Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od Komi » 04.10.2011 10:40

niekedy treba aj trochu riskovat - ja som sa tiez bal ked som vydrazil nove turbo pod 200€, ale riskol som to a urobil som dobre, ale to sa musi kazdy rozhodnut...o mensich veciach sa nebavim, to objednavame kazdu chvilu a zatial ziadne problemy ani z HongKongu ani inde...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

bracha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 31.03.2010 14:41

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od bracha » 04.10.2011 10:45

Komi píše:bracha - pred tou diagnostikou ta varujem - ja som si spokojne 4 roky jazdil, az asi pred mesiacom som zacal nahravat jazdy do NB a vysledok - uz sa chystam kupit novy DPF... ma to ale aj vyhody, napr. rozborom priebehu tlaku a teploty DPF som miernou upravou jazdneho rezimu znizil zaplnenie filtra a teda regeneracie mi prebiehaju po takmer 2 nasobnej vzdialenosti... tiez ked vidim ze regeneruje v meste, idem na 3 (namiesto 4ky) cim udrzim teplotu potrebnu na poriadne spalenie aj v meste, atd atd
Nechystam se stale chybu resetovat, ja se spise budu zajimat o to, co se deje nebo nedeje ... prave proto s tim filtrem pojedu k mechanikovi (mel jsem jet dneska, ale montuji mu novy zvedak, tak mi to odrekl).

bracha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 31.03.2010 14:41

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od bracha » 04.10.2011 10:54

Komi:

Ted z asi vaseho (oslovuji vsechny zucastnene) pohledu naprosto stupidni dotaz ... ale ja si proste nejsem nikdy jisty ...

Jak za jizdy poznam, ze se ten filtr regeneruje ? To ze jsem nekdy po dojezdu zaznamenal stale se tocici vetrach chlazeni, to ano, ale jak to je tedy za jizdy ...

Dekuju moc za vase pochopeni

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od Komi » 04.10.2011 11:04

u mna je jedina pozorovatelna zmena narast teploty chladiacej kvapaliny cca z 83 na 87, ani zvuk motora sa nemeni ani reakcia na plyn
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od vita_k » 06.10.2011 13:55

Ja bych si ho radsi nechal oddelat. Coz jsem uz udelal.
Diagnostika za par supu elm327 + Torque pro Android je taky fajn. Do 500 kourn se clovek vejde.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od cereus » 11.10.2011 21:33

Komi píše:bracha - pred tou diagnostikou ta varujem - ja som si spokojne 4 roky jazdil, az asi pred mesiacom som zacal nahravat jazdy do NB a vysledok - uz sa chystam kupit novy DPF... ma to ale aj vyhody, napr. rozborom priebehu tlaku a teploty DPF som miernou upravou jazdneho rezimu znizil zaplnenie filtra a teda regeneracie mi prebiehaju po takmer 2 nasobnej vzdialenosti... tiez ked vidim ze regeneruje v meste, idem na 3 (namiesto 4ky) cim udrzim teplotu potrebnu na poriadne spalenie aj v meste, atd atd
Komi, prosim ta, v com spocivala ta uprava jazdneho rezimu, aby sa filter menej zaplnal? Toto ma dost zaujima, lebo aj ja som uvazoval, ze sposob jazdy musi ovplyvnovat zaplnanie DPF, len si to nemam ako overit a porovnat. Vdaka :D
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od Komi » 12.10.2011 07:04

netrufam si napisat obecne platne pravidla, to co plati u mna nemusi platit pre iny motor v inom stave a s inym zaplnenim filtra... ja som len analyzoval moje priebehy - tlak, teplota a regeneracie a z toho mi vysli rezimy kde to najviac zadymuje a druha vec je ze ked viem ze prebieha regeneracia, udrziavanim otacok nad 2000 udrzujem teplotu blizko 600st cim sa kvalitnejsie vycisti filter - toto sa tyka samozrejme mesta
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od cereus » 12.10.2011 20:03

Tak to je jasne, ze kazdy motor je v inej kondicii a nebude to vzdy to iste. Ale predsa by si mohol sponenut aspon trochu o tom zadymovani. Prave to ma zaujima najviac. Zo samotneho principu a funkcie motora vyplyva, ze "produkcia sadzi" pri jednom konkretnom motore zavisi prave od zatazenia, otacok atd. Aspon tak mi hovori sedliacky rozum. Predpokladam, ze najviac dymi pri prudkej akceleracii, vseobecne asi pri "tazkej nohe". Skor ma ale zaujima napriklad vplyv rychlosti jazdy na dialnici na mnozstvo vyprodukovanych sadzi, potom v meste pri konstantnej rychlosti porovnanie nizsi prevodovy stupen s vyssimi otackami verzus vyssi stupen a nizsie otacky. Nejake svoje hypotezy mam, ale nemam to nijako overene, takze ak mas nejake fakty tohto typu zistene, budem rad, ked sa podelis. Nevadi, ze sa to tyka Tvojho motora. :D
Som to trochu komplikovane napisal. Cize zhrnutie jednou vetou: v akych rezimoch sa Ti to najviac zanasa? Vdaka :D
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od Komi » 13.10.2011 19:18

mam dojem ze z DPF sa tu vytvoril nejaky specialny problem. Je to pritom spotrebak akych je na aute x a nik sa nad nimi nezamysla...novy (druhovyroba s certifikatom) stoji zhruba to co 4 pneu a vydrzi cca 2x tolko, tak o com sa bavit ? to je asi ako vypisovat tu ze musim jazdit pomaly do zakrut aby som nebodaj gumy nezodral...ale Focusa mam presne z opacneho dovodu - pre radost z jazdy :huraa: , podobne aj ked viem ze na dialnici neprimerane stupa zadymenie v pomere k narastu rychlosti, aj tak nebudem jazdit po dialnici 100 aby som mal menej zaneseny filter...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od cereus » 13.10.2011 22:49

Ja to neberem ako problem, mna tieto veci zaujimaju. Jednoducho sa chcem dozvediet aj veci, ktore sa v manuale nepisu (tam sa nepise v podstate nic). Obycajna chlapska zvedavost. Ja tiez nebudem jazdit za kazdu cenu tak, aby som produkoval menej sadzi, to je nezmysel.
No ocividne sa uz nic viac nedozviem. :lol:
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od vita_k » 14.10.2011 08:31

Neni lepsi si to nechat odstranit a pak jezdit, jak se ti nejvic libi?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

bracha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 31.03.2010 14:41

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od bracha » 14.10.2011 09:01

vita_k:
A co pak emise? Ja znameho, kterej by me provezl nemam ... A jak pri pripadnem prodeji ?

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od vita_k » 14.10.2011 09:18

Emisema tu lidi normalne prochazi co uz nemaj DPF. Staci obecne rady stejne i pro jakakoli auta: Ujet svizne 30-40 km at je to teple a tolik necoudi. S prodejem nevim, ale filtr se tam da zase supnout prinejhorsim...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

bracha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 31.03.2010 14:41

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od bracha » 14.10.2011 09:28

vita_k:
Dik ... nekde jsem prave cetl, ze po vyndani filtru muze byt problem s projitim emisema ... takze se toho trosku bojim ... je pravda, ze to vyndani, pokud s tim skutecne nepujde nic udelat, je v tuhle chvili nejlevnejsi varianta ...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Příspěvek od foki » 14.10.2011 15:54

jeste je jedna varianta asi za 3000kc , zkousim to na svem aute , mam najeto cca 3000km a zatim v pohode .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti