Při volnoběhu ztráta napětí ?

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od phofy » 01.11.2013 20:23

Bohužel bez změření toho moc nezjistíš :dih:

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24811
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od ZaQik » 02.11.2013 00:12

Koficek píše:Není někdo poblíž? z Vysočiny?
lari v Jihlave
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 02.11.2013 12:28

ZaQik píše:
Koficek píše:Není někdo poblíž? z Vysočiny?
lari v Jihlave
Díky ZaQik, zkusil jsem Larimu napsat. Budu rád, když se na to mrkne odborník.
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 13:21

Ahoj, tak jsem si konečně ušetřil na základní multimetr, který mě stál 149kč :lol: a jsem zase tady :)
Výsledky měření dopadly takto :

Video: samotný pokles při pohnutím s volantem... po dalších radách natočeno nové viz. níže.
Přílohy
Hodnota při vyplém motoru před začátkem měření
Hodnota při vyplém motoru před začátkem měření
Hodnota při zaplém motoru
Hodnota při zaplém motoru
Hodnota po vypnutí motoru-hodnota ale postupně klesala
Hodnota po vypnutí motoru-hodnota ale postupně klesala
Naposledy upravil(a) Koficek dne 11.11.2013 15:16, celkem upraveno 1 x.
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 13:48

Alternator na volnobehu, s vypnutymi vyhrievaniami, svetlami, atd. ma kolko stupnov? Je chladny/vlazny, alebo sa na nom neda ruka udrzat?
Baterka je v akom stave? Startuje v pohode? Nevyskakuju rucicky pri startoch? Nesvieti kontrolka ABS/ESP?

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 14:12

Byterka je v pohodě. Startuje podle mě jak má, bez sebemenších problémů. Nažhavím, otočím klíčkem a motor v klidu hned chytne. Rucicky pri startech jsou taky klidne, zadne viditelne vyskkovani nekam, kam by nemely. ABS/ESP po otočení klíčku zhasnou jak mají.

jinak s tím alternátorem to myslíš jak? 6e mám otevřít kapotu, nastartovat a pokusit se na něj dát ruku a podle toho zjistím? Myslím jako, že by se problém s teplotou měl zjevit hned, že by začal třeba pálit?

možná ještě jedno povšimnutí, ale to nevím jestli už neslyším trávu růst :)
Když mi auto stálo třeba 5dní teď před domem, a pak jsem se rojížděl, já nevím, po 100-300 je stopka. K té přijíždím normálním stylem na dvojku a vyřazuju. V té chvíli mi přišlo, jako by ty otáčky udělaly něco, jakože mi přišlo, že by v autě trošku cuklo... Už nevím kluci :?
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 14:14

Koficek píše:jinak s tím alternátorem to myslíš jak? 6e mám otevřít kapotu, nastartovat a pokusit se na něj dát ruku a podle toho zjistím? Myslím jako, že by se problém s teplotou měl zjevit hned, že by začal třeba pálit?
Hej. Po nejakych 2-3 minutach. Ak je tam zly pristup, tak najprv vypni motor, aby ti prsty nechytil remen. Musis mu nechat chvilu na "zohriatie". A zas nevychladne hned.

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 14:17

Ok, jdu to zkusit. Pak ještě přijdu napsat co a jak a razím do práce.
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od phofy » 11.11.2013 14:22

Tak já mám napětí při zhasnutém motoru 12,7 V na video se podívám, až příjdu z práce

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 14:29

Tak je studenej - až minimálně vlažnej. Ruku na něm udržím úplně v klidu... :?
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 14:38

Prerazena dioda v nom nebude :? Este skus s tak pripojenym voltmetrom zapnut nieco, co poriadne zerie elektrinu. Napriklad vyhrievanie celneho skla. Zadne ma ovela menej. Alebo zapni naraz stretavacie+dialkove svetla a zadne okno. Svetla tak, ze zapnes stretavacie, cvaknes dialkove, vypnes stretavacie a pri najblizsom zapnuti stretavacich by mali (aspon na starych tak bolo) hned svietit aj dialkove. Ide o zmeranie, co urobi narazovy velky prudovy odber so stabilitou napatia.
Treba zistit, ci mas problem len samotnou zlou stabilitou napatia alebo to je zapricenene servom.

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 15:24

Tak vyzkoušeny i nové rady.
Zde jsem natočil, a teď to snad popíšu správně.

-motor v klidu
-start
-pohnutí s volantem (2x za sebou)
-rozsvícení potkávacích světel, pak dálkových
-přitom zapnutí vyhřívání zadního okna
-vypnutí pokávacívh světel (při zapnutých dálkových)

http://youtu.be/NVbkir5CWcs

Zkoušel jsem pak ještě sahat jednou na ten alternátor, a v téhle zimě jsem si o něj zlehka ohřál ruku. Určitě napálí...
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od stano. » 11.11.2013 15:50

Hm. Na svetla to reaguje normalne. Mne sa nepaci aj ten pomaly nabeh napatia po starte. Neviem ako to ma mat FoFo II.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od phofy » 11.11.2013 16:35

Ten nárůst je podle mě normální, myslím že ho mám úplně stejný. A co ti to ukáže na měřáku, jak ti probliknou ty světla když pootočíš volantem?

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: Při volnoběhu ztráta napětí ?

Příspěvek od Koficek » 11.11.2013 23:21

phofy píše:Ten nárůst je podle mě normální, myslím že ho mám úplně stejný. A co ti to ukáže na měřáku, jak ti probliknou ty světla když pootočíš volantem?
To Phofy spadne na nějakých těch 13,36 V. Je to asi 28 vteřina videa...
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Roman89 a 4 hosti