Stránka 3 z 38
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 19:57
od Eidž
V roce 2010 jsem koupil ježděný diesel, 4100€, osobně jsem si pro něj byl v zemi, kde stáčení tachometru je trestný čin.
Za dva roky jsem ujel cca 30 tis. km, neposralo se turbo, dvouhmota atd. Tj. rozhodně žádná skrytá závada, kdy se auto pošolichá a prodá. Jak je v ČR (a možná SR) zvykem.
Roční investice: 5 tis. za roční prohlídku ve Fordu.
Oprava alternátoru, zadní brzdič, tlakové čidlo. Nic, co by souviselo s CR.
Ano, pokud koupíš za tu samou cenu, auto, které už je min. 2x stočené a má spíš k půl milionu kilometrů, tak se to sype. Na druhou stranu, pokud vyměníš díly, máš před sebou další půl milion...
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 20:47
od V12
K tomu napisem iba jedno :
Ked sa 9 z 10 dieslov po nabehu 200k zacne sypat a Ty mas ten jeden co je OK, mas stastie. A podobne, ked sa 9 z 10 aut kupenych v AAA sype a ja mam to jedno co je OK, mam stastie aj ja. My dvaja sme ale vynimka pravidla. Takze asi tak.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 21:25
od Eidž
Ale to není o štěstí. To je o podvodu. Druhé auto jsem už kupoval v ČR, protože je to dovoz z Itálie a cenově je to ještě zajímavější.
A buď narazíš na překupníky, kteří prostě dotáhnou auto, stočí jej, naleští a rázem mají třeba 50 tis. Kč či víc k dobru, protože udělají podvod. A pak má nový majitel hlavu v pejru, protože se to sype, kam se jen podívá. A dojde k závěru, že Ford je nanic, protože v 150 tis. km se to sype. Asi by se divil, kdyby znal pravdu.
Kolega v práci koupil ochtávu. Měla 200 tis. km. Po půl roce se dozvěděl, že ten "kamarád", co mu ji prodal, stočil 100 tis. km a ten maník, co ji z Holandska přivezl, stočil 150 tis. km. Ona cena vozu, který má půl milionu je trochu jiná, než cena vozu po důchodci, co za 10 let najel 50 tis. km

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 21:36
od Standa.64
Ono s tou poruchovostí po nalítaných 200t. km není tak žhavý.Přidej dalších 100 tis km a pak už budeš k pravdě trochu blíž.Na těchto kilometrech musíš ovšem benzína už zgenerálkovat nebo s sebou vozit kanystr s motorovým olejem.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 21:45
od phofy
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 11.09.2012 21:57
od Standa.64
A votom to je.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 07:30
od V12
Standa.64 píše:Ono s tou poruchovostí po nalítaných 200t. km není tak žhavý.Přidej dalších 100 tis km a pak už budeš k pravdě trochu blíž.Na těchto kilometrech musíš ovšem benzína už zgenerálkovat nebo s sebou vozit kanystr s motorovým olejem.

Po 300k km bude v CommonRail diesli nasypanych tolko prachov, kolko dam za generalku benzinaku. Takze 1:1

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 08:19
od Marod22
Poznám viacero benzinákov čo majú cez 400000 a šlapú ďalej...a jeden z toho je dokonca Daewoo

...ja neverím že tieto nové motory sa tolko budú dožívať s relatívne nie úplne brutálnymi nákladmi...ďalšia volba určite čo najjednoduchší benzín...samozrejme bez turba
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 16:16
od phofy
V jednoduchosti je síla

Ale bohužel dnešní doba si žádá stálé snižování spotřeby, emisí, náklady na výrobu atd... A pak je to někde vidět bohužel

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 18:34
od V12
Marod22 píše:...ďalšia volba určite čo najjednoduchší benzín...samozrejme bez turba
Prave preto mam 2.0i

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 18:55
od paranmax
Tak se mi zdá že se ta debata trošku odklonila od tématu

(Příští auto u mě bude taky benzinák)
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 19:23
od phofy
U mě turbobenzín nejlépe 1.6 ecoboost

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2012 19:31
od Marod22
phofy:
Všetko čo bude mať v názve ECO obídem mílovými krokmi
V12:
Ja ich už dlhšie sondujem, ale zohnať 1.8, alebo 2.0 benzíny je velmi velmi ťažké (myslím že obidva mazda)..veď aj ty si na svojho čakal dosť dlho a nakoniec si musel ísť do 3A

...ale mal si šťastie na dobrý kousek

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 21.01.2013 16:54
od Radekjo
Pozná diagnostika který vstřik je v háji?
Můžu při startu odpojit jeden vstřik a postupem (každý den jeden) zjistit ten vadný bez následků?
Studený motor chvilku hulí jede na tři válce a pak je to v poho.
Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 21.01.2013 17:45
od phofy
A na diagnostice jsi byl nebo ne? Myslím, že by měl zapisovat chybu, ale nejsem si 100% jistý.