Vystup pumpy se hned nahore v tom zasunuti do kose rozdvojuje...1 vetev jde dal palivovym vedenim k filtru, motoru... 2. vetev jde skrz plastovy kos dolu do toho modreho bazmeku do casti, kde je tenka dirka. Ta funguje jako tryska a v momente, kdy je modry bazmek potopeny v benzinu, tak ta tryska tim tenkym proudem strhava okolni benzin a tlaci ho do druhe casti modreho bazmeku, kde je neco jako mala nalevka. Z bazmeku to jde dalsi trubickou zpatky do kose a tam to vyvera a kos se tim pomalu plni. Plni se sice pomalu, ale to uplne staci, protoze motor tolik benzinu dlouhodobe nespotrebuje. To by to auto muselo mit spotrebu jako sfin. Tohleto je moje teorieTomin123 píše:Na jejim dne je nejaky modry plast. "ventil" jehoz funkce mi neni uplne jasna.
Usti tam tryska o ktere zeli tvrdi "ta pomocna tryska ktera pomaha vhanet do kose....",
ale nechapu jak to presne muze fungovat.

Priznam se, ze dokud jsem nevymenil cerpadlo za nove (tedy i tu kovovou pumpu), tak se mi to taky jednou vyjimecne stalo s plnou nadrzi (a taky sem na to cumel, protoze to odporovalo moji teorii, bylo to po delsi dobe cumeni v kolone na dalnici). Ta pumpa se asi po delsim trapeni nasucho vydre a nefunguje spolehlive. Ta jeta, co jsi koupil, treba neni v uplne kondici.Tomin123 píše:Ale proc to takhle zazlobilo i s plnou nadrzi ? V te dobe by se to melo zaplavovat dirama nahore na nadobe....
Pruser je, ze to cerpadlo je tak nedostupny, takze laborovani s ruznyma pumpama neni sranda.
A jeste priznam posledni vec. Kdyz jsem u sveho auta lezl k pumpe potreti, tak to bylo bez sundani nadrze a pouzil sem flexu. Otvor pod sedackami jsem peclive zameril, aby slo rezat aniz bych proriz nadrz nebo hadici. Udelal jsem tam takovej skoro osmiuhelnik a zachoval v nem kulaty otvor pro gumove viko. Nazpatek jsem tento vyrezek prinytoval za pouziti pasku pomocneho plechu. Vsechno jsem zabrousil a napatlal silikonem, aby to nemelo ostre hrany, tesnilo to a nerezlo to. Ted tam muzu kdykoli znova po odvrtani nekolika hlinikovych nytu.
Co se tyce proudu, tak uz si nepamatuju hodnoty, ale mezi tema cca 4-6A to bylo.
Nevim jak pumpu poradne otestovat. Snad jedine ponorit do kyblu, zapojit a nechat ji tryskat do urciteho mista do nalevky a z nalevky zpatky do kyblu. Vsude okolo dat savy papir a nechat ji tam par hodin bezet a jestli ukapne vedle, tak je jasna

Jeste pripomenu, ze je dobry to mit poreseny, protoze pri takovemto chovani auta muze byt treba predjizdeni na okresce zivotu nebezpecne

Kdyz to u sebe shrnu, tak me definitivne pomohla vymena pumpy za novou a pak jeste jednou vycisteni nadrze a sitka nejspis kvuli svinstvu z kanystru. Uz je to taky par let, tak ty informace taham jak kraliky z klobouku
