fiesta mk7
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
to vím že tam jsou takove jenže za tohle plus dovoz dam 260 tisíc za to muzu uz koupít luxusní auto většího komfortu...kdezto treba tu co jsem dal priklad je za 170 ale nafta a jediny model skoro v čr
Edit: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... IVE&noec=1 cena kolem 215 jenze dovoz všechno..5 dver...
Edit: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... IVE&noec=1 cena kolem 215 jenze dovoz všechno..5 dver...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
ta v odkazu je jen auto 220000kc , saarlouis neni za rohem takze s dovozem a prihlasenim to muze byt i 30t kc k tomu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23566
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
na dalnici jedu jen v tom, kde si myslim, ze v pripade potreby preziju ... a to fiesta nenistano. píše:Na dialnicu nie je aj kvoli kratkemu razvoru a uzsiemu rozchodu. Nema taku stabilitu. Deformacne zony a take rozmery nema ani Fabia, i20, Polo... a aj kopu starsich aut.
(to same i Tebou vyjmenovane vozy)
rozvor nebo rozchod je pro pohodli cesty ... a to me nezachrani
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FiFi
- Zkušený
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 04.08.2010 22:11
- Bydliště: Kutná Hora/Praha
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Takže co se týká bezpečnosti, tak Fiesta MK7 je oproti Focusu II cesta zpět, co? To se mi na tom nezamlouvá, no
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Tazko povedat. Vo Focuse sice prezijes dialnicnu buracku, ale 4 kolesa Ti zostanu do konca zivota. Po buracke vo Fieste tento problem uz neriesis. Je otazne, co je lepsie. Ja sa priklanam k tomu druhemu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12943
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Ja sa priklanam k nedostaniu sa do takej situacie.
Tazko povedat co je lepsie. Ktore auto. V normovanom teste dopadne vyborne a v realnej situacii to moze byt rakva. Vid posledne crash testy robene na roh auta. V novej fieste mam pocit, ze naraz zboku bude menej boliet ako v dvojkovom focuse. A pri dialnicnej buracke je to dost casty smer narazu. Ked niekto nedobrzdi a naberie zozadu sikmo do boku. Pripadne ako su riesene opierky hlavy. Ci pri nataze zozadu nezlomi vazy.
Tazko povedat co je lepsie. Ktore auto. V normovanom teste dopadne vyborne a v realnej situacii to moze byt rakva. Vid posledne crash testy robene na roh auta. V novej fieste mam pocit, ze naraz zboku bude menej boliet ako v dvojkovom focuse. A pri dialnicnej buracke je to dost casty smer narazu. Ked niekto nedobrzdi a naberie zozadu sikmo do boku. Pripadne ako su riesene opierky hlavy. Ci pri nataze zozadu nezlomi vazy.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6632
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Stano, no ja nevim, ja mam 185/90 a na prednim sedadle mam malo mista ze vsech stran, takze naraz a posunuti kastle jakymkoliv smerem bych odnes urcite driv, jak ve fousu, kde je dost mista jak ze predu, tak z boku, mysleno na prednich sedadlech.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23566
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
kvuli me se to tu trochu zvrtlo ... omlouvam se za to
fiesta obecne neni auto na dalnici, je to auto na zabavne jezdeni ... motor 1.6 Ti-VCT je prevzat z focuse, takze jeho "nemoci" jsou uz dost zname
pokud bych byl sam, tak oproti FF2 beru fiestu 3D mk7 poFL vsema deseti ... jen bych nebral zbytecne tezky a zravy motor 1.6 Ti-VCT ... a protoze neduveruji ani ecoboostum, tak bych skoncil u atmosfery 1.25
pokud jde o vybavu, tak v trendu je to pouzitelne (sport by byl lepsi, ale neprodava se v CR), titanium uz je cenove uplne mimo za auto teto kategorie
fiesta obecne neni auto na dalnici, je to auto na zabavne jezdeni ... motor 1.6 Ti-VCT je prevzat z focuse, takze jeho "nemoci" jsou uz dost zname
pokud bych byl sam, tak oproti FF2 beru fiestu 3D mk7 poFL vsema deseti ... jen bych nebral zbytecne tezky a zravy motor 1.6 Ti-VCT ... a protoze neduveruji ani ecoboostum, tak bych skoncil u atmosfery 1.25
pokud jde o vybavu, tak v trendu je to pouzitelne (sport by byl lepsi, ale neprodava se v CR), titanium uz je cenove uplne mimo za auto teto kategorie
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6632
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Svagr ji ma, ale 5Dv. Ten moturek celkem jde a ma tusim 80koniku. Je to ale to same jak 1,6 v FFII. Kdyz jede sam, tak to jde, ale 4 lidi a je to line.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12943
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Ked sa pozriem na spracovanie prahov, B stlpika, dvere... Vo FoFo mas sice vedla seba viac miesta, vo Fieste sa mi zda, ze dvere su masivnejsie a sirsie. Podobne ako prah. Takze deformacna zona je dlhsia a pevnejsia.
Nevidel som ale obe auta vedla seba. Je to len moj pocit.
Ja som jazdil na sedmickovej Fieste benzin, 1.4 sa mi zda (predavala sa taka u nas?) 1.6 to nebolo urcite. Sice len po meste, ale lenive mi to neprislo. Asfalt to sice netrhalo, ale do mesta celkom svizne. Len ten vyhlad dozadu mi prisiel dost obmedzeny.
Nevidel som ale obe auta vedla seba. Je to len moj pocit.
Ja som jazdil na sedmickovej Fieste benzin, 1.4 sa mi zda (predavala sa taka u nas?) 1.6 to nebolo urcite. Sice len po meste, ale lenive mi to neprislo. Asfalt to sice netrhalo, ale do mesta celkom svizne. Len ten vyhlad dozadu mi prisiel dost obmedzeny.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Najobyc Fiesta Mk.VII je prave Duratec 1.4 71kW (96 HP), co na 1.1 tony tazke auto celkom staci, pretoze ma kratke prevody. Pri 130 na dialnici toci okolo 4200 otacok, ked si dobre pamatam. Kolegynka to ma, do 80 ide pekne, potom zlenivie, ale nie je to az tak tragicke. Na okreskach sa s tym vyblbnut urcite da. No pre mna by bola volba 1.0EB 100HP + BlueFin. Samozrejme nove, jazdit do zaruky a potom do pecka s tym.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23566
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
v CR se 1.4 neprodava
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Protože by nikdo nic jinýho nekupoval
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT
Ale prodavala, pred FL byla.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti