Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od vitr73 » 24.11.2012 16:11

:mrgreen: ja obcas s 1.8 za 8....ale spis tak 10...hold kdyz se pouzivaj kone musi se jim dat nazrat :mrgreen:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Luuker » 24.11.2012 17:40

No já se svim 2.0 dokažu i 6.5 ale když mu dám tak i 17náct hold programovatelná jednotka je echt.

Danous:Rád bych ti pomohl a rád bych se podíval co s tím ty fašouni udělaly,taky plánuji vačky a čtyř klapkové sání,jenže já se vyznám jen v softu MAP3000 od omexu,já tu puvodní jednotku vyhodil k slepicím za plot a dal tam omex600.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Danous » 24.11.2012 19:27

Tak jsme teď s tím zase bojovali, že Vitr73 :lol: a ty vstřiky co máš v autě to nemá chybu jede to parádně :perfect:

Luuker: Jednotka musí bejt skvělá, to je fakt parádní když je takhle programovatelná :palec_nahoru:
To je velice dobrej základ k dalším úpravam, když se dá všechno doladit podle potřeby :perfect:

Ty spotřeby vám teda upřímně závidím :lol: To by se mi jako chudýmu studentovi taky občas hodilo :gott:
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od skier.n » 24.11.2012 20:45

no upřímně, nebýt student, tak ze těch 7,5 taky nejezdím :mrgreen:
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Danous » 24.11.2012 21:03

To chápu :lol: Alespoň že ti to za těch 7,5 jde, mě to s tímhle pod 9 nesleze, ikdyž to lechtám a z kopce jezdim jen setrvačností :lol: :bebng: Tak už jsem to vzdal a jen lítám :lol:
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od skier.n » 25.11.2012 00:21

no mi to taky nešlo srazit pod 9, pak jsem vyměni Termostat a pal. filtr a slezlo to samo :)
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

Uživatelský avatar
Dragic
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3773
Registrován: 14.12.2010 19:36
Bydliště: Liberec

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Dragic » 25.11.2012 00:25

já měním motor :dih:
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004

Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od vitr73 » 25.11.2012 06:47

tak kluci...vcera jsem se v tom Danousovi vrtal(spis jsem jen cumel pod kapotu a naladil jsem klapku protoze vubec netesnila)....ty fasouni to fakt maj naslapany a dokonce to ma na svodech pripraveny vstriky na NOS(asi to bylo na sprint)...ale s tou řj si mohli pohrat vic...podle mne neni doladena....ma to prave kvuli vackam problem s volnobehem(prave kvuli ostrym vackam je strasne malej) a hlavne se studenym startem(hlavne obsluha volnobezneho ventilu se mne vubec nezda!). ..ale jede to pekne :cooler: kdyz se to ohreje...i ze spoda to jde docela dobre
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od vitr73 » 25.11.2012 07:03

to Danous- jj..s temahle vstrikma to jde lip za plynem...tak jsou z vetsiho obsahu...uz jen proto ze pouzivam e85ku...ale na benzin to ted konecne i na 2ku hrabe....bez problemu na suchu..ale tech prvnich 50 km nez se to na vetsi vstriky adaptovalo...uff to bylo!
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Diabolic » 25.11.2012 09:28

A nebyly to na tech svodech vstriky od plynu?jestli to nebyli predtim predelany na plyn a nekdo to neodstrojil a aby tam nezustaly diry tak tam nechal ty trysky,jen se ptam :) ale musi to byt fakt mazec,ma to ty nataceci remenice?epujde neco udelat s tim volnobehem a startama?
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Danous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 139
Registrován: 24.05.2012 20:57
Bydliště: Železný Brod

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Danous » 25.11.2012 09:45

Pravda no, ten dusík tam určitě byl, říkal mi to předchozí majitel ale nechtěl jsem tomu věřit, když mi to ale vitr73 včera ukázal na tom sání, bylo mi to jasný. I na stropě to má takový letecký vypínač :D

Jak píšeš je to celý divoký, volnoběžnej ventil je opravdu zajímavej, ten to k životu vůbec nepotřebuje :) Ale už se těšim až to budem dávat všechno do kupy, práce je dost ale těšim se! :twisted:

vitr73: To věřim, mě včera stačilo jak jsme letěli tou uličkou a už ti na dvojce blikala kontrolka ASR :lol:

Diabolic: S těma řemenicema netuším, až mrknu pod kryt dám vědět.
Ty starty můžou být způsobeny tím, že je z nějakýho důvodu odstavenej volnoběžnej ventil, bohužel nevíme jestli to někdo udělal úmyslně nebo je někde chyba.
Ale dá se na to zvyknout, navrknu to hned, chvilku držim v otáčkách, pomalu vyrážím a pak už je to dobrý :)

Dragic: To je dobře! :palec_nahoru: :D
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Diabolic » 25.11.2012 10:20

Ok :palec_nahoru: tak pokud to melo vstrikovani dusiku tak by tam mohli byt treba i zesileny poloosy a tak,myslim ze u takove upravy ten ventyl vyradily umyslne
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od vitr73 » 25.11.2012 12:48

no jo no...kdyz to je tezky zjistit co vsechno s tim ty tuneri v rajchu delali...
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 25.11.2012 16:16, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Diabolic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 156
Registrován: 29.01.2010 17:03
Bydliště: Brno-venkov

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od Diabolic » 25.11.2012 13:25

To je jasny,tak hlavne at to peknee jezdi ;-)
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec

Příspěvek od vitr73 » 25.11.2012 16:15

No jo to se uvidi at bude - 10 stupnu a mene...jestli to pujde vubec natocit...vid Danousi?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů