TEMPOMAT 1.8 TDDI
-
- Junior
- Příspěvky: 202
- Registrován: 27.09.2009 11:42
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
tak vsetko zmontovane ,zapojene a slape ako ma;-))))))
-
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 05.08.2008 09:15
- Bydliště: Levice, SR
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
Navod, fotky? 

Ford S-MAX 2019 2.0 ECOBLUE 140 kW, 8 st. automat
Ford Fiesta 2007 1.25i 55 kW
bol: Ford Galaxy 2004 2.8 V6 150 kW LPG, 5 st. automat (predany 23.4.2024)
bol: Ford Focus kombi 2002 1.8 TDDi 66 kW (predany 16.11.2017)
Ford Fiesta 2007 1.25i 55 kW
bol: Ford Galaxy 2004 2.8 V6 150 kW LPG, 5 st. automat (predany 23.4.2024)
bol: Ford Focus kombi 2002 1.8 TDDi 66 kW (predany 16.11.2017)
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
Tak nedávno jsem od Lariho sehnal modul.Našrouboval, připojil a ejhle-ono to funguje.Už jsem i testoval a velice příjemně mě překvapila funkce.Tak citlivou nohu snad nikdo ani mít nemůže.
JoeFocus
Celkem hodně je toho i s fotkama na "foka24.de"
JoeFocus
Celkem hodně je toho i s fotkama na "foka24.de"
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
-
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 05.08.2008 09:15
- Bydliště: Levice, SR
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
Dobudovanie tempomatu je na mna vela 
Nejak mi nie je celkom jasne kadial sa dostal do vnutra s lankom na plynovy pedal. To sa prevrtal cez podlahu? Cez plech?
Ale to je mozno najmenej. Na mna prilis vela kablov
Nie je niekto kto sa do toho vyzna a za rozumne peniaze by to dokazal zapojit? Chcel by som ist cestou zabudovania originalneho tempomatu (hlavne co sa tyka ovladania na volante).

Nejak mi nie je celkom jasne kadial sa dostal do vnutra s lankom na plynovy pedal. To sa prevrtal cez podlahu? Cez plech?
Ale to je mozno najmenej. Na mna prilis vela kablov

Nie je niekto kto sa do toho vyzna a za rozumne peniaze by to dokazal zapojit? Chcel by som ist cestou zabudovania originalneho tempomatu (hlavne co sa tyka ovladania na volante).
Ford S-MAX 2019 2.0 ECOBLUE 140 kW, 8 st. automat
Ford Fiesta 2007 1.25i 55 kW
bol: Ford Galaxy 2004 2.8 V6 150 kW LPG, 5 st. automat (predany 23.4.2024)
bol: Ford Focus kombi 2002 1.8 TDDi 66 kW (predany 16.11.2017)
Ford Fiesta 2007 1.25i 55 kW
bol: Ford Galaxy 2004 2.8 V6 150 kW LPG, 5 st. automat (predany 23.4.2024)
bol: Ford Focus kombi 2002 1.8 TDDi 66 kW (predany 16.11.2017)
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
Já šel cestou nejmenšího odporu.Kolem tyče řízení je celkem velký plastový mezikus, je vidět i mezi pedálama.Co nejblíž k plynu udělat díru směrem dolů a protáhnout lankko.Na pedál jsem našrouboval šteft a za něj upevnil lanko.
Kabelů a dalších věcí je tam opravdu dost a neni to práce na hodinu.Já na svém fofo to dělal skoro celé 2 dny.
Kabelů a dalších věcí je tam opravdu dost a neni to práce na hodinu.Já na svém fofo to dělal skoro celé 2 dny.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
je to tak
nemám změřenou časovou náročnost, ale jedno odpoledne jsem za pomoci Lariho dělal právě připevnění modulu do motorového prostoru, což mimo jiné znamená hodně věcí rozebrat, protažení lanka do kabiny, pedál. Plus zapojení elektriky v motorovém prostoru. A to jsem měl kliku, že jsem kabeláž měl z výroby a do kostky jsem přidal piny jen na straně motorového prostoru.
Kroužek pod volant, tlačítka jsem už měl přepinované a zapojené, stejně tak spínače na pedály.
Viděl bych to na celý den případně na dva. Samozřejmě, že když to člověk dělá poprvé, jde to pomaleji.
Jenže je to o tom, že buď máš bastlení jako koníček a pak hold v garáži trávíš pěkných pár hodin.
A je rozdíl pomoci radou, nebo to udělat. Protože jen díly stojí pěkných pár tisíc, když tomu připočteš práci, jsi na pořádné sumě. To už bude lepší současné auto prodat a koupit si dvojkového focuse, kde to "jen" aktivuješ v ŘJ (plus tedy tlačítka, kroužek, spínače).
nemám změřenou časovou náročnost, ale jedno odpoledne jsem za pomoci Lariho dělal právě připevnění modulu do motorového prostoru, což mimo jiné znamená hodně věcí rozebrat, protažení lanka do kabiny, pedál. Plus zapojení elektriky v motorovém prostoru. A to jsem měl kliku, že jsem kabeláž měl z výroby a do kostky jsem přidal piny jen na straně motorového prostoru.
Kroužek pod volant, tlačítka jsem už měl přepinované a zapojené, stejně tak spínače na pedály.
Viděl bych to na celý den případně na dva. Samozřejmě, že když to člověk dělá poprvé, jde to pomaleji.
Jenže je to o tom, že buď máš bastlení jako koníček a pak hold v garáži trávíš pěkných pár hodin.

