Turbo
- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Turbo
Tak u studenyho radši tu trojku...ty ot. sou tam cajkovy...záleži na noze...2500ot. není moc záleži jak rychle to na ně vyhoniš atp...a 1200ot na 4 je při nějakejch necelejch 50 blbost...nechtěl bych byt ten motor...tedá já mám benzín a 50 na 4 jezdím, ale až je to zahřáty a stejně je tam víc ot. jak 1200...u miho dvoulitru je 4 při 50 cajková a minimální konstrukční rychlost na 5 je 53 a to je nějakých 1800ot+-...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- palacinka
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.02.2010 21:27
- Bydliště: Napajedla
Re: Turbo
Tak u ropáka je na čtverku při 50km/h na otáčkoměru 1500ot. a ne žádných 1250ot. a vzhledem k tomu, že kdybych měl se studeným TDCi točit maximálně 1800ot. tak se skoro ani nerozjedu
. A já např. i za studena točím až do cca 2250ot., ale taky záleží jakým způsobem se k tomu dostanu, protože je rozdíl tomu šlápnout a rychle motor do těchto otáček doslova vyhonit a nebo v klídku jemným zacházením s plynovým pedálem se k těmto otáčkám dostat a vzhledem k tomu, že máme proměnlivou regulaci lopatek v turbu, tak turbo při jemném zacházením s plynovým pedálem dává jiný a nižší postupně se zvyšující tlak na základě s jemným zacházením s plynovým pedálem než když tomu prostě vytnu skoro na podlahu a turbo se snaží jet na max., toto jde prostě cítit i v sedadle jak motor tlačí, tudíž se prostě v mém případě nemusím v tomto případě ničeho bát, prostě motor nepodtáčet a to ani za studena a ani za tepla a klidně motor za studena lehce vytočit ale jemně, ne jako magor, magorovi stejně nepomůže cokoli říkat, ten si bude pořád dělat a tvrdit co se mu zachce.

Mondeo Combi TDCi 96kW Futura X, 11/06, dovoz Německo + VW Passat Variant 1.8T 110kW Tiptronic
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
_djproces - sorry,a le neco si o tom precti a v necem se taky pohrabej
jaky obtokovy ventily, kde jsi to videl, kde jsi to cetl..
Jaky ze je lepsi jet v obci 50 na 4ku pri 1200, nebo na 3ku pri 2500ot - tu prevodovku mi ukaz. Aspon teda co ja vim, tak prevodovka v TDCi mondi dela na 4ku pro 50km/hod 1500ot a na 3 ku tam bude kolem 2100-2200ot...
Jediny co muze ublizit turbu pri studenym motoru je nizka mazivost, pokud pouzicvas shit olej. Po nastartovani trva synterice zhruba asi 10-15s nez se dostane do vsech mist, proto se doporucuje nakopnout pri mrazech a chvili pockat nez vyrazis, cili pokud vyrazis hned a na vyssi otacky, tak do turba jeste nemusi jit olej nebo ma malou mazivost a turbo proste neni mazany, coz pri tech otackach, co toci je nevhodne...
Dalsi vec je dochlazeni turba, proste je mazany olejem z motoru a jak ej turbo po rychle jizde rozpaleny, tak proste vypnout hned motor znamena napeceni oleje na osicku turba...
Kdyby jsi mel jeste nejaky dotaz, nevahej napsat...

jaky obtokovy ventily, kde jsi to videl, kde jsi to cetl..
Jaky ze je lepsi jet v obci 50 na 4ku pri 1200, nebo na 3ku pri 2500ot - tu prevodovku mi ukaz. Aspon teda co ja vim, tak prevodovka v TDCi mondi dela na 4ku pro 50km/hod 1500ot a na 3 ku tam bude kolem 2100-2200ot...
Jediny co muze ublizit turbu pri studenym motoru je nizka mazivost, pokud pouzicvas shit olej. Po nastartovani trva synterice zhruba asi 10-15s nez se dostane do vsech mist, proto se doporucuje nakopnout pri mrazech a chvili pockat nez vyrazis, cili pokud vyrazis hned a na vyssi otacky, tak do turba jeste nemusi jit olej nebo ma malou mazivost a turbo proste neni mazany, coz pri tech otackach, co toci je nevhodne...
Dalsi vec je dochlazeni turba, proste je mazany olejem z motoru a jak ej turbo po rychle jizde rozpaleny, tak proste vypnout hned motor znamena napeceni oleje na osicku turba...
Kdyby jsi mel jeste nejaky dotaz, nevahej napsat...


ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
vis jak, tak at si o tom aspon neco precte, precijenom na escortu sem menil turbo obyc s wastegate za turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak vim o cem mluvim 

ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
Re: Turbo
neví někdo co odchází na el. regulátoru k turbu (turbo po diagnos. je prý OK) Mo 2006 TDCI 96Kw
nebo kde regulátor sehnat nebo kdo jí umí opravit ? V servisu chtějí nesmyslný prachy
nebo kde regulátor sehnat nebo kdo jí umí opravit ? V servisu chtějí nesmyslný prachy

Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Obecne je s tim problem a je to k nesehnani, jedine komplet s turbem....
V nej pripade je spatny kontakt na dratkach na zakladni desce..
V nej pripade je spatny kontakt na dratkach na zakladni desce..
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Turbo
Pokud někdo má nebo v budoucnosti bude mít problém s el. regulátorem turba u TDCi, tak dejte vědět. Mám kontakt na chlápka, který toto opravuje a podle druhu závady si bere od 2 do 3 tis. Kč. Pošleš mu svůj regulátor, on ho opraví a pošle hned zpět. Přesně jak říkáte je to k nesehnání nebo za hříšné peníze.
- Vlada
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Kontakty (drátový propojky), motůrek a nebo vůle na šneku. Elektronika (plošňák) podle mě neodejde... jestli je zatuhlý táhlo tak to bude motůrek a možná šnek.
FOCUS 1.6i 16V 74kW 1999 5-dv. GHIA RED PEPPER

Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/


Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
- Venca a Martinka
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 01.01.2010 22:31
- Bydliště: Ostrava
Re: Turbo
Tak to tu čtu a to co tu cintá ten panáček za bludy to je teda maras pane Karas.
Já si nedovedu představit jak ráno nastartuju a vyrazím po ujetí 500m do fajnového stoupátku a točím si do 1500ot.To bych jel na 1 a těm ostatním řidičům zamnou by vypadaly vlasy!Takové mám rád
.Proto 250m jedu z kopce a točím do 1750ot.a lehce šlapu na plyn tak až cítím menší odpor je to asi ve 15%+- pak hezky dojedu až na kope na 5 rychlostní stupeň aniž bych motor nějak trápil pořád udržuji tak 1700ot a nebo prostě podřadím.(Kopec není tak dlouhý,takže ho skoro setrvačností vyjedu,ale když jedu o ulici níž tak musím zastavit na stopce a začínám přímo pod kopcem)
Ale to prostě musí člověk cítit že ten motor prostě trpí.Já se divím že ten motor po 300 000KM nevyleze a každé ráno tě nekopne hezky do PRDELE.
Já si nedovedu představit jak ráno nastartuju a vyrazím po ujetí 500m do fajnového stoupátku a točím si do 1500ot.To bych jel na 1 a těm ostatním řidičům zamnou by vypadaly vlasy!Takové mám rád

Ale to prostě musí člověk cítit že ten motor prostě trpí.Já se divím že ten motor po 300 000KM nevyleze a každé ráno tě nekopne hezky do PRDELE.
Ford Mondeo Kombi 2001 2.0 TDDI 85KW KO
Ford Mondeo Kombi 2001 2.0 107KW prodáno
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 96KW
Ford Mondeo 2004 2.5 V6 125Kw
Ford Mondeo Kombi 2001 2.0 107KW prodáno
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 96KW
Ford Mondeo 2004 2.5 V6 125Kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 17.02.2008 20:24
Re: Turbo
Ja jezdim bezne plynule po rovince nebo z kopecku od 1500ot/min.
Nevidim jedinej duvod , proc by to melo vadit klikove hrideli nebo dvojhmotnostnimu setrvaku.
Nejak si to nedokazu mechanicky vysvetlit.
Ale chapu, ze je dobry motor obcas procistit tim, ze ho pekne prozenu. Tohle zjisteni me potesilo...zitra dostane kour.
Nevidim jedinej duvod , proc by to melo vadit klikove hrideli nebo dvojhmotnostnimu setrvaku.
Nejak si to nedokazu mechanicky vysvetlit.
Ale chapu, ze je dobry motor obcas procistit tim, ze ho pekne prozenu. Tohle zjisteni me potesilo...zitra dostane kour.
Ford Focus 1,6 74KW
Ford Mondeo 2,2 TDCI
Ford Mondeo 2,2 TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host