Turbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
_djproces
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1437
Registrován: 18.04.2008 00:05
Bydliště: POcity :) SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od _djproces » 23.07.2010 23:40

bavme sa o studenom pri teplom bez debaty ze ides pri 2500 otackach turbinka nech fuka to je jasne
Obrázek
3.5.2004, 1,8TDCi 85kw, HatchBack, Moondust met., LED vzadu, Angel eyes vpredu, climatronic, PC, 4*airbag
old fofo
new fofo
Obrázek
Obrázek

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Turbo

Příspěvek od buceek07 » 24.07.2010 07:18

Tak u studenyho radši tu trojku...ty ot. sou tam cajkovy...záleži na noze...2500ot. není moc záleži jak rychle to na ně vyhoniš atp...a 1200ot na 4 je při nějakejch necelejch 50 blbost...nechtěl bych byt ten motor...tedá já mám benzín a 50 na 4 jezdím, ale až je to zahřáty a stejně je tam víc ot. jak 1200...u miho dvoulitru je 4 při 50 cajková a minimální konstrukční rychlost na 5 je 53 a to je nějakých 1800ot+-...
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
palacinka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 15.02.2010 21:27
Bydliště: Napajedla

Re: Turbo

Příspěvek od palacinka » 20.08.2010 12:00

Tak u ropáka je na čtverku při 50km/h na otáčkoměru 1500ot. a ne žádných 1250ot. a vzhledem k tomu, že kdybych měl se studeným TDCi točit maximálně 1800ot. tak se skoro ani nerozjedu :wink: . A já např. i za studena točím až do cca 2250ot., ale taky záleží jakým způsobem se k tomu dostanu, protože je rozdíl tomu šlápnout a rychle motor do těchto otáček doslova vyhonit a nebo v klídku jemným zacházením s plynovým pedálem se k těmto otáčkám dostat a vzhledem k tomu, že máme proměnlivou regulaci lopatek v turbu, tak turbo při jemném zacházením s plynovým pedálem dává jiný a nižší postupně se zvyšující tlak na základě s jemným zacházením s plynovým pedálem než když tomu prostě vytnu skoro na podlahu a turbo se snaží jet na max., toto jde prostě cítit i v sedadle jak motor tlačí, tudíž se prostě v mém případě nemusím v tomto případě ničeho bát, prostě motor nepodtáčet a to ani za studena a ani za tepla a klidně motor za studena lehce vytočit ale jemně, ne jako magor, magorovi stejně nepomůže cokoli říkat, ten si bude pořád dělat a tvrdit co se mu zachce.
Mondeo Combi TDCi 96kW Futura X, 11/06, dovoz Německo + VW Passat Variant 1.8T 110kW Tiptronic

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Turbo

Příspěvek od HmerX » 20.08.2010 14:13

Amen :)
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od ACEMajky » 14.09.2010 15:47

_djproces - sorry,a le neco si o tom precti a v necem se taky pohrabej

jaky obtokovy ventily, kde jsi to videl, kde jsi to cetl..

Jaky ze je lepsi jet v obci 50 na 4ku pri 1200, nebo na 3ku pri 2500ot - tu prevodovku mi ukaz. Aspon teda co ja vim, tak prevodovka v TDCi mondi dela na 4ku pro 50km/hod 1500ot a na 3 ku tam bude kolem 2100-2200ot...

Jediny co muze ublizit turbu pri studenym motoru je nizka mazivost, pokud pouzicvas shit olej. Po nastartovani trva synterice zhruba asi 10-15s nez se dostane do vsech mist, proto se doporucuje nakopnout pri mrazech a chvili pockat nez vyrazis, cili pokud vyrazis hned a na vyssi otacky, tak do turba jeste nemusi jit olej nebo ma malou mazivost a turbo proste neni mazany, coz pri tech otackach, co toci je nevhodne...

Dalsi vec je dochlazeni turba, proste je mazany olejem z motoru a jak ej turbo po rychle jizde rozpaleny, tak proste vypnout hned motor znamena napeceni oleje na osicku turba...

Kdyby jsi mel jeste nejaky dotaz, nevahej napsat... :) :dih:
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Turbo

Příspěvek od Brehowicz » 14.09.2010 18:28

No myslím že tady už nenapíše nic,dostal tu dobry kapky.

