1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Příspěvek od Jardak » 22.09.2013 20:11

Pokud šly nový kroužky do původních válců, tak spotřeba oleje 2 dcl na 10 tkm? je celkem slušná...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

FFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31.01.2013 16:13

Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Příspěvek od FFF » 22.09.2013 21:16

Spotřebu oleje upřesním až během další výměny, zatím to jen hrubě odhaduju :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Příspěvek od V12 » 23.09.2013 11:32

Predaj to, kym to mas OK. Jedneho dna z toho totiz bude nechutny pruser a to vtedy, ked sa to bude hodit najmenej.
Dolietany motor s neprebrusenou klukovkou bez vymeny lozisk je totiz extremne haklivy na narast tlakov vo valcoch - a tie narastli po vymene kruzkov. Toto smrdi vyhodenim ojnice cez blok...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Příspěvek od vita_k » 23.09.2013 12:33

asi bych to taky prodal, dokud je to pojizdne...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

FFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31.01.2013 16:13

Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření

Příspěvek od FFF » 17.08.2015 22:02

Zdravím a posílám report téměř po dvou letech a cca 65kkm,

motor si sedl a ustálila se spotřeba oleje na 0/100km.

Za ty km jsem na motoru řešil jen (klep/klep) zacpanou hadici k regulaci tlaku dmychadla a drobný těsnění v sací části, jinak nic (nepočítám filtry a další spotřebák)

Jediný co jsem měnil je viskozita oleje, z 5W30 na 5W40, objem olejové vany mi přijde směšný (cca 3,2 litru) snad mu to pomůže k delšímu životu :D

Vlastně je ten motor celkem fajn, jen je asi docela problém najít perspektivní kus.

Uvidíme co bude dál :)

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 18.08.2015 09:15

Potesi :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti