Acceleration reduced
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Acceleration reduced
diky za tip. tam jsem jeste nelezl, ale zkusim to. Prece jen to stoji za pokus - prohybat konektory - chyby na to ukazuji.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Kranich11
- Junior
- Příspěvky: 214
- Registrován: 22.04.2010 21:46
- Bydliště: Brno a okolí :)
Re: Acceleration reduced
Abych dořekl čím se tenkrát problém vyřešil - byli v prdeli budíky, nové cca 10 tis.
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Acceleration reduced
zkusenostiZaQik píše: zkontroluj si krouzek (hlavne konektor) a kabelaz k nemu, zda neni nejak zamotana do paky na uzamceni polohy volantu

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24578
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Acceleration reduced
tyhle zrovna nejsou moje
ale proc se nepodelit, ze?

ale proc se nepodelit, ze?

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Acceleration reduced
urcite, k cemu by toto forum jinak bylo:) Podivam tam rovnou na ovladani radia, ktere se mi zda trochu uvolnene. Asi do toho nekdo kopl kolenem.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- roliva
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.09.2013 22:31
- Bydliště: Brno
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
No tak to vypadá, že mám stejný problém. Dojel jsem do práce na odpolední, všechno v pohodě a večer bylo -4°C, auto odemklo, svítil interiér úplně normálně, ale místo nastartování jen jakési cvakání a tyto hlášky na palubáku: engine systems fault, acceleration reduced. Může to být tou baterií?
Auto je ford focus 1,8 92Kw r.v. 2007

Auto je ford focus 1,8 92Kw r.v. 2007
Ford Focus Turnier 1,8i 125PS ´07 Black Panther
-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.05.2011 20:27
- Bydliště: JM kraj
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
Jo, baterií. Dobij ji a zkus to znovu. Jak je stará? Jestli je původní, tak se s ní rozluč.
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
- roliva
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.09.2013 22:31
- Bydliště: Brno
Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
Je původní, origo Ford, tak snad to bude opravdu jen tím...
EDIT: Tak fakt to bylo baterkou. V servisním menu mi to ukázalo 10,6V. Koupil jsem baterku a je po problému. Jen jsem ještě musel nechat vymazat chyby v řj, páč mi svítila diag.
Hlavně, že to bylo fakt jen tím
EDIT: Tak fakt to bylo baterkou. V servisním menu mi to ukázalo 10,6V. Koupil jsem baterku a je po problému. Jen jsem ještě musel nechat vymazat chyby v řj, páč mi svítila diag.
Hlavně, že to bylo fakt jen tím

Ford Focus Turnier 1,8i 125PS ´07 Black Panther
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.12.2012 15:46
Re: Acceleration reduced
Dobrý den
mám Ford Focus II 1.8 TDCI 85K W stejný problém jako zde výše. chyby:ACCELERATION REDUCED, SYSTEM ENGINE FAULT. stalo se mi to při jízdě, ale auto pořád jede. Diagnostika nehlásí žádné závady. Udělal jsem test palubní desky, autobaterie hlásí 12.1 V. Takže baterie v pořádku, alternátor také dobíjí. Žádné kontrolky na palubní desce nesvítí. V testu všechny kontrolky svítí. Nemohu přijít na to čím je to způsobené.Děkuji za jakékoliv reakce a rady. Děkuji
mám Ford Focus II 1.8 TDCI 85K W stejný problém jako zde výše. chyby:ACCELERATION REDUCED, SYSTEM ENGINE FAULT. stalo se mi to při jízdě, ale auto pořád jede. Diagnostika nehlásí žádné závady. Udělal jsem test palubní desky, autobaterie hlásí 12.1 V. Takže baterie v pořádku, alternátor také dobíjí. Žádné kontrolky na palubní desce nesvítí. V testu všechny kontrolky svítí. Nemohu přijít na to čím je to způsobené.Děkuji za jakékoliv reakce a rady. Děkuji
- Kranich11
- Junior
- Příspěvky: 214
- Registrován: 22.04.2010 21:46
- Bydliště: Brno a okolí :)
Re: Acceleration reduced
Mě to dělali budíky.. doporučuju nějaký vrakáč a vyměnit..
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Acceleration reduced
Môžem Vás poprosiť o vylúštenie chýb P0087 a P1180..??..a aký je postup a čo by to mohlo spôsobovať..??..dik
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Acceleration reduced
P0087 - prinizky tlak paliva v raile
P1180 - prinizky tlak v nadrzi
Z toho mi vychadza, ze sa Ti nezavzdusnuje nadrz, vytvori sa v nej podtlak a CR cerpadlo nedokaze dotiahnut palivo. Ked otvaras nadrz - nezasyci Ti to ako na konci hadice od vysavaca ?
P1180 - prinizky tlak v nadrzi
Z toho mi vychadza, ze sa Ti nezavzdusnuje nadrz, vytvori sa v nej podtlak a CR cerpadlo nedokaze dotiahnut palivo. Ked otvaras nadrz - nezasyci Ti to ako na konci hadice od vysavaca ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Acceleration reduced
V12 presne tak...sem tam sa mi to stane otvorim nadrž a zasičí....tie chyby sa mi stali dneska pri vytočení auta do 3000 otáčok....ako som už skor inde pisal stalo sa presne to isté auto pri 3000 prestalo ťahať....a elektronika zablokovala motor....auto zdochlo....po naštartovaní išlo pekne, ťahalo ale pri dosihnuti zase 3000 otáčok znova to isté....a už som z toho bezradný...čo sním..??..dať ho doservisu..??...bude na pričine palivový filter..??...ešte doplním, ze to všetko sa začalo stým ako som vilial pro-tec do nádrže na prečistenie palivovej sústavy a asi som to robiť nemal, lebo od vtedy sa to začalo všetko j.bať
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Acceleration reduced
Mas cisty palivovy filter ? Ked si do nadrze nalial nejaky maglajz na cistenie palivoveho systemu, lahko sa mohlo stat, ze to pouvolnovalo vsetky usady v nadrzi a tie nasledne skoncili vo filtri, ktory sa zrazu stal dooost tazko prechodny. V tomto pripade sa ale RJ stazuje na prinizky tlak v nadrzi, takze asi by si mal zistit, ako prevrtat veko nadrze tenuckym vrtakom bez toho, aby si ho pritom znicil.
Inak o pouzivani vselijakych cisticov palivoveho systemu si myslim, ze je to dost riskantne prave z vyssie popisaneho dovodu. Tie rozpustene usadeniny musia prejst cez vstrekovace a aby som povedal pravdu, radsej by som mal zasranu nadrz, ako vstrekovace s cenou 400 eciek za kus.
Inak o pouzivani vselijakych cisticov palivoveho systemu si myslim, ze je to dost riskantne prave z vyssie popisaneho dovodu. Tie rozpustene usadeniny musia prejst cez vstrekovace a aby som povedal pravdu, radsej by som mal zasranu nadrz, ako vstrekovace s cenou 400 eciek za kus.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Acceleration reduced
Neviem ci mam ciaty palivovy filter da sa to nejak zistit..??..a myslis ze to bude chyba len v tom filtry ci uz aj nebodaj vo vstrekovacoch..??...ak by som vedel ze vymena palivoveho to vyriesi tak by som ho vymenil...ale velmi na vyber asi aj tak nemam...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host