Zaškubání motoru

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od vita_k » 14.04.2013 15:42

Jestli mas filtr nebo ne je se pozna tam jak je motor (tipuji, ze bude jak u vetsiny aut pod vikem v predni casti auta) nebo pod autem na vyfukovem potrubi-jako rozsireni vyfukoveho potrubi.

muj predchozi prispevek byl hlavne pro ty, co maji 1.6 motory, kde je DPF u 80kW motoru.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 16:52

Takže co teda radíte? Co by to teda mohlo být? To že to da na diagnostiku abude mít live data ale jak to zjísti to má stím jezdít 100km v kuse než to třeba cukne?A co když to zrovna necukne. Nebo to je ten EGR ventil může být nějak zanešený?dostanu se kněmu nějak lehce? Jinak nevím co by to mohlo být...

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 16:57

Podívej se tady, zrovna ho tady jardak měnil http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 77#p881577

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 17:01

On má ale o 6 staršího focuse to mi řekni že je to uplně stejné

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 17:33

Kdyby sis to přečetl od 1 stránky dole, tak by jsi zjistil, že to měnil na 1.8 tdci 2005, což je stejnej motor jako máš ty...

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 17:48

Ale on tam píše přímo že mu to píše chybu EGR a pak že ma problemy ze startem a podobně nebudu přece měnit věc za 10 klacku když nevím čím to je a diagnostika nic nepíše

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 17:58

Tak co ho zkusit nejdřív zaslepit?

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 17:58

Ale ty potřebuješ Live data z tý diagnostiky, takhle ti to někdo těžko zjistí když ty data nemáš.

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 18:11

No to právě nechapu co se myslí tím zaslepit podle jedne fotky kde jde vidět červeny silikon jsem nepochopil jak se to myslí

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 18:17

Bože co jsi na tom nepochopil :?: V prvním obrázku máš vidět to těsnění a vedle toho je vyrobená záslepka. Dáš tam tu záslepku a opatláš to tím silikonem kvůli pořádné těsnosti. Co je na tom k nepochopení?

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Ing.King » 14.04.2013 18:30

Mne cuka mondeo mk4 1.8tdci 92kw pri motore v teplotach od 50-80. Pokial je studeny ziadne cukanie, rovnako ani ked ma 85-90 teda optimalnu prevadzkovu. Najviac to citim pri 1600-1900 rpm a miernom stupani, alebo akceleracii teda najma v mestskej prevadzke. Nemoze to byt vaha vzduchu ? Vraj to menili na nejednom mondeu este pocas zaruky.
Diagnostika vo forde - nie za chodu auta bola bez chyb. Zit sa s tym da treba to riesit ? V podstate rok to mam v rovnakom stave...
už bez Forda

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 18:44

A to těsnění vytahnu a udělám novou záslepku a tu tam dám a s čeho mám udělat tu záslepku? a nevadí to teda že to tam nebude pruchozí jo?Neposere mi to něco dalšího?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Jardak » 14.04.2013 18:57

A proč myslíš,že se tomu říká zaslepení EGR ventilu? Tou záslepkou zaslepíš přívod výfukových plynů do sání. Pro motor to není škodlivý (spíš naopak),pouze se může u ekologičtěji smýšlejících řj. rozsvítit kontrolka diagnostiky.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Klvys » 14.04.2013 19:21

Jakým materiálem si udělat to zaslepení? a když to bude cukat dále tak jaky muže byt další problém?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Zaškubání motoru

Příspěvek od Jardak » 14.04.2013 19:26

Záslepku jsem udělal z 1 mm pozink plechu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host