1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
Pokud šly nový kroužky do původních válců, tak spotřeba oleje 2 dcl na 10 tkm? je celkem slušná...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 31.01.2013 16:13
Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
Spotřebu oleje upřesním až během další výměny, zatím to jen hrubě odhaduju 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
Predaj to, kym to mas OK. Jedneho dna z toho totiz bude nechutny pruser a to vtedy, ked sa to bude hodit najmenej.
Dolietany motor s neprebrusenou klukovkou bez vymeny lozisk je totiz extremne haklivy na narast tlakov vo valcoch - a tie narastli po vymene kruzkov. Toto smrdi vyhodenim ojnice cez blok...
Dolietany motor s neprebrusenou klukovkou bez vymeny lozisk je totiz extremne haklivy na narast tlakov vo valcoch - a tie narastli po vymene kruzkov. Toto smrdi vyhodenim ojnice cez blok...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
asi bych to taky prodal, dokud je to pojizdne...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 31.01.2013 16:13
Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
Zdravím a posílám report téměř po dvou letech a cca 65kkm,
motor si sedl a ustálila se spotřeba oleje na 0/100km.
Za ty km jsem na motoru řešil jen (klep/klep) zacpanou hadici k regulaci tlaku dmychadla a drobný těsnění v sací části, jinak nic (nepočítám filtry a další spotřebák)
Jediný co jsem měnil je viskozita oleje, z 5W30 na 5W40, objem olejové vany mi přijde směšný (cca 3,2 litru) snad mu to pomůže k delšímu životu
Vlastně je ten motor celkem fajn, jen je asi docela problém najít perspektivní kus.
Uvidíme co bude dál
motor si sedl a ustálila se spotřeba oleje na 0/100km.
Za ty km jsem na motoru řešil jen (klep/klep) zacpanou hadici k regulaci tlaku dmychadla a drobný těsnění v sací části, jinak nic (nepočítám filtry a další spotřebák)
Jediný co jsem měnil je viskozita oleje, z 5W30 na 5W40, objem olejové vany mi přijde směšný (cca 3,2 litru) snad mu to pomůže k delšímu životu

Vlastně je ten motor celkem fajn, jen je asi docela problém najít perspektivní kus.
Uvidíme co bude dál

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Potesi 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti