Acceleration reduced

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od vita_k » 01.01.2014 21:13

diky za tip. tam jsem jeste nelezl, ale zkusim to. Prece jen to stoji za pokus - prohybat konektory - chyby na to ukazuji.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Kranich11
Junior
Junior
Příspěvky: 214
Registrován: 22.04.2010 21:46
Bydliště: Brno a okolí :)

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Kranich11 » 02.01.2014 08:30

Abych dořekl čím se tenkrát problém vyřešil - byli v prdeli budíky, nové cca 10 tis.
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od foki » 02.01.2014 08:59

ZaQik píše: zkontroluj si krouzek (hlavne konektor) a kabelaz k nemu, zda neni nejak zamotana do paky na uzamceni polohy volantu
zkusenosti :bravo22:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24578
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od ZaQik » 02.01.2014 09:03

tyhle zrovna nejsou moje :oops:
ale proc se nepodelit, ze? :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od vita_k » 02.01.2014 09:53

urcite, k cemu by toto forum jinak bylo:) Podivam tam rovnou na ovladani radia, ktere se mi zda trochu uvolnene. Asi do toho nekdo kopl kolenem.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
roliva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.09.2013 22:31
Bydliště: Brno

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od roliva » 23.01.2014 23:46

No tak to vypadá, že mám stejný problém. Dojel jsem do práce na odpolední, všechno v pohodě a večer bylo -4°C, auto odemklo, svítil interiér úplně normálně, ale místo nastartování jen jakési cvakání a tyto hlášky na palubáku: engine systems fault, acceleration reduced. Může to být tou baterií? :nixw:
Auto je ford focus 1,8 92Kw r.v. 2007
Ford Focus Turnier 1,8i 125PS ´07 Black Panther

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od Fossa » 24.01.2014 06:07

Jo, baterií. Dobij ji a zkus to znovu. Jak je stará? Jestli je původní, tak se s ní rozluč.
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

Uživatelský avatar
roliva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.09.2013 22:31
Bydliště: Brno

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od roliva » 24.01.2014 07:10

Je původní, origo Ford, tak snad to bude opravdu jen tím...

EDIT: Tak fakt to bylo baterkou. V servisním menu mi to ukázalo 10,6V. Koupil jsem baterku a je po problému. Jen jsem ještě musel nechat vymazat chyby v řj, páč mi svítila diag.
Hlavně, že to bylo fakt jen tím :huraa:
Ford Focus Turnier 1,8i 125PS ´07 Black Panther

petrjaks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 08.12.2012 15:46

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od petrjaks » 29.04.2014 20:40

Dobrý den

mám Ford Focus II 1.8 TDCI 85K W stejný problém jako zde výše. chyby:ACCELERATION REDUCED, SYSTEM ENGINE FAULT. stalo se mi to při jízdě, ale auto pořád jede. Diagnostika nehlásí žádné závady. Udělal jsem test palubní desky, autobaterie hlásí 12.1 V. Takže baterie v pořádku, alternátor také dobíjí. Žádné kontrolky na palubní desce nesvítí. V testu všechny kontrolky svítí. Nemohu přijít na to čím je to způsobené.Děkuji za jakékoliv reakce a rady. Děkuji

Uživatelský avatar
Kranich11
Junior
Junior
Příspěvky: 214
Registrován: 22.04.2010 21:46
Bydliště: Brno a okolí :)

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Kranich11 » 01.05.2014 13:54

Mě to dělali budíky.. doporučuju nějaký vrakáč a vyměnit..
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 03.05.2014 18:47

Môžem Vás poprosiť o vylúštenie chýb P0087 a P1180..??..a aký je postup a čo by to mohlo spôsobovať..??..dik
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 03.05.2014 20:28

P0087 - prinizky tlak paliva v raile
P1180 - prinizky tlak v nadrzi

Z toho mi vychadza, ze sa Ti nezavzdusnuje nadrz, vytvori sa v nej podtlak a CR cerpadlo nedokaze dotiahnut palivo. Ked otvaras nadrz - nezasyci Ti to ako na konci hadice od vysavaca ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 03.05.2014 20:41

V12 presne tak...sem tam sa mi to stane otvorim nadrž a zasičí....tie chyby sa mi stali dneska pri vytočení auta do 3000 otáčok....ako som už skor inde pisal stalo sa presne to isté auto pri 3000 prestalo ťahať....a elektronika zablokovala motor....auto zdochlo....po naštartovaní išlo pekne, ťahalo ale pri dosihnuti zase 3000 otáčok znova to isté....a už som z toho bezradný...čo sním..??..dať ho doservisu..??...bude na pričine palivový filter..??...ešte doplním, ze to všetko sa začalo stým ako som vilial pro-tec do nádrže na prečistenie palivovej sústavy a asi som to robiť nemal, lebo od vtedy sa to začalo všetko j.bať
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 03.05.2014 20:50

Mas cisty palivovy filter ? Ked si do nadrze nalial nejaky maglajz na cistenie palivoveho systemu, lahko sa mohlo stat, ze to pouvolnovalo vsetky usady v nadrzi a tie nasledne skoncili vo filtri, ktory sa zrazu stal dooost tazko prechodny. V tomto pripade sa ale RJ stazuje na prinizky tlak v nadrzi, takze asi by si mal zistit, ako prevrtat veko nadrze tenuckym vrtakom bez toho, aby si ho pritom znicil.

Inak o pouzivani vselijakych cisticov palivoveho systemu si myslim, ze je to dost riskantne prave z vyssie popisaneho dovodu. Tie rozpustene usadeniny musia prejst cez vstrekovace a aby som povedal pravdu, radsej by som mal zasranu nadrz, ako vstrekovace s cenou 400 eciek za kus.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od marosmanik25 » 03.05.2014 21:43

Neviem ci mam ciaty palivovy filter da sa to nejak zistit..??..a myslis ze to bude chyba len v tom filtry ci uz aj nebodaj vo vstrekovacoch..??...ak by som vedel ze vymena palivoveho to vyriesi tak by som ho vymenil...ale velmi na vyber asi aj tak nemam...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host