Palivove cerpadlo?
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.11.2013 08:02
Re: Palivove cerpadlo?
díky!!, jak se rozední mrknu na ten imobilizér, ještě mě napadlo, jestli neodešlo relé. pojistku jsem opticky zkontrolovat, ta vypadá ok. dnes odtah k mechanikovi, tak dám určitě vědět, jak to dopadlo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.11.2013 08:02
Re: Palivove cerpadlo?
Tak, imobilizér ok, kontrola rele ok, nakonec jsem ještě odklopil zadní sedačku, vytáhnul skrz zdířku nad palivovou nádrží svazek kabelů (který je v černém obalu), ten byl zlomený, tak jsem jej narovnal a palivové čerpadlo naskočilo!! takže vypadá to, že to byla takováhle "blbost", špatný kontakt... 

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13427
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Palivove cerpadlo?
Rozpojit konektor pod sedačkama a zkusit, jestli tam jde šťáva. Pokud jo, tak problém bude jedině v čerpadlu.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.11.2013 08:02
Re: Palivove cerpadlo?
tak nakonec to byla "prkotina", ale ne tak snadno objevitelná. Jeden z pinů v konektoru byl roztažený o něco víc a drát (kontakt) špatně doléhal.....kdybyste někdo měl podobný problém, tedy problém s čerpadlem, dřív, než budete měnit čerpadlo, zkuste říct mechanikovi, ať po proměření, jestli jde do drátů šťáva rozebere konektor a mrkne na piny. Závada se typicky projevuje tak, že čerpadlo někdy naběhne, jindy ne a po pohýbání kabelem (který je pod zadním sedadlem) naběhne. Při opravě je potřeba vyříznout větší díru (zvětšit otvor pod sedadlem), a to kvůli tomu, aby se dalo dobře pracovat s konektorem, popř. i paliv. čerpadlem (kdyby se díra nevyřízla, bylo by potřeba sundávat celou nádrž, což je pracné a náročné na čas). Vozy před FL tam měly díru větší, bohužel po FL už je tam jen "škvíra" na kabel.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.03.2008 19:49
Re: Palivove cerpadlo?
Ahoj, čtu si teď vše co jste napsaly o čerpadle a nevím jestli se týká taky mého problému. Focus 1.6 benzin 74 kw 2002. Já startuji normálně. ale jednou za 14 dní někdy za měsíc mi auto jakoby chytne a hned zhasne a to třeba třikrát až 5 krát a potom naskočí. Slyším, ale že čerpadlo zabručí. Když nenastartuje tak startuji s plynem a auto naskočí. Pouze jednou se mi stalo, že po natočení s plynem mi zhaslo když jsem dal nohu z plynu a potom chytlo na cvrknutí. Venku je minus 10 a hned chytne potom je v garáži a špatný. Nejedu týden a potom chytne na cvrknutí. Baterka je nová. Má najeto 91 000 km. Teď budu vyměňovat palivový filtr, ale jestli je to tím, nevím. Budu též měnit snímač rychlosti, zlobí tachometr, ale to s tím jistě nemá nic společného. Jestli máte někdo stejné potíže, nebo radu tak napište dik. Jinak jede auto super motor jde jak brus. Spotřeba 7 až 7.5 l Město a okolí. Dálka 6.3.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Palivove cerpadlo?
Pohladaj si tu temy na "volnobezny ventil". Pravdepodobne potrebuje vycistit.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Palivove cerpadlo?
Tipy na opravu cerpadla:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1019572
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1019572
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Auto: Ford Focus 1 - benzín, 2.0 l, rok výroby 1999
Ahoj všem přítomným,
asi před rokem jsem kamaráda táhla focusem, dojeli jsme na místo a já jako táhnoucí už jsem neodjela. Při snaze nastartovat se prvních pár pokusů dělo to, že auto chytlo a hned zdechlo (hned myslím hned, nevydrželo ani sekundu), po pár pokusech uz jen točil starter, ale ani to nenaskocilo (vypadalo to, že to nejprve cucalo zbytky benzínu z hadic a pak prostě došel). Tenkrát byl problém v pojistce palivového čerpadla, po výměně začalo všechno fungovat v pohodě a od té doby rok dobrý.
