilo
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: autodrom most
Takže čerstvé poznatky z okruhu:
Vyjel jsem brzy ráno, na místě jsem byl před půl devátou a byl jsem na autodromu SÁM - takže luxus největší !!!!
Dal jsem si 2 x po 25 minutách, pokaždé to vyšlo cca na 9 kol (nepočítal jsem je). Po lehkém oťukání trati (cca první 3 kolečka) jsem začal trápit hlavně brzdy - tzn. na té nejdelší rovince u boxů jsem si postupně začal zkracovat doporučovaný brzdný bod, který je cca 200 metrů před tou ostrou šikanou (po startu první ostrá pravá). Vzhledem k tomu, že před začátkem brzdění jsem na konci té rovinky měl lehce přes 200, dostaly brzdy dost zabrat. Dokonce jsem se pokoušel to ubrzdit po průjezdu pod tím modrým transparentem nad tratí, ale to už bylo fakt na krev - stabilizace blikala jako šílená a gumy kvičely.... Nakonec jako optimální místo na brzdy jsem používal bílou čáru přes silnici , cca 20 metrů před tím modrým billboardem přes trať (tzn. cca o 30 m dál, než je začátek doporučovaného brzdného bodu).
Takže závěrem - po prvních 25 minutách byly brzdy pouze v posledním kole mírně "měkčí", jinak ostatní kolečka OK ...... potom jsem si sice dal 30 minut pauzu, ale při dalších 25 minutách se už začalo projevovat vadnutí více. Poslední cca 4 kola jsem musel už na pedál v těch nejkrizovějších místech tlačit opravdu fest a hlavně začít brzdit o pár metrů dřív.
Po dojetí do boxů brzdy smrděly jako prase a kouřilo se lehce z kotoučů, prostě měly dost Závěr pro mně je tedy jednoznačný - do jara příštího roku osadit výkonnější brzdy. Samotná kapitola jsou pak gumy - předek jsem po dnešku sjel o 3 mm, a to jsem se snažil v zatáčkách jet tak, aby gumy nebyly slyšet (čisté průjezdy). Takže celkem drahá sranda.
No nic, bylo to super, sám půl hodiny na dráze - to nemělo chybu - a na další dny veřejnosti do Mostu pojedu zas (myslím, že je tam něco v říjnu). Trať je to krásná a lidičky fajn.
P.S. pro zájemce o zlepšení stylu okruhového ježdění - mám kontakt na instruktora - bývalého závodníka - který tam byl na objednávku se skupinkou pár lidí, kteří přijeli po mně s Porsche 911 a on seděl s nimi v autech a opravoval jim chyby při jízdě.... pokud bude zájem, můžeme se jako klub domluvit a on nás za rozumný peníz "vyškolí" přímo na dráze
Vyjel jsem brzy ráno, na místě jsem byl před půl devátou a byl jsem na autodromu SÁM - takže luxus největší !!!!
Dal jsem si 2 x po 25 minutách, pokaždé to vyšlo cca na 9 kol (nepočítal jsem je). Po lehkém oťukání trati (cca první 3 kolečka) jsem začal trápit hlavně brzdy - tzn. na té nejdelší rovince u boxů jsem si postupně začal zkracovat doporučovaný brzdný bod, který je cca 200 metrů před tou ostrou šikanou (po startu první ostrá pravá). Vzhledem k tomu, že před začátkem brzdění jsem na konci té rovinky měl lehce přes 200, dostaly brzdy dost zabrat. Dokonce jsem se pokoušel to ubrzdit po průjezdu pod tím modrým transparentem nad tratí, ale to už bylo fakt na krev - stabilizace blikala jako šílená a gumy kvičely.... Nakonec jako optimální místo na brzdy jsem používal bílou čáru přes silnici , cca 20 metrů před tím modrým billboardem přes trať (tzn. cca o 30 m dál, než je začátek doporučovaného brzdného bodu).
Takže závěrem - po prvních 25 minutách byly brzdy pouze v posledním kole mírně "měkčí", jinak ostatní kolečka OK ...... potom jsem si sice dal 30 minut pauzu, ale při dalších 25 minutách se už začalo projevovat vadnutí více. Poslední cca 4 kola jsem musel už na pedál v těch nejkrizovějších místech tlačit opravdu fest a hlavně začít brzdit o pár metrů dřív.
Po dojetí do boxů brzdy smrděly jako prase a kouřilo se lehce z kotoučů, prostě měly dost Závěr pro mně je tedy jednoznačný - do jara příštího roku osadit výkonnější brzdy. Samotná kapitola jsou pak gumy - předek jsem po dnešku sjel o 3 mm, a to jsem se snažil v zatáčkách jet tak, aby gumy nebyly slyšet (čisté průjezdy). Takže celkem drahá sranda.
No nic, bylo to super, sám půl hodiny na dráze - to nemělo chybu - a na další dny veřejnosti do Mostu pojedu zas (myslím, že je tam něco v říjnu). Trať je to krásná a lidičky fajn.
P.S. pro zájemce o zlepšení stylu okruhového ježdění - mám kontakt na instruktora - bývalého závodníka - který tam byl na objednávku se skupinkou pár lidí, kteří přijeli po mně s Porsche 911 a on seděl s nimi v autech a opravoval jim chyby při jízdě.... pokud bude zájem, můžeme se jako klub domluvit a on nás za rozumný peníz "vyškolí" přímo na dráze
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů