Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Luuker
- Pokročilý

- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
No já se svim 2.0 dokažu i 6.5 ale když mu dám tak i 17náct hold programovatelná jednotka je echt.
Danous:Rád bych ti pomohl a rád bych se podíval co s tím ty fašouni udělaly,taky plánuji vačky a čtyř klapkové sání,jenže já se vyznám jen v softu MAP3000 od omexu,já tu puvodní jednotku vyhodil k slepicím za plot a dal tam omex600.
Danous:Rád bych ti pomohl a rád bych se podíval co s tím ty fašouni udělaly,taky plánuji vačky a čtyř klapkové sání,jenže já se vyznám jen v softu MAP3000 od omexu,já tu puvodní jednotku vyhodil k slepicím za plot a dal tam omex600.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- Danous
- Nováček

- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
Tak jsme teď s tím zase bojovali, že Vitr73
a ty vstřiky co máš v autě to nemá chybu jede to parádně
Luuker: Jednotka musí bejt skvělá, to je fakt parádní když je takhle programovatelná
To je velice dobrej základ k dalším úpravam, když se dá všechno doladit podle potřeby
Ty spotřeby vám teda upřímně závidím
To by se mi jako chudýmu studentovi taky občas hodilo 
Luuker: Jednotka musí bejt skvělá, to je fakt parádní když je takhle programovatelná
To je velice dobrej základ k dalším úpravam, když se dá všechno doladit podle potřeby
Ty spotřeby vám teda upřímně závidím
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
- skier.n
- Pokročilý

- Příspěvky: 795
- Registrován: 01.06.2010 17:05
- Bydliště: Petřvald
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
no upřímně, nebýt student, tak ze těch 7,5 taky nejezdím 
- Danous
- Nováček

- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
To chápu
Alespoň že ti to za těch 7,5 jde, mě to s tímhle pod 9 nesleze, ikdyž to lechtám a z kopce jezdim jen setrvačností
Tak už jsem to vzdal a jen lítám 
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
- skier.n
- Pokročilý

- Příspěvky: 795
- Registrován: 01.06.2010 17:05
- Bydliště: Petřvald
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
no mi to taky nešlo srazit pod 9, pak jsem vyměni Termostat a pal. filtr a slezlo to samo 
- Dragic
- Člen klubu

- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
já měním motor 
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
tak kluci...vcera jsem se v tom Danousovi vrtal(spis jsem jen cumel pod kapotu a naladil jsem klapku protoze vubec netesnila)....ty fasouni to fakt maj naslapany a dokonce to ma na svodech pripraveny vstriky na NOS(asi to bylo na sprint)...ale s tou řj si mohli pohrat vic...podle mne neni doladena....ma to prave kvuli vackam problem s volnobehem(prave kvuli ostrym vackam je strasne malej) a hlavne se studenym startem(hlavne obsluha volnobezneho ventilu se mne vubec nezda!). ..ale jede to pekne
kdyz se to ohreje...i ze spoda to jde docela dobre
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
to Danous- jj..s temahle vstrikma to jde lip za plynem...tak jsou z vetsiho obsahu...uz jen proto ze pouzivam e85ku...ale na benzin to ted konecne i na 2ku hrabe....bez problemu na suchu..ale tech prvnich 50 km nez se to na vetsi vstriky adaptovalo...uff to bylo!
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček

- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
A nebyly to na tech svodech vstriky od plynu?jestli to nebyli predtim predelany na plyn a nekdo to neodstrojil a aby tam nezustaly diry tak tam nechal ty trysky,jen se ptam
ale musi to byt fakt mazec,ma to ty nataceci remenice?epujde neco udelat s tim volnobehem a startama?
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Danous
- Nováček

- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
Pravda no, ten dusík tam určitě byl, říkal mi to předchozí majitel ale nechtěl jsem tomu věřit, když mi to ale vitr73 včera ukázal na tom sání, bylo mi to jasný. I na stropě to má takový letecký vypínač
Jak píšeš je to celý divoký, volnoběžnej ventil je opravdu zajímavej, ten to k životu vůbec nepotřebuje
Ale už se těšim až to budem dávat všechno do kupy, práce je dost ale těšim se!
vitr73: To věřim, mě včera stačilo jak jsme letěli tou uličkou a už ti na dvojce blikala kontrolka ASR
Diabolic: S těma řemenicema netuším, až mrknu pod kryt dám vědět.
Ty starty můžou být způsobeny tím, že je z nějakýho důvodu odstavenej volnoběžnej ventil, bohužel nevíme jestli to někdo udělal úmyslně nebo je někde chyba.
Ale dá se na to zvyknout, navrknu to hned, chvilku držim v otáčkách, pomalu vyrážím a pak už je to dobrý
Dragic: To je dobře!

Jak píšeš je to celý divoký, volnoběžnej ventil je opravdu zajímavej, ten to k životu vůbec nepotřebuje
vitr73: To věřim, mě včera stačilo jak jsme letěli tou uličkou a už ti na dvojce blikala kontrolka ASR
Diabolic: S těma řemenicema netuším, až mrknu pod kryt dám vědět.
Ty starty můžou být způsobeny tím, že je z nějakýho důvodu odstavenej volnoběžnej ventil, bohužel nevíme jestli to někdo udělal úmyslně nebo je někde chyba.
Ale dá se na to zvyknout, navrknu to hned, chvilku držim v otáčkách, pomalu vyrážím a pak už je to dobrý
Dragic: To je dobře!
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
- Diabolic
- Nováček

- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
Ok
tak pokud to melo vstrikovani dusiku tak by tam mohli byt treba i zesileny poloosy a tak,myslim ze u takove upravy ten ventyl vyradily umyslne
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
no jo no...kdyz to je tezky zjistit co vsechno s tim ty tuneri v rajchu delali...
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 25.11.2012 16:16, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček

- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
To je jasny,tak hlavne at to peknee jezdi 
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostré vačky 1.8 2.0 zetec
No jo to se uvidi at bude - 10 stupnu a mene...jestli to pujde vubec natocit...vid Danousi?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