Předevčírem jsem dojela do obchodu a už jsem neodjela, projevy byly úplně stejné jako loni. Auto jsem odtáhla dom, vyměnila pojistku (vypadala zdravě) a nic. Pak jsem zkusila prohodit relé palivového čerpadla v té samé pojistkové skříňce za jiné (podle kódu byly všechny stejné) a nic. Pak dojel otec, ještě že zkontrolujeme jistič palivového čerpadla, co je ve sloupku u spolujezdce, byl zatlaceny a na dotek nijak nereagoval, takže asi taky nic. Mezi jednotlivýma krokama jsem vždycky zkoušela startovat a nic. Po tom posledním kroku (jakože zkouška pomackani toho červeného jističe ve sloupku) auto normálně chytla a od té doby dva dny jezdí. Ale - takové odstranění závady je samozřejmě k ničemu, protože nevím, kde byla chyba a už teď se těším, až zas někde zůstanu viset. Nenapadá vás prosím někoho, co se mohlo stát, co vyzkoušet, zkontrolovat, aby se to neopakovalo? Otec je elektrikář, takže promerit by něco určitě zvládnul. Díky moc předem za každý tip nebo radu. Katka
Ahoj všem přítomným,
asi před rokem jsem kamaráda táhla focusem, dojeli jsme na místo a já jako táhnoucí už jsem neodjela. Při snaze nastartovat se prvních pár pokusů dělo to, že auto chytlo a hned zdechlo (hned myslím hned, nevydrželo ani sekundu), po pár pokusech uz jen točil starter, ale ani to nenaskocilo (vypadalo to, že to nejprve cucalo zbytky benzínu z hadic a pak prostě došel). Tenkrát byl problém v pojistce palivového čerpadla, po výměně začalo všechno fungovat v pohodě a od té doby rok dobrý.
Předevčírem jsem dojela do obchodu a už jsem neodjela, projevy byly úplně stejné jako loni. Auto jsem odtáhla dom, vyměnila pojistku (vypadala zdravě) a nic. Pak jsem zkusila prohodit relé palivového čerpadla v té samé pojistkové skříňce za jiné (podle kódu byly všechny stejné) a nic. Pak dojel otec, ještě že zkontrolujeme jistič palivového čerpadla, co je ve sloupku u spolujezdce, byl zatlaceny a na dotek nijak nereagoval, takže asi taky nic. Mezi jednotlivýma krokama jsem vždycky zkoušela startovat a nic. Po tom posledním kroku (jakože zkouška pomackani toho červeného jističe ve sloupku) auto normálně chytla a od té doby dva dny jezdí. Ale - takové odstranění závady je samozřejmě k ničemu, protože nevím, kde byla chyba a už teď se těším, až zas někde zůstanu viset. Nenapadá vás prosím někoho, co se mohlo stát, co vyzkoušet, zkontrolovat, aby se to neopakovalo? Otec je elektrikář, takže promerit by něco určitě zvládnul. Díky moc předem za každý tip nebo radu. Katka
Ford Focus 1999, 2.0 benzín
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
začal, bych, asi tím sychr-spínačem ve sloupku.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Otcovi robilo presne toto iste. Raz chytilo, potom nie, potom mesiac ano, potom ho nechalo v meste. Dotiahli ho domov, skusil nastartovat a chytilo. Boli to uklepane/uhorene privodne droty k cerpadlu. Mam tu aj link na popis opravy.
Mozes to skusit vymenit. Alebo cakaj, kedy to spravi najblizsie. Pri otoceni kluciku do II. je pocut zabzucanie cerpadla. Ak nezabzuci, je to ono. Navyse RJ pre kontrolu posiela "makkych" 12V na privodny kabel k cerpadlu. Takze ak pod sedacky na privodny kabel k cerpadlu paralelne pripojis LEDku (spolu so zrazacim rezistorom), tak by mala svietit len ked ide cerpadlo - po otoceni klucika zabzuci, natlakuje a vypne. Znovu sa rozbehne az po starte. Ak ale LEDka bude svietit aj medzi tym, je to na 100% cerpadlo.
