Stránka 3 z 13

Re: motor netáhne

Napsal: 26.06.2012 16:14
od Jardak
Tyčka po nastartování zajede do baňky a při volnoběhu je v ní stále zajetá.
Pokud ti lítá nahoru dolů asi někde utíká podtlak,třeba je poškozená membrána v tý baňce.

Re: motor netáhne

Napsal: 27.06.2012 06:09
od ajvn
Díky moc Jardáku, to jsem právě potřeboval vědět, abych se pohnul dál. Baňka drží, zkoušel jsem to pusou přes hadičku :D a po natažení a ucpání nešla tyčka nahoru, mám spíš podezření na ten mag. ventil jak rachotí, že to přepouští ten podtlak pryč. Ještě na něm změřím napětí, jsestli nekolísá. Kupovat nový za skoro 3 tisíce ( z Mondea ) se mi zatím nechce a starší z bouračky netuším, v jakém by byl stavu.

Re: motor netáhne

Napsal: 28.06.2012 20:22
od priwi
Tak ho zkus prohodit s tim od EGR. Jsou stejný (jen odstraníš ty drážky, který jsou na tom ventilu kvůli prohození konektorů). EGR zaslep a žádnej ventil tam nepotřebuješ :-)

Re: motor netáhne

Napsal: 08.07.2012 09:07
od wert_x
Zdravím, známý koupil focuse 1.8tddi 66kw ale při rozjíždění plyn na podlaze a strašně dlouho mu trvá než se vyšplhá aspoň na ty 2000 ot. je to strašně zdechlé o proti mému (stejnému motoru) strašné poradí někdo čím by to mohlo být?

Re: motor netáhne

Napsal: 08.07.2012 11:09
od Jardak
Možná netěsní obtoková klapka turba. Pokud to kouří může bejt vadnej EGR ventil.

Re: motor netáhne

Napsal: 08.07.2012 11:25
od wert_x
egr je ucpaný...kdyby to bylo ono dá se to utěsnit?

Re: motor netáhne

Napsal: 08.07.2012 11:43
od wert_x
a ještě jak zjistit že to je ta netesníci obtoková klapka turba?

Re: motor netáhne

Napsal: 08.07.2012 12:08
od Jardak
Napojit diagnostiku a za jízdy sledovat tlak turba. Pokud by klapka netěsnila z důvodu deformace skříně,je to na výměnu turba (asi).

Re: motor netáhne

Napsal: 09.07.2012 23:02
od KaDargo
Zdravim, mam v podstate podobny problem - auto je naprosto super, nekouri, cca v 1850 otackach to zatahne jako prase a tahne az to cca 3000. takze turbo bych rekl asi ok, ale jediny problem vidim v tom rozjezdu. Kdyz stojim v mirnem kopecku a nejakej trouba se mi na svetlech posadi tesne za prd*l, tak mam strach, abych po pusteni brzdy nezacal couvat, protoze i kdyz seslapnu plyn, tak otacky lezou na tech cca 1500 (kdy turbo znatelne zacina tocit) tak 2,5 vteriny. Takze seslapnu plyn, cekam, couvam, modlim se, otacky pak vystrelej, poustim spojku a zimni gumy hrabou a hvizdaj jak kdyby mazali pisemku z matiky a vystrelim z krizovatky jako dabel, pricemz jsem okamzite na tom frajerovi prede mnou :) takze zase pribrzdit ... no pro kazdyho na krizovatce jsem pak blbec nebo frajirek co dostal auto pod stromecek :-)
Pro srovnani s manzelcinou Vectrou 1,7td - ta i v kopecku temer neprida (jen minimlane a auto ihned reaguje na pedal a zveda otacky), pouze pousti spojku a auto se krasne rozjizdi i do mirneho kopecku. To prece neni mozny, aby to auto takhle pomalu reagovalo na seslapnuti pedalu. Uz jsem z toho zoufalej.

Re: motor netáhne

Napsal: 10.07.2012 09:30
od Jardak
Možná by pomohlo zaslepit EGR ventil. Motor má pak silnější volnoběh a větší sílu v nízkých otáčkách.

Re: motor netáhne

Napsal: 11.07.2012 10:00
od KaDargo
Pokud to nebud emit vliv na nejakou jinou funkci (rostlináře :lol: ), tak bych to klidne udelal, jen musim pohledat, kde co a jak, nikdy jsem to nedelal. Dekuji za radu.

Re: motor netáhne

Napsal: 11.07.2012 12:45
od trutratru

Re: motor netáhne

Napsal: 29.07.2012 22:41
od wert_x
tak auto od známého je v servise a má v háji palivové čerpadlo udajně by to mělo být tím

Re: motor netáhne

Napsal: 30.07.2012 13:48
od vitacz
Tak si nejdřív v prví řadě zkuste odpojit podtlakovou hadičku od EGR, poku i tak se rozdíl nezmění, zaslepit. U mě stačilo jen odpojit ačkoli jsem s EGR problém neměl. Jen se po odpojení výrazně změnil výkon motoru při 800-1000ot. Takže při rozjíždění nemusím víc laborovat se spojkou.

Další věc na kterou jsem narazil.
Delší dobu jsem pozoroval ztrátu výkonu od cca 2800 do 4000. Prostě to moc nejelo. Ale nehulilo to.
Z nudy jsem sundal intercooler, celý vyčistil, Vymontoval čidlo, které jsem vyčistil kontaktolem. Všechno jsme osadil zpět a pěkně dotáhl sponky. Ani jsem nepočítal s tim, že se něco změní a změnilo :Dancer: . Jezdím celý ten týden každý den a původní problém zmizel. Teď to jede jak blázen. Dokonce mi připadá, že to má vetší výkon i od nižších otáček (od cca 1800-2000).
Dle mého názoru na to muselo mít vliv to zaprasené čidlo.

Re: motor netáhne

Napsal: 07.08.2012 09:21
od nehamik
ahoj kluci
mam ff1 66kw rok 2000 najeto 350000 tis
nove rozvody vstriky vycistene sani egr zaslepen motor nekouri chyta nezere olej ale NETAHNE
na rozjezd je to traga . v nizkych otackach to proste nema silu
tak co mi poradi znali veci
dekuji