Stránka 3 z 4

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 19.08.2015 08:47
od solfan
tak vidim, ze mnou postovany focus uz nie je v ponuke...a dlho tam nebol :-)
takze tam si si aspon mohol urobit obrazok, aky focus za 100 000 sa da kupit v dobrom stave. a preda sa ako teple rozky :-)

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 19.08.2015 15:58
od foki
Skodax píše:Ad Svět motorů: to je blbost jsou po 120tis nebo 160-240 nebo řetěz... A v předchozím příspěvku psal obecně.


1,6 ma 160000 a 8let
tdci starsi maji 240000 a 10let
tdci novejsi maji 200000 a 10let
1,8 a 2,0i maji retez
kope píše: Ve světle téhle informace už se ten nájezd 250t+ nezdá tak hrozivý (?).
ale ktery se teto cifry ve zdravi dozije ? :mrgreen:

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 19.08.2015 22:34
od finsa
necituj primo predesle prispevky
ZaQik


Myslím si, že jich jezdí spousta, jen mají na tacho 150-200 tis :-)

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 23.08.2015 19:02
od Deja Vu
Taky si myslím, že spousta Fíků i jinných aut v ČR mají stav tachometrů ve stylu "Co oči nevidí, to srdce a portmonku nebolí" :mrgreen:

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 24.08.2015 07:08
od DAveDOG
Jenže se potom strašně diví že jim umře tohle a taky že auto najednou nejede jak má a nebo chce opravu za dost peněz.

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 24.08.2015 15:19
od Wolodyjowsski
Snad nebudu moc OT. Největší problém je "známý".
Nejdřív příjde s tím,kdybych se mu na auto mrknul před koupí, bo si takhle udělal nedělní výlet do Triple A a vzal to pak přes certifikovaný bazar Auto Karty :D

Dnes mi náhodně povídá - pojď se podívat, co jsem si koupil. Tož a je to hotové, ne? C max Ghia 2,0 TDCI s mokrým FAPem rok 2006, na budíku 178 tisíc.
Různé odstíny laku pomíjím vzhledem k ceně tuším 125 nebokolik.
Tuzemská historie začíná něco nad 100 000 km tacho autrorizovaným Fordem v Brně, předtím 4 štemply z Němec.

Jen tak náhodou ... na místě načtený údaj z jedné ŘJ - Total distance : 247 000 a nějaké drobné...

Tož tak, no.

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 06:32
od V12
Realny najazd je pri kupe jazdenky rovnako dolezity udaj, ako tzv. celkovy stav auta. Nech si hovori kto chce a co chce. Pretoze do najdrahsich komponentov auta clovek nevidi. Majme 3 a pol rocny voz s realnym nabehom 200k km ako novy kupeny na Slovensku. 30k km dozadu mal vymenene tlmice, kotuce, brzdove dosticky. Cele to auto je ako nove. V realite potrebuje investicie 4000 EUR, pokial sa to ma urobit poriadne :
- turbo
- EGR
- spojka (este nepreklzuje, ale uz sa to blizi, zabera hodne navrchu)
- vstrekovace
- CR cerpadlo
- DPF

Nic z uvedenych veci nie je mozne poriadne zdiagnostikovat bez rozobrania polovice motora, co predavajuci samozrejme nedovoli. Dotycny to kupil za 8k EUR (jeden z poslednych FFII 2.0TDCI kombi), teraz si bucha hlavu o mur, ako zle kupil. Predajca sa s nim nebavi a vyriesil ho slovami "Co places, kupil si ojetinu a ta nie je nova, preto ziada inesticie". Ku cti predajcu sluzi to, ze kara nebola zmotana, pravnik kupca poradil nesudit sa, pretoze kupujuci podpisal papiere, kde boli vymenovane vsetky problemy auta. Pritom podla vsetkych meritok bolo auto v celkovo super stave. Takze asi tak a vo vyhlade je hladanie motora z buracky, alebo polrocne setrenie na opravy.
Moj verdikt bol jasny - odmietol som ist na prvopociatocnu prehliadku so slovami, ze dolietane sadzomety obzerat nechodim.

Podobny pripad - naaaadherneee Volvo (myslim ze S60) s mojim starym znamym zabozrutom DW10 (2.0HDI, po fordacky 2.0TDCI) pod kapotou. Auto jazdilo pol roka, potom sa zadrel motor v dosledku straty oleja cez turbo bez sprievodnych znakov. Realny najazd 240k km, na budikoch samozrejme krasnych 130 tisic, novy majitel mal tolko rozumu, ze pri kupe preventivne vymenil rozvod aj pumpu. Opat zbytocne vyhodene prachy. Moj komentar k autu bol jednoznacny - neber to, ma to privela km a je to francuzsky diesel, budu s nim iba problemy. Kupujuci hodil do placu poznamku o nepodstatnosti kilometrov, ze u neho rozhoduje celkovy stav. A ten bol ale naozaj super, preto mu jeho dvorny mechanik nakup odobril.

Mondeo 2012 1.6 TDCI s realnym nabehom 180k km - na prvy pohlad super, ale pri vymene rozvodov zistene, ze to potrebuje nove turbo, vstreky a CR cerpadlo v dosledku prevadzky na podivnu naftu, vo filtri pol tona pilin. DPF sa postaral o to, ze sa vadne vstrekovace neprejavovali vizualne, ale iba mierne zvysenym hlukom, co clovek pri takomto nabehu priam ocakava. Opat auto kupene podla celkovo super stavu, v realite nablyskany vyzadujuci poriadne investicie. Dovod - kupujuci bral auto sam podla celkoveho stavu, bez zdiagnostikovania zakladnych udajov ako tlak paliva v raile, plniaci tlak, stav DPF. Ked som sa s tym bol previezt (bohuzial az po kupe), pri prvej akceleracii na stvorke pad do nudzaku s blikajucim zhavenim. Somar kupujuci ho na skusobnej jazde ani nesoferoval, nechal to na predajcu, co bola jeho hruba chyba. CR cerpadlo nedalo viac ako 1200 barov a aj to na chvilku, turbo natlacilo 1.8 baru (absolutne) len tak tak. Pri startovani aj vypinani motora bolo pocut dvojhmotu. Nie velmi ale vycvicene usi to zachytili zcela jednoznacne. Nakup tohto auta bola chyba kupujuceho, ale 130k km na tacho a 8000 EUR bolo neprekonatelne lakadlo.

Fofo II 1.6i - chudak kupec kupil so 280k km v reale, najazdil nejake tie kilometre a s hrozou zistil, ze v motore je olej na minime - auto ho berie liter na 1000 km. Reklamacia nemozna, pretoze kupil opotrebovane auto, co svojim podpisom aj potvrdil, sanca vyhrat pripadny sudny spor takmer nulova. Riesenie - v aute je motor z buracky s nabehom podla vsetkeho 50k km. Auto jazdilo hlavne dlhe trasy do Talianska a spat, toto sa zrejme na motore podpisalo najviac. Moje doporucenie bolo nebrat, privela km na tento motor. Ani som ho nebol pozriet.

Fofo II 1.6i - iba testovacia jazda, auto lenivejsie nez benzinova 63kW Fobia, s ktorou som v ten den prebehol cca 400 km. Kapota hore, kontrola oleja - az po hornu rysku. Natoceny motor, odzatkoval som olej a zatku dobre ze nevystrelilo aj cez kapotu - motor nenormalne tlakoval hlavu. Pokus o nakup bol tym padom ukonceny (nastastie). Auto opat ako nove kupene na SK, na tacho 156k km dolozenych z evidencie STK/EK a servisov, celkovo vo vybornom stave vzhladom na vek - kasna bez korozie, ta sa ukazovala v primeranej miere iba na podvozku. Dotycny nakoniec kupil P307 hatch 1.6 VTI, s ktorym jazdi dodnes a nevie si ho vynachvalit. Kupoval ho ako sluzobny voz priamo od dealera so 150k km na budiku.