Tento postup je odskusany, mne sa tiez nechcelo preventivne rezat podlahu a vytahovat cerpadlo
Mozes to skusit vymenit. Alebo cakaj, kedy to spravi najblizsie. Pri otoceni kluciku do II. je pocut zabzucanie cerpadla. Ak nezabzuci, je to ono. Navyse RJ pre kontrolu posiela "makkych" 12V na privodny kabel k cerpadlu. Takze ak pod sedacky na privodny kabel k cerpadlu paralelne pripojis LEDku (spolu so zrazacim rezistorom), tak by mala svietit len ked ide cerpadlo - po otoceni klucika zabzuci, natlakuje a vypne. Znovu sa rozbehne az po starte. Ak ale LEDka bude svietit aj medzi tym, je to na 100% cerpadlo.
Tento postup je odskusany, mne sa tiez nechcelo preventivne rezat podlahu a vytahovat cerpadlo

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13427
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
téma o upálených drátech čerpadla zde- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 67&t=13174
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.05.2009 00:57
Re: Palivove cerpadlo?
karlkox píše:ahoj,tak se mi včera projevil podobný problém.Mám focus 1,8 16v LPG jel jsem trasu 80km a v cíli focus stál asi 4hodiny.Při odjezdu motor ne a ne naskočit a když už se povedlo hned chcipl,nereagoval na přidání plynu.Po 5minutach startování a přidávání plynu se motor přepnul na LPG a hned byl klid,motor běžel pěkně,tiše,reagoval na přidání.Při jízdě když jsem přepnul na benzín hned auto začalo škubat,nechtělo zrychlovat.Mám smíšené pocity,ráno jsem startoval studený motor 10min než přepnul na LPG.Čerpadlo jde slyšet že hučí,někdy když přepnu na benzín tak na volnoběh běží slušně ale po přidání začne zlobit.Nikde jsem nezaznamenal únik benzínu.Když motor je zahřátý a běží na benzín tak po vypnutí většinou hned není problém se startem.Myslíte že odchází pomalu čerpadlo?Nebo to budou vstřiky,či nějaké čidlo třeba teploty??díky za rady
Ako si to nakoniec vyriesil? Vymenil cerpadlo ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.05.2009 00:57
Re: Palivove cerpadlo?
Auto dusi na benzin pri zoslapnuti plynu. Na LPG ide auto bez problemov...
takze som zistil tlakomerom pripojenym na hadicku ze nove palivove cerpadlo (menene pred rokom) prestalo mat dostatocny tlak .. len ~110Kpa a pozadovane je okolo 250-280kpa. Kedze pri prvej vymene bol zly len rozpadnuty konektor, tak som stare cerpadlo odlozil do suflika a teraz vymenil. Aby som nemusel davat dole nadrz tak som si spravil vacsi otvor pod sedadlom (este musim este spravit tesniacu krytku lebo to dost huci ked to je otvorene - nie cerpadlo, ale celkovo ide hluk do auta). Po vymene cerpadla som odmeral tlak ktory bol zrazu kolko mal ... napojil hadicky a auto ide ako hodinky.. motor uz pri zoslapnuti plynu nedusi ....
Ford Focus 1.6 Zetec 2003
takze som zistil tlakomerom pripojenym na hadicku ze nove palivove cerpadlo (menene pred rokom) prestalo mat dostatocny tlak .. len ~110Kpa a pozadovane je okolo 250-280kpa. Kedze pri prvej vymene bol zly len rozpadnuty konektor, tak som stare cerpadlo odlozil do suflika a teraz vymenil. Aby som nemusel davat dole nadrz tak som si spravil vacsi otvor pod sedadlom (este musim este spravit tesniacu krytku lebo to dost huci ked to je otvorene - nie cerpadlo, ale celkovo ide hluk do auta). Po vymene cerpadla som odmeral tlak ktory bol zrazu kolko mal ... napojil hadicky a auto ide ako hodinky.. motor uz pri zoslapnuti plynu nedusi ....
Ford Focus 1.6 Zetec 2003
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 03.02.2013 18:40
Re: Palivove cerpadlo?
je možné aby nové (cca 2měsíce) palivové čerpadlo dávalo malý tlak?
Jak se nízkej tlak projeví při jízdě a jak při startování?
Jak se nízkej tlak projeví při jízdě a jak při startování?
Naposledy upravil(a) kolokol dne 25.06.2015 10:51, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus I hatchback 1.6 16v r.v.2004
Ford Focus II hatchback 1.6 74kw r.v.2010
Ford Focus II hatchback 1.6 74kw r.v.2010
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Palivove cerpadlo?
Moze to byt "kvalitna" vyroba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host