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Turbo

Příspěvek od buceek07 » 15.09.2010 14:35

To acemajky...dobře ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od ACEMajky » 16.09.2010 09:15

vis jak, tak at si o tom aspon neco precte, precijenom na escortu sem menil turbo obyc s wastegate za turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak vim o cem mluvim :)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Re: Turbo

Příspěvek od pette » 10.11.2010 18:25

neví někdo co odchází na el. regulátoru k turbu (turbo po diagnos. je prý OK) Mo 2006 TDCI 96Kw
nebo kde regulátor sehnat nebo kdo jí umí opravit ? V servisu chtějí nesmyslný prachy :dih:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od ACEMajky » 10.11.2010 19:44

Obecne je s tim problem a je to k nesehnani, jedine komplet s turbem....

V nej pripade je spatny kontakt na dratkach na zakladni desce..
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: Turbo

Příspěvek od zdenek34 » 26.04.2011 17:46

Pokud někdo má nebo v budoucnosti bude mít problém s el. regulátorem turba u TDCi, tak dejte vědět. Mám kontakt na chlápka, který toto opravuje a podle druhu závady si bere od 2 do 3 tis. Kč. Pošleš mu svůj regulátor, on ho opraví a pošle hned zpět. Přesně jak říkáte je to k nesehnání nebo za hříšné peníze.
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
Vlada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od Vlada » 26.04.2011 18:30

Kontakty (drátový propojky), motůrek a nebo vůle na šneku. Elektronika (plošňák) podle mě neodejde... jestli je zatuhlý táhlo tak to bude motůrek a možná šnek.
FOCUS 1.6i 16V 74kW 1999 5-dv. GHIA RED PEPPER
Obrázek

Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
Obrázek

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Turbo

Příspěvek od Brehowicz » 26.04.2011 19:03

Ale jo odcházi i ta elektronika na plošňáku,možná tím když je dlouhodobě zvýženy prutok ampér tím že je to přituhnuté a jde to huř ,možná vlhkostí ,kdo ví.

Uživatelský avatar
Venca a Martinka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 01.01.2010 22:31
Bydliště: Ostrava

Re: Turbo

Příspěvek od Venca a Martinka » 13.05.2011 21:03

Tak to tu čtu a to co tu cintá ten panáček za bludy to je teda maras pane Karas.

Já si nedovedu představit jak ráno nastartuju a vyrazím po ujetí 500m do fajnového stoupátku a točím si do 1500ot.To bych jel na 1 a těm ostatním řidičům zamnou by vypadaly vlasy!Takové mám rád :nunu: .Proto 250m jedu z kopce a točím do 1750ot.a lehce šlapu na plyn tak až cítím menší odpor je to asi ve 15%+- pak hezky dojedu až na kope na 5 rychlostní stupeň aniž bych motor nějak trápil pořád udržuji tak 1700ot a nebo prostě podřadím.(Kopec není tak dlouhý,takže ho skoro setrvačností vyjedu,ale když jedu o ulici níž tak musím zastavit na stopce a začínám přímo pod kopcem)

Ale to prostě musí člověk cítit že ten motor prostě trpí.Já se divím že ten motor po 300 000KM nevyleze a každé ráno tě nekopne hezky do PRDELE.
Ford Mondeo Kombi 2001 2.0 TDDI 85KW KO
Ford Mondeo Kombi 2001 2.0 107KW prodáno
Ford Mondeo 2002 2.0 TDCI 96KW
Ford Mondeo 2004 2.5 V6 125Kw

psena
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 17.02.2008 20:24

Re: Turbo

Příspěvek od psena » 13.05.2011 22:58

Ja jezdim bezne plynule po rovince nebo z kopecku od 1500ot/min.
Nevidim jedinej duvod , proc by to melo vadit klikove hrideli nebo dvojhmotnostnimu setrvaku.
Nejak si to nedokazu mechanicky vysvetlit.
Ale chapu, ze je dobry motor obcas procistit tim, ze ho pekne prozenu. Tohle zjisteni me potesilo...zitra dostane kour.
Ford Focus 1,6 74KW
Ford Mondeo 2,2 TDCI

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host