A je rozdíl pomoci radou, nebo to udělat. Protože jen díly stojí pěkných pár tisíc, když tomu připočteš práci, jsi na pořádné sumě. To už bude lepší současné auto prodat a koupit si dvojkového focuse, kde to "jen" aktivuješ v ŘJ (plus tedy tlačítka, kroužek, spínače).
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
Podělím se o jednu závadu.Sice se netýká přímo tempomatu, ale na něm se projevila.Vše začalo mizerně hrajícím rádiem.Hledal jsem proč a našel jsem rezatou část antény pod střechou.Bohužel při demontáži rádia se uvolnil spoj informující tempomat o rychlosti.
Ráno vyrazím a tempomat funguje OK.Po mírném zahřátí prostě vypne a tím skončil.Odpoledne to samé.Proměřil jsem všechny přívody a vše OK.I jsem přendal celý modul pod baterku (měl jsem ho tam co ho mají benziny a řikal jsem si, že se tam hřeje) a pořád to samé.
Toho dumání a hledání, než jsem si dal dohromady, že je by to mohlo být spojeno s tím rádiem.Zasr..ý červený rychlospojky
Dneska 250km a jede jak víno.

Ráno vyrazím a tempomat funguje OK.Po mírném zahřátí prostě vypne a tím skončil.Odpoledne to samé.Proměřil jsem všechny přívody a vše OK.I jsem přendal celý modul pod baterku (měl jsem ho tam co ho mají benziny a řikal jsem si, že se tam hřeje) a pořád to samé.
Toho dumání a hledání, než jsem si dal dohromady, že je by to mohlo být spojeno s tím rádiem.Zasr..ý červený rychlospojky

Dneska 250km a jede jak víno.

Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
-
- Junior
- Příspěvky: 202
- Registrován: 27.09.2009 11:42
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
tak mne to trvalo cele dva dni. robil som to prvy krat,takze radsej vsetko poriadne si premysliet a kontrolovat.(palubak som mal hotovy za poobedie,kedze som to robil uz druhy krat,aj ked tam je dva krat tolko kablov)
nemal som ziadnu predpripravu kabelze,a kedze som nemal piny do kocky medzi interierom a motorom,tak som tahal komplet kable do kabiny.kable som tahal spod modulu-pod blatnik a v stlpiku,ako je konektor prednych dveri, je pod nim jedna gumova zaslepka, cez ktoru som previedol kabelaz do interieru a nasledne kable kam patria. zvazok som stale pevne upevnil o originalne kable,aby nelietali a nerezonovali.vsetky spoje su pajkovane a izolovane. modul som umiestnil pod kryt baterie, TDDI. zapajal som vsetko podla navodu na foka24.de je to tam velmi dobre popisane.
lanko do karoserie som tahal okolo volantovej tyce, prevrtal som ten plast.
vsetko funguje ako ma. a diely je mozne pouzit aj z monde mk3 00-07 samozrejme ovladace na volante iba z focusu
vsetko slape ako ma a a je to prijemny oddych pre nohu na dlhych cestach. spotreba sa nezlepsi, je trosku vyssia.
je to trochu piplacky,kde treba pevne nervy,ale vysledok stoji za to.
nemal som ziadnu predpripravu kabelze,a kedze som nemal piny do kocky medzi interierom a motorom,tak som tahal komplet kable do kabiny.kable som tahal spod modulu-pod blatnik a v stlpiku,ako je konektor prednych dveri, je pod nim jedna gumova zaslepka, cez ktoru som previedol kabelaz do interieru a nasledne kable kam patria. zvazok som stale pevne upevnil o originalne kable,aby nelietali a nerezonovali.vsetky spoje su pajkovane a izolovane. modul som umiestnil pod kryt baterie, TDDI. zapajal som vsetko podla navodu na foka24.de je to tam velmi dobre popisane.
lanko do karoserie som tahal okolo volantovej tyce, prevrtal som ten plast.
vsetko funguje ako ma. a diely je mozne pouzit aj z monde mk3 00-07 samozrejme ovladace na volante iba z focusu
vsetko slape ako ma a a je to prijemny oddych pre nohu na dlhych cestach. spotreba sa nezlepsi, je trosku vyssia.
je to trochu piplacky,kde treba pevne nervy,ale vysledok stoji za to.
-
- Junior
- Příspěvky: 202
- Registrován: 27.09.2009 11:42
Re: TEMPOMAT 1.8 TDDI
to vypinanie tempomatu po chvilke jazdy s nim moze sposobovat aj jeho nespravne uchopenie na pedal. Ak musi motor tempomatu vynakladat velku silu na tahanie pedala,po chvilke sa motor tempomatu zahreje (strati silu) a nevladze uz udrzat pedal.preto treba lanko ukovtvit na pedal,co najnizsie.
jednoducha skuska je prstom stlacit pedal na jeho dolnom konci,v strede a najvyssie,cim ziskame predstavu ,kolko sily je potrebne na jeho tah.podla toho najdeme miesto,kde uchytime lanko.
jednoducha skuska je prstom stlacit pedal na jeho dolnom konci,v strede a najvyssie,cim ziskame predstavu ,kolko sily je potrebne na jeho tah.podla toho najdeme miesto,kde uchytime lanko.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host