VÝKON MOTORU

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 09.05.2007 22:02

couddy píše:pelene poškádlím tě: 8) nezapomeň, že máte o 10koní méně :D

wolfovi2: jak říkáš :D

všem tddi nezloibte se kamarádi ještě mám 1.6 :) možná příští týden už budu psát jinak :)
Ja se nenecham rozhodit.
1) papirovy vykon bude s toleranci mozna az +-10%, takze muzeme mit i stejne vykony
2) v nekterych situacich je lepsi mit vetsi moment nez vykon
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 09.05.2007 22:07

No a o tom to je....na Tddi se mi líbí zátah od spodu a nemusim ho točit jak divej a ta spotřeba do 6l a to ať dělám co dělám, ale je to daný tim že mám rodinu a úchylky točit motory na 5tis. mě už přešli!! Na to jsem měl o pulku lehčí Mitsubishi a se 150koňma!! To byla jízada!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

40007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 40007 » 09.05.2007 22:20

nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím :cry: Dík
das AUTO 2,0 TDI PD 103 kw r.v 2005
FORD Focus 1,8 TDCI combi /74kw. r.v 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 09.05.2007 22:21

couddy píše:pelene poškádlím tě: 8) nezapomeň, že máte o 10koní méně :D

wolfovi2: jak říkáš :D

všem tddi nezloibte se kamarádi ještě mám 1.6 :) možná příští týden už budu psát jinak :)
Do sedadla te zatlaci kroutak a ne kW :wink: :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Hallogen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hallogen » 09.05.2007 22:43

40007 píše:nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím :cry: Dík
No nevím,ale já občas lechtám pětku na 900 otáček..a jde to.... :wink:
Focus 2020 1,0 ecoboost 92KWk bílý
Focus 2011 1.6 TDCi 66@83KW, samozřejmě bílý
Focus 2002 ,TDCi 85 KW,bílý combi,.. dolítáno
[/color]

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 09.05.2007 23:17

Hallogen píše:
40007 píše:nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím :cry: Dík
No nevím,ale já občas lechtám pětku na 900 otáček..a jde to.... :wink:
Hallogena neber, zapomnel rict, ze pri jizde z kopce. :lol:
Minimum je podle situace, ale na rovine cca 1500-1600 ot. Pod 1500 se zacina dusit, to poznas sam. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 09.05.2007 23:50

IV. cca 1250ot. ve městě rovinka... jde to. Přišlápnout ale nemá smysl. Je lepší podřadit.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

40007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 40007 » 10.05.2007 20:51

Chlapci děkuji za upřesnění :lol: pod 1500 ot. to opravdu chcípá. Takže těch 1500 ot. je tak na jízdu s menší spotřebou co??? Prosím nedivte se mi... než jsem koupil fofo tak jsem měl feldu a tam se jezdilo trochu jinak...... mám ještě jeden blbej dotaz.... optimální ot jsou mezi 2-3000???
das AUTO 2,0 TDI PD 103 kw r.v 2005
FORD Focus 1,8 TDCI combi /74kw. r.v 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.05.2007 21:13

JJ tak nejak.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2007 22:47

Tak nevim kam to fláknout a ono to vlastně s souvisí s výkonem motru!!! :wink: Dneska jsem docela dost jezdil cca 500km a stala se mi taková divná věc!! Hned ráno jsem asi po ujetí 6km přestal mít výkon v motoru!! :cry: Auto šlo jen s těží do otáček a vůbec netáhlo!! Vůbec nekouřilo, ani když jsem dal plyn na podlehu!!! Vydržel jsem to jen chvilku, asi 1km a zastavil jsem a chcípnul motor!! Pak jsem otočil klíčkem až se rozsvítily kontrolky a všechno bylo jako dřív, tak jsem nastartovala od tý doby jezdí super jako dřív!! Prostě kdybych si nebyl jistej že jsem měl ručku odbržděnou, tak to vypadalo jen na tu chvilku že jedu se zataženou brzdou!!! 8O
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2007 23:32

Ještě dodatek...vůbec nekouřilo znamená né víc než normálně, ale mě FOFO nekouří moc!! :lol: Nestalo se někomu z Vás něco podobnýho?? Já teda v koutku duše doufám že už se to nestane a bude jezdit dál tak jako po zbytek dne, protože jsem ho pak nešetřil, pořád jsem zkoušel jak jde za plynem!! Táhnul skvěle, ale pořád to ve mě je....že to udělal jednou, tak proč ne znova!! Ale nechci to přivolávat!! Jen jestli to už někdo taky u tohodle motoru zažil!! :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 11.05.2007 08:41

A nevšim sis, jestli ti při tom nespadla ručička tachometru? Mohlo by to být čidlo otáček.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 11.05.2007 10:07

Nespadla....vlastně nic se ani nerozsvítilo, všechno bylo v normě, jen to nejelo!! Hned jsem na bvšechno koukal, ručičky, kontrolky, kouřivost a v šechno v poho!! Jen netáh a hned po znovunastartování jel jak novej!! jako by to tam načetlo někde jen momentální chybu!! Ale v tom se vůbec nevyznám!!! Tak počkám co a jak....dneska zase bude jezdit!! Díky za názor!! :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 11.05.2007 13:37

40007 píše:Chlapci děkuji za upřesnění :lol: pod 1500 ot. to opravdu chcípá. Takže těch 1500 ot. je tak na jízdu s menší spotřebou co??? Prosím nedivte se mi... než jsem koupil fofo tak jsem měl feldu a tam se jezdilo trochu jinak...... mám ještě jeden blbej dotaz.... optimální ot jsou mezi 2-3000???
Jestli si nechces zlikvidovat setrvacnik, tak radeji vyssi otacky, nez nizsi :wink: Urcite to nedrtit plnym plynem pri 1300ot. aby se to rozjelo...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 11.05.2007 15:52

No ono to taky pak ví asi papká když se snažíš rozjet z nízkejch otáček na vyšší rychl. stupeň!!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host