FFII 2.0i - celkovy stav dost na figu, vymlete tlmice, silentbloky, silne opotrebovane kotuce, gumy semislicky (majitel bol asi este vacsie prasa ako ja), ale motor perfektny tichucky, ziadne prejavy unavy neboli ani na DMF, ani na spojke po budikovych 230k km, bazarnik nevedel jednoznacne povedat, ci boli tieto komponenty menene, osobne ale myslim, ze nie, pretoze auto bol rocnik 2005 s minimalistickou vybavou a za krasnych 2500 EUR (keby bol po vymene DMF a komplet spojky, bolo by o tisicku drahsie). Kasna s naznakmi korozie na spodnych hranach dveri, kapota doudierana od kamienkov, vydokladovana oprava prestriekanim v dosledku kolizie so srnou. Kupujuci odmietol, ze auto je skarede. O tyzden sa pochvalil s P407 DV6 80kW FAP, ktory uz pol roka stoji pre odfajcene turbo, zrazeny a pridrety motor v dosledku runaway diesla - nie je na opravu a majitel jazdi na prehrdzavenej Filcke.

Mondeo 2.0TDCI z AAA - celkovy stav super, 180k km v reale, ako nove kupene na Slovensku, nikdy nehavarovane (overene v servise), diagnostika bez zavad. Pri ponakupnom servise (rozvody, pumpa, palivovy filter atd.) zisteny binec vo filtri vratane maleho mnozstva pilin. Po najazdeni 10k km prve problemy so vstrekovacmi - nudzak po akceleracii. Verdikt mechanikov - nutna vymena / repas komplet palivoveho systemu za cca 1500 EUR, ktore ale nie su. Auto poskladane a predane do inej pobocky AAA so stratou 3000 EUR.

... a takto by som mohol pokracovat este dost dlho. Prakticky vsetky auta boli celkovo v super stave :mrgreen:

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 07:41
od pkadecka
V12 píše:Fofo II 1.6i - chudak kupec kupil so 280k km v reale, najazdil nejake tie kilometre a s hrozou zistil, ze v motore je olej na minime - auto ho berie liter na 1000 km. Reklamacia nemozna, pretoze kupil opotrebovane auto, co svojim podpisom aj potvrdil, sanca vyhrat pripadny sudny spor takmer nulova. Riesenie - v aute je motor z buracky s nabehom podla vsetkeho 50k km. Auto jazdilo hlavne dlhe trasy do Talianska a spat, toto sa zrejme na motore podpisalo najviac.
Co jsem tu psal, vyměnit motor hned po koupi: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=16

Pesimista je optimista se zkušenostmi.

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 07:47
od V12
Bohuzial po vsetkych bazarovych skusenostiach som uz poriadny pesimista so skusenostiami. Co je najhorsie, v SK bazaroch sa nic poriadne kupit neda, pretoze 90% su sadzomety v pokrocilom stadiu PJD, tych par benzinakov je zasa v "celkovo zlom stave", takze kupujuci ich odmietne so slovami, ze taky crep nechce, resp. kto by ten dvojliter zivil. A radsej kupi nalesteny, ale dolietany vrak s DV6, do ktoreho behom roka nasype tolko, kolko ja prejazdim s 2.5T za 3 roky :twisted:

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 08:12
od pepo30
Inak na margo tých nešťastných zlých motorov žabožrútov, mali sme v práci službobný Peugeot 207 combi s 1,6HDi (neviem či to bol z FAP, rv to bol nejak 2008-2009 myslím), za 5 rokov najazdených 250.000 km a to ako iste viete policajné auta sa denne 150x štartuju (jazda na 100-200m a potom znova znova znova) a vypínaju, 300x sa nasadá vysadá ale do motora za ten čas nešla jedina investícia!!!!! Za to 200x pokazená elektrika, svetlá, sedačky sa vysedeli atd.. No proste ten motor čo vydržal (a to sa tankovalo kde kade, kde čo prišlo vhod tam sa natankovalo), jazdilo s tým 25 rôznych vodičov s 25 rôznymi štýlmi jazdy (niekto to vytáčal na 4000ot iný podtáčal na 1200ot...) a auto jazdí dodnes ako služobné vozidlo na MsÚ v Seredi.
Za to naša nová benzínová Dacia Duster 1,6i s LPG je po roku a najadzdených 40.000km pomaly zrelá na odpis. A to nehovorím o "komforte" jazdenia, kde sedačky som mal lepšie vo svojej starej Š 105S, rovnako tak meter dlhá radiaca tyč s totálne nepresným radením (zase aj tuto mala lepšiu moja škodovka), lenivé je to jak korytnačka, lepšie išla aj Fábia 1,2HTP...
EDIT: aby som nezabudol, tá Dacia za ten rok bola pomaly viac v servise ako na cestách...
V12 - v jednom s tebou určite súhlasím - 98% všetkých na SK predávaných vozidiel sú stočené km...!

