Stránka 3 z 3

Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi

Napsal: 23.01.2016 07:59
od ZAHRY
Taky moc pekne sepsano - tak ono TDDi vychazi z bloku dieselovyho escortu pokud se nepletu, tak bodejd by to nehrcelo :mrgreen: NA druhou stranu ten zvuk je super - lepsi nez ty novodoby TDCi - takovy umeliny naftovy :mrgreen: :mrgreen: Tchanovi drzim palce s cerpadlem - u me bylo 203 000km - vycouval jsem na silnici a zdechlo to natvrdo -a pak uz jen motor tocil na prazdno :wink:

Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi

Napsal: 23.01.2016 08:04
od jplzak
Sory za OT, ale musim se zeptat - netankoval jsi nejakou garazovku? Kdyz tam k vam jedu pro vino, tak vzdycky koukam, kolik je tam ruznejch noname cerpacek :mrgreen:

Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi

Napsal: 23.01.2016 08:52
od Jardak
A blok motoru TDCI vychází ze TDDI, vlastně je téměř stejnej...., hlavní rozdíl je ve vstřikování.

Jinak do TDCi ve mk 1 bych už dnes neměl odvahu jít. Pěkný auto sice seženeš za 50 tkč, ale ta samá částka stále visí ve vzduchu za potencionální opravy vstřikování a spojky s dvouhmotou. A k tomu u spousty aut problematický zimní starty, které v podstatě nejdou řešit.

TDDI je trochu bezpečnější volba a pokud by se zainvestovalo do preventivní repase čerpadla ještě než se zadře přesuvnímk předvstřiku a shoří řídící jednotka čerpadla, tak se cena repase nevyšplhá na takovou částku jako obvykle, když je čerpadlo úplně KO.

Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi

Napsal: 23.01.2016 08:56
od ZAHRY
jplzak píše:Sory za OT, ale musim se zeptat - netankoval jsi nejakou garazovku? Kdyz tam k vam jedu pro vino, tak vzdycky koukam, kolik je tam ruznejch noname cerpacek :mrgreen:
Netankoval - ja u noname pump nikdy nebyl. Tankovaval jsem jen u jedne kde se ma snad dovazet neco pro retezce omv - no tak ci tak to je ted jedno - od novyho cerpadla to cumlalo z kraje jen TopQ od Benziny a ted posledni dva 3,5 roku to cumla jen Vervu celorocne :cooler:

Re: Rozdíl TDDi vs. TDCi

Napsal: 23.01.2016 10:53
od Jeylow
Super chlapci vďaka za informácie :perfect:. Veľmi ste mi pomohli.