Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od lucky.jack » 30.05.2013 12:24

Dafik: sloučeno do tohoto vlákna. Není nutné zakládat další, když už tady jisté návrhy na další postup nastiňuješ.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

mirynek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03.12.2012 16:08

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od mirynek » 30.05.2013 21:31

Ja to vyřešil KN vložkou vzduchového filtru+ odmontování oddechové hadice zpět do air boxu a nainstalovan oddechový filtr přímo na krytu typu lampa s úpravou .otáčky se mi zvedly z 800 na 900 při zahřátém motoru jinak 1200 přistudenem startu,EGR ventil si stím nadmíru poradil a navíc při 150 km/h se snížily z 4500 na 4150 na pátý stupenˇ.jsen nad míru spokojen motor 1,6 duratec.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od stano. » 30.05.2013 23:17

mirynek píše:.... navíc při 150 km/h se snížily z 4500 na 4150 na pátý stupen...
Chlape, tak toto mi vysvetli :totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:
To ti vymena filtru sa sania zmenila prevodovy pomer v prevodovke? Ci motor zrazu nepocita kazdu 11. otacku? Ze ked ma viac vzduchu, robi zadarmo :D

romisv
Příspěvky: 1
Registrován: 25.10.2012 15:24

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od romisv » 15.06.2013 22:04

Tiež mi kolísaly otáčky, avšak motor (1,6 Ti-VCT) nezhasol. Pomohlo prémiové palivo OMV + prísada "Liqui Moly" do benzínu (Injection-Reiniger) a citeľne sa mi znížilo to kolísanie otáčok.

Uživatelský avatar
Pourys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 05.04.2012 20:48
Bydliště: Praha Radotín a Planá (TC)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Pourys » 01.08.2013 07:43

Zkusil jsem natankovat N98 a můžu říct, že je to výrazně, ale výrazně lepší!!!
FF2 combi, 1.6 74kw, 12/2007, LPG Lovato easy fast

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od lalinek » 10.08.2013 23:30

Možná se hloupě zeptám ale pomohlo by natankovat ethanol E85 třeba poměrem 1:1 ? Ethanol je sice suší ale má lepší hoření a tak by to mohlo vyčistit některé usazeniny. Je to pouze moje teorie. Každopádně se přidávám do klubu kolísání volnoběžných otáček.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=17567

PetrSol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10.04.2013 08:59

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od PetrSol » 17.09.2013 09:58

V červnu jsem si nechal vyměnit lambda sondu, naměřili jí špatnou charakteristiku. Přes léto byl klid, žádné chcípání po startu. Teď se ochladilo a je tu to opět, dneska mi to ráno chcíplo, bylo 8 stupňů, vlhko. Druhý start je bez zakolísání. Mám Focus II, r.v. 2007, 1.6 16V. Tak by mě zajímalo, kde udělali soudruzi chybu. :)

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od bee » 28.09.2013 14:57

Lietanie otacok a zhasinanie motora u mna po vymene skrtkacej klapky prestalo. Niekomu mozno postaci vyčistenie. Dosť sa tam zbiera bordel, bol som prekvapený.

Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od prib@centrum.sk » 01.10.2013 13:42

Ahojte, mám tiež problém s kolísaním otáčok po štarte. Idem skúsiť vyčistiť škrtiacu klapku. Chcem len vedieť či je normálne ak mechanizmus klapky hučí pri vypnutom motore a s kľúčom v II polohe.
Ford focus II 2.0l 107kW - elektronická škrtiaca klapka.
Snažil som sa to nájsť na fóre, ale zatiaľ som neuspel.

Vďaka za postrehy.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

Uživatelský avatar
Pourys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 05.04.2012 20:48
Bydliště: Praha Radotín a Planá (TC)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Pourys » 19.10.2013 20:58

Takže, vrátil jsem ze zpátky k N95, přeci jenom to prostě musí s N95 fungovat!!! Nechal jsem vyčistit škrtící klapku a kolísání otáček je fuč! Uvidíme na jak dlouho!
FF2 combi, 1.6 74kw, 12/2007, LPG Lovato easy fast

Crashdown
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 11.08.2013 00:48

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Crashdown » 19.10.2013 21:34

prib@centrum.sk píše:Ahojte, mám tiež problém s kolísaním otáčok po štarte. Idem skúsiť vyčistiť škrtiacu klapku. Chcem len vedieť či je normálne ak mechanizmus klapky hučí pri vypnutom motore a s kľúčom v II polohe.
Ford focus II 2.0l 107kW - elektronická škrtiaca klapka.
Snažil som sa to nájsť na fóre, ale zatiaľ som neuspel.

Vďaka za postrehy.
Ahoj, mám též dvoulitra a hučí mě to taky, takže asi normální
Sedan Ford Focus 2005 II Ghia 2,0 107 kW, šedá met.

Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od prib@centrum.sk » 23.10.2013 12:18

prib@centrum.sk píše:Ahojte, mám tiež problém s kolísaním otáčok po štarte. Idem skúsiť vyčistiť škrtiacu klapku. Chcem len vedieť či je normálne ak mechanizmus klapky hučí pri vypnutom motore a s kľúčom v II polohe.
Ford focus II 2.0l 107kW - elektronická škrtiaca klapka.
Snažil som sa to nájsť na fóre, ale zatiaľ som neuspel.

Vďaka za postrehy.

Ahojte, odpoviem na svoj príspevok. Mechanizmus klapky pravdepodobne má hučať, ale neviem to na 100%. Skúšal som dať vyčistiť škrtiacu klapku, povedali mi, že ju nie je treba čistiť, nie je zanesená. Bol som s tým vo Forde na diagnostike, vyhodilo im tri chyby s klapkou. Tak mi tam nahrali novu kalibráciu PCM. A povedali, že ak to nepomôže treba skúsiť vymeniť klapku. Potom ešte asi 2-3dni trvalo kým sa nakalibrovala počas jazdy. A teraz to vyzerá, že je to v poriadku. Ešte sem tam zakolíšu otáčky pri studenom motore, ale je to podstatne lepšie.
Přílohy
Otázniky sú chyby s klapkou.
Otázniky sú chyby s klapkou.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

siky001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.10.2013 19:11

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od siky001 » 12.12.2013 18:21

Tak něco nového? Mého FF II to taky trápí, ale nemůžu přijít na to čím to je.. škrtící klapku jsem vyčistil.. nějaké další nápady? Na diagnostice to neukázalo vůbec nic :/

Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od prib@centrum.sk » 12.12.2013 20:40

U mňa nič nové. Už som to potom neriešil. Otáčky sa zlepšili od vtedy čo som bol vo forde. Ale stále to nie je ok. Rátam, že v buducnosti budem musieť vymeniť klapku. Ja som ju mal úplne čistú (najazdených 130kkm). Že vraj má samočistiacu funkciu (neviem).

Ked mi nahrali do klapky nove kalibrácie, tak sa to dosť zlepšilo. Môžeš to skúsiť, ale nič ti to nezaručí.

Na akej diagnostike si to pozeral? Lebo mne doma na diagnostike tiež neukazovalo žiadnu chybu. Až na originalnej vo forde mi ukázalo chybu s klapkou.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

siky001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.10.2013 19:11

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od siky001 » 14.12.2013 18:52

Na diagnostice jsem byl přímo ve Fordu, tam mi akorát přehráli komplet software řídící jednotky a to bylo vše.. Do klapky jde nějak nahrát nová kalibrace?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů