Stránka 3 z 6
Re: Bily kour
Napsal: 18.11.2011 22:48
od Eidž
MedWed píše:no dobre, ale co ostatni projevy? bezici sahara a pocukavani auta?
sakra na to me meli pri vypinani DPF upozornit :-/
běžící sahara - opět příznak pokusu o regeneraci DPF - zvýšení teploty výfukových plynů pro zapálení sazí v DPH má za následek to, že se motor začne víc ohřívat jako celek, proto se má aktivovat chlazení...
Prostě Ti to funguje jak má, jen to DPF ti chybí, aby to funguvalo

Bily kour
Napsal: 19.11.2011 09:23
od marosnet55
Ja som bez DPF už pol roka a robí mi to isté. Neviem či je to regenerácia ale sahara niekedy beži a auto pri povolenom plyme pocukáva. Hlavne vtedy ak motor dám do vyšších otáčok. Neriešim to už. DPF som vyberal v čechách fap off. Tvrdili mi všetky regenerácie sú vypnuté. Tak neviem.
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 10:42
od MedWed
Eidž> oukej, to si myslim taky... a cesta, jak z toho ven??
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 11:24
od veny
tohle ti podle mě měli udělat tam kde ti vyndavali ten filtr... cesta z toho je bud ho tam vrátit zpět a nebo si nechat vymazat příkaz v řídící jednotce.
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 11:33
od MedWed
diky... uvidime, jak se s tim v tom servisu poperou...
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 19:49
od cereus
Chlapi, mozem vam potvrdit, ze ten biely dym z vyfuku je na 100% regeneracia DPF. Prisiel som na to pred par dnami. Auto som kupoval zaciatkom leta fungl nove. DPF tam samozrejme mam. Vacsina regeneracii prebehla za jazdy tak, ze som si to nevsimol. Ale pred par dnami sa mi spustila regeneracia tesne pred cielom cesty, vsimol som si to a nevypol som motor. Vystupil som z auta a tiez ma prekvapil husty biely dym (alebo para) valiaci sa z vyfuku. To samozrejme pri teplom motore nebyva a voda uz mala 90 st. Prave preto som si to vsimol. Keby bol motor studeny, je to uplne normalne, ze sa pari z vyfuku. Aktualna spotreba bola zvysena, motor mal taky traktorovejsi zvuk ako normalne, ventilator bezal. Urcite teda bezala regeneracia, nemalo to byt co ine. Zaujimave je este to, ze ten biely "dym" pri regeneracii ide z vyfuku iba, ked je vonku chladno. V lete pri regeneracii neslo z vyfuku nic viditelne.
Chcel som tym vsetkym povedat len to, ze to asi nebude zmenenymi pomermi vo vyfuku, ale asi je to uplne normalne. Lebo ja mam nove auto v zaruke, kde sa nic neupravovalo a robi mi to iste a ziadne ine problemy s tym spojene nie su. Takze asi si len treba zvyknut alebo to este skusit dat upravit v RJ.
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 20:47
od Radekjo
Odvést naftu na regeneraci DPF jinam. Třeba ji nechat stříknout na cestu nebo do připravené nádoby na ten účel přizpůsobené.
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 22:21
od V12
To chces pocas toho pridavneho vstreku vytahovat vstrekovac z hlavy ?
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 22:22
od Radekjo
Do vstřikovače se nafta přivádí čím?
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 22:30
od V12
Prezri si dokumentaciu, ako to vlastne v PSA motoroch funguje. Podstata je v tom, ze CR systemy maju 1 vstrek rozdeleny na viacero faz, pricom pri regeneracii DPF sa pridava este pridavny vstrek pri otvorenych ventiloch. Nie je ziadna sanca tu davku nafty odchytavat. Da sa to iba zablokovat softwarovo a to zjavne este nie je na 100% doriesene. Toto nie je BMW, Hyu ci ine lepsie vozy s piatym vstrekovacom priamo v DPF...
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 22:34
od Radekjo
Neznám konstrukci motorů s tímto problémem ale polopaticky naftu musí něco hnát někudy téct a do něčeho jít. Tam se musí hledat přemostění.
Re: Bily kour
Napsal: 19.11.2011 23:09
od Sobull
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 09:02
od V12
Radekjo píše:Neznám konstrukci motorů s tímto problémem...
Dostuduj a pochopis, preco to na 1.6 TDCI DPF treba riesit vyhradne softwarovo. Ziadne premostenie jednoducho neexistuje.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 09:04
od MedWed
kazdopadne si myslim, ze vyresit to pomoci zmeny SW je jednodussi a daleko elegantnejsi metoda...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 09:18
od V12
Jednoduchsie ? Pritvrdim - jedine mozne riesenie. Na autach inteligentnejsich vyrobcov, kde je do DPF privedeny samostatny vstrekovac je to jednoduchsie - vytiahne sa z filtra, predlzi sa trubka a sup s naftou napat do nadrze. Tento typ filtrov ale netrpi chorobami tych z PSA.