Stránka 3 z 279
Napsal: 11.06.2006 18:22
od pelen
to Ahmed:
někdo dal odkaz na originální náhradní díly:
http://www.elitecat.cz/Fsearch.asp
a tam je ceny alternátoru 7160,- +DPH a ne 13900,-Kč.
Napsal: 11.06.2006 20:24
od Ahmed
Ja vim, ale nevim na kolik je to pravda. Ta cena byla z Fordu.
Napsal: 11.06.2006 23:06
od Jasio
Přidal jsem k ELIT e-cat ještě katalog ND od f. Auto Kelly pro srovnání. Alternátor jsem tam ale nenašel. ELIT e-cat píše o svém katalogu toto:
http://www.elitecat.cz/AboutCZ.pdf
nejlepší bude si zavolat a prověřit si dostupnost i cenu

Napsal: 11.06.2006 23:12
od pelen
Věřil bych té nižší ceně.
http://www.car-stuff.com/mmparts/ford-f ... nator.html
Cena nedosahuje 200 dolarů.
Napsal: 20.06.2006 09:49
od satan
tak panove ani spatny altik ani regler, nejak pitomec v nemecku od kud fofo mam, naprosto nesmyslne neco meril primo na vodicich tim zpusobem ze propichl izolace. samozřejme ze tam natekla voda a draty přerezly. ten mechanik co to hledal me ted ma ohrome rad.

Napsal: 20.06.2006 18:32
od pelen
To musel propíchnout hřebíkem 100-kou, běžně při nedostupnosti odizolované části se to dělá tenkou jehlou nebo tenkým špendlíkem, izolace se pak pěkně zatáhne.
Napsal: 20.06.2006 22:14
od lubos1975
Vaše starosti bych chtěl mít.Mám baterku starou stejně jako auto a stale je OK.Teda občas mi vylítnou ručičky na přístrojovce do ležatý osmičky.Ale radši koupím novou. U nás ve Škodě a.a.s maji pro zaměstnance baterii Akuma 55Ah za 500,-Kč. Takže ji koupím a je to.

Napsal: 21.06.2006 21:33
od Ahmed
Draty byly prvni vec, na co se mi mechanik dival. Takze spis zalezi na postupu a pristupu

Jakou baterii do 1.8 Tddi ?
Napsal: 21.10.2006 08:56
od Bobo
Tak se nám pánové a dámy pomalounku blíží čas těžkého startování vozů. U mě to už teď vypadá na výměnu baterie, neboť již delší dobu mi při startování vylítnou ručičky do ležata. Včera, i když ještě není zima, mi po dvoudenním stání venku baterie pohrozila pomalým startem. Nevím co je tam za Aku. Jelikož jsem druhý majitel, tak nevím, zda je to originál či ne. V návodu se člověk nic nedočte. Potřeboval by jsem vědět, jaký typ a kapacitu by měla mýt Aku do Focuse 1.8 Tddi, a popřípadě jestli mi někdo nějakou nedoporučí. Neznám ani ceny. Nemusí to být v každém případě drahý originál. Díky za radu.

Napsal: 21.10.2006 12:15
od Ahmed
Original tam byvaji takove bile Motorcraft s okem zla. Kapacita ma byt nad 70Ah, urcite tam mensi nedavej. A dulezite je taky si pohlidat rozmery, aby se ti vesla pod kryt. Kdyz pohledas, tak se to tu nekde resi, asi je na to jine vlakno a mozna nekdo psal i rozmery.
Ja mam Brit 72Ah (680A), dal jsem za ni 1350,- . Dulezity je taky ten startovaci proud, ktery ma byt co nejvyssi, coz je tech 680A. Kup si jakou baterii chces, ale at ma ty parametry a vejde se ti tam. Hlavne ji nekupuj v Hypermarketech, atd., tam s nema hazou a nechovaji se k nim moc pekne. Pri prodeji by mela byt nabita, coz se ti v Hypermarketu nestane a taky ti ji tam neodzkousi!
Napsal: 21.10.2006 16:59
od hihi
Je ještě jedna věc, kterou ne zcela chápu. Nabíjecí napětí je vyšší než u jiných aut. Na fofo je 14,6V bez zatížené soustavy. Se světly, větrákem, atd. klesá k cca 14,4V. "Běžná" hodnota je 13,8-14,2V.
Vyčtená "fakta"
- stříbrovápenatá baterie vyžaduje vyšší dobíjecí napětí=>pokud se použije v běžném autě tak časem odejde, protože je neustále málo dobíjená. (tato kombinace se asi vzhledem k cenám neobjevuje statisticky příliš často)
- jenže, jak se bude chovat klasická Pb baterie (tj. bez příměsí, které jsou u AgCa) při neustálém mírném přebíjení?
Druhá varianta je zřejmě velmi častá a výdrž je asi dostatečná. Cena je poloviční...
Napsal: 22.10.2006 17:59
od pelen
to hihi:
S klasickou baterii nemej obavy. Hodnota 14,6V je naprazdno a se zatizenim klesa. Ted uz musime jezdit celorocne se svetly a take vetsinou mas zapnuty i ventilator a radio. Tak napeti o nejake desetinky V klesne.

Napsal: 22.10.2006 21:09
od Ahmed
14,2 a 14,6 neni zase tak mega velky rozdil a jak rika pelen, pokud nemas novy alternator, tak ti to napeti vzdycky o kousek klesne se zatizenim. Muj nazor je, ze tu baterii v aute nikdy neprebijis, pokud nejezdis 3x tydne Pha - Brno. Kdyz kodrcas po meste a porad startujes, atd., tak se to tak akorat stiha nabijet.
Napsal: 23.10.2006 20:59
od hihi
jj, mě totiž po všech (šílených, ale už vyřešených) peripetiích ještě čeká jednou nenastartovat a koupit novou baterku. A jen chci slyšet, že Pb bude OK, což jsem tu sám už kdysi psal. (Já novou baterku totiž vrátil po té, co jsem zjistil, že problém byl jinde. Takže se její koupě vrátí.)
Napsal: 25.10.2006 23:20
od Stenly
Tak se také zařadím mezi ty co kupují baterku. Když jsem ji dříve kontroloval tak "oko zla" bylo zelené ale napětí po dvou dnech bez provozu jen cca 12,2-12,3. Dnes ráno se mi už podruhé při startování rozsvítila kontrolka ABS

a to fofo stál jen přes noc