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 08:34
od pkadecka
Když jsou všecky auta v bazarech stočený, tak ten údaj na tachometru přecejen o něčem vypovídá. Stačí to vynásobit dvěma nebo přičíst 100 000 km a mám hrubou představu o skutečným nájezdu :lol:

Takže auto s nižším číslem na tachometru bude mít i nižší skutečný nájezd. Pravděpodobně. Možná. Pokud není stočené už několikrát...

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 10:03
od V12
pepo30 :
Je rozdiel 1.6HDI 66kW a 1.6 HDI 80kW. Obrovsky. Ta slabsia verzia je daleko spolahlivejsia po vsetkych strankach. Pokial viem, P207 sa robili prave s 66kW verziou bez DPF, pretoze na EURO IV to stacilo s prehladom. Vsetky mne zname vazne problemy s DV6 boli prave na tych silnejsich verziach, 80kW s DPF su na tom este horsie, ako 80kW bez tohto kurvitka. Prakticky vsetky 80kW s DPF maju znacne problemy s karbonizaciou, pricom je uplne jedno, v akom aute su (PSA, Ford, Mazda, Volvo atd.) pokial sa v nich meni olej v intervaloch podla vyrobcu - t.j. po 20k km a viac. Ked sa ale do nich leje 5W-40 A3/B3/Cx, tak to nie je az take zle a spolahlivost 80kW verzie servisovanej v polovicnych intervaloch sa priblizuje standardne servisovanej 66kW verzii.

Toto vsetko plati pre povodne 16 ventilove DV6. Nove 8V eHDI (tiez DV6 C a D) su na tom lepsie, problemy s karbonizaciou oleja ale zostali, vzhladom na iny typ DPF ale uz tolko nekapu turba, takze ich celkova spolahlivost sa dotahuje na povodny 66kW DV6 bez DPF.

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 10:48
od pepo30
Nešlo mi ani tak o to, že by som ich chcel pochváliť, len to, že išlo o diesel a kolko toho vydržal... Tu motorizáciu naozaj neviem, ale tiež skor predpokladám tu verziu 66KW.
EDIT:
Inak kolega má tu 80KW verziu s DPF v C-Maxe (kupoval ho už asi pred 5 rokmi) vtedy asi 3 ročné auto a on ani nevedel, že tam niečo také má a ani nevie čo to je... :lol: KM nájazd neviem, on na tom jazdí sporadicky a žena len do práce v rámci Šale asi 2 km ...A zatial stále bez problémov... :?:

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 13:12
od tym
pkadecka píše:Když jsou všecky auta v bazarech stočený, tak ten údaj na tachometru přecejen o něčem vypovídá. Stačí to vynásobit dvěma nebo přičíst 100 000 km a mám hrubou představu o skutečným nájezdu :lol:
Takže auto s nižším číslem na tachometru bude mít i nižší skutečný nájezd. Pravděpodobně. Možná. Pokud není stočené už několikrát...
Ba ne, dá se narazit na slušný kousek... já před pár dny prodal manželky FFII HB, 1,6ti z roku 2005. Najeto 75 000 skutečných a poctivých. Šel do světa asi za 97 000 kč. Na inzerát to nikdo nechtěl, tak šel přes bazar a cca za měsíc byl pryč.

Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více

Napsal: 26.08.2015 13:24
od pkadecka
75000 km bylo těžko uvěřitelných. Kdybys to stočil, ale nahoru, třeba na nějakých pěkných 120000 km, tak by ti lidi utrhali ruce ;)