
Motor zhasne za jízdy
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13412
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: C-max přestal jet
Tak tohle je rada k nezaplacení... jak od Maďara. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: C-max přestal jet
Vypadá to jako google translate, takže je to klidně možný 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 01.11.2014 20:39
Re: Motor zhasne za jízdy
Mám taký problém:
Počas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka motora (ENGINE MALFUNCTION). Zastavil som skontroloval som olej a keď som opäť naštartoval kontrolka už nesvietila a auto nebolo ani v núdzovom režime. Pokračoval som v jazde asi 30km a zrazu mi začali padať otáčky až do zastavenia a potom zdochlo. Opäť som ho naštartoval a prešiel asi 1km. Zase začali padať otáčky a auto zastavilo a zdochlo. Potom som zase naštartoval otočil som sa a nechal auto bežať na voľnobeh keď po čase zdochlo. Potom ma kamarát odtiahol domov. Odvodnili sme palivový filter ale nepomohlo to už to nešlo ani naštartovať (aj kvôli vybitej batérii.) Doma na diagnostike som prečítal dva chybové kódy neviem ich presne ale obidve sa týkali paliva. V jednom bolo napísané FUEL PREASURE VERY LOW. Chcel by som sa opýtať čo by to tak mohlo byť môže to byť vsetrekovacie čerpalo ? Kamoš hovoril, že keby to bolo čerpalo tak, že by to zdochlo hneď a nenaštartoval by som zase. Neviete mi poradiť čo to môže byť. Ďakujem
Počas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka motora (ENGINE MALFUNCTION). Zastavil som skontroloval som olej a keď som opäť naštartoval kontrolka už nesvietila a auto nebolo ani v núdzovom režime. Pokračoval som v jazde asi 30km a zrazu mi začali padať otáčky až do zastavenia a potom zdochlo. Opäť som ho naštartoval a prešiel asi 1km. Zase začali padať otáčky a auto zastavilo a zdochlo. Potom som zase naštartoval otočil som sa a nechal auto bežať na voľnobeh keď po čase zdochlo. Potom ma kamarát odtiahol domov. Odvodnili sme palivový filter ale nepomohlo to už to nešlo ani naštartovať (aj kvôli vybitej batérii.) Doma na diagnostike som prečítal dva chybové kódy neviem ich presne ale obidve sa týkali paliva. V jednom bolo napísané FUEL PREASURE VERY LOW. Chcel by som sa opýtať čo by to tak mohlo byť môže to byť vsetrekovacie čerpalo ? Kamoš hovoril, že keby to bolo čerpalo tak, že by to zdochlo hneď a nenaštartoval by som zase. Neviete mi poradiť čo to môže byť. Ďakujem
Naposledy upravil(a) cinc93 dne 11.10.2016 18:57, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 01.11.2014 20:39
Re: Motor zhasne za jízdy
Zabudol som dodať je to 1.6tdci focus 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09.08.2011 12:05
- Bydliště: Praha
Re: Motor zhasne za jízdy
Měl jsem stejný problém ,tedy až na tu kontrolku. Mě to pdalo vysoký tlak paliva. Po výměně čerpadla to bylo dobrý.Možná by stačil vyměnit regulátor paliva,ale navím jaký máš možnosti. Já nemám ani garáž, ani diagnistiku, takže servis je bohužel jediná volba.
Ford Focus II po FL 2008 1,6 tdci 66kw
Ford Kuga 4x4 2012 2.0l 103 kw
Ford Kuga 4x4 2012 2.0l 103 kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Regulátor tlaku je co? To je někde na čerpadle? Není myšlen spíš senzor tlaku na railu? Senzor totiž není regulátor, podle mě.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09.08.2011 12:05
- Bydliště: Praha
Re: Motor zhasne za jízdy
čidlo tlaku je na pravé straně lišty (po směru jízdy), u mě to na diagnostice psalo vysoký tlak paliva, takže snímač tl. paliva ukazoval správně a na základě této informace ŘJ vypne přívod paliva a auto zdechne. To kvůli střikům aby je ten tlak neroztrhl. Já jsem potom už nezastavoval a znova startoval, ale jen jsem otočil klíčkem za jízdy no a ono ti to naskočí. To není řešení jen taková rada než to opravíš
Ford Focus II po FL 2008 1,6 tdci 66kw
Ford Kuga 4x4 2012 2.0l 103 kw
Ford Kuga 4x4 2012 2.0l 103 kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Ok takže senzor ne regulátor. Diky za vyjasnění
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- mikki
- Pokročilý
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: Motor zhasne za jízdy
Stejnej problém je i u nízkého tlaku.Dělal jsem v dílně Tourneo a po výměně čerpadla po problémech.
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor zhasne za jízdy
Su tam 2 veci :
- na cerpadle regulator tlaku paliva
- na raile senzor tlaku paliva
RJ podla jazdnych pomerov nastavi FuelPressureDesired na pozadovanu hodnotu podla mapy, tato informacia ide do regulatora tlaku, ktory ju nastavi. Nasledne je cez FuelRailPressure senzor kontrolovana realna hodnota. Pokial je odchylka vacsia ako urcita hodnota a tento stav pretrvava urcity cas, RJ to vyhodnoti ako poruchu (napr. P0087 - nizky tlak) a hodi motor do nudzaku, alebo ked je tlak privysoky (kod si zrovna nepamatam), tak pre istotu motor rovno odstavi.
Pes moze byt zakopany aj v regulatore, aj v cidle. Cidlo je lacnejsie, kontrolu by som zacal prave tam. Predtym omrknut kable a konektor od FRP senzora, ci je vsetko OK.
Za predpokladu, ze FRP senzor je OK, P0087 sposobuje zaneseny palivovy filter (lepsia moznost), alebo vadne CR cerpadlo a vadne vstrekovace (na maslu). Ked odide cerpadlo, tak na 99% pred svojou smrtou stihlo znicit vstrekovace. Prave na toto doplaca mnoho ludi, ktori po zisteni, ze vstreky su poskodene, repasuju len tie a kaslu na cerpadlo. Vo vysledku to potom dopada tak, nove vstreky budu po 10k km v stave rovnakom, ako vstreky stare a zacne kolotoc reklamacii a vyhovaraciek a zdovodnovani, kto za to moze. Preto problem vstrekov treba riesit komplexne a testovat aj cerpadlo. Pri vymene / repase je nutne perfektne a kompletne vycistit palivovy system vratane prepadovych trubiek a hadic. Cena poctivej a dokladnej opravy moze polahky dosiahnut aj 2000 EUR, uz sa tu o tom niekto aj presvedcil. A smutne je to, ze siel z overeneho benzinaku do "vyhodnej" kupy malo jazdeneho dieslu.
- na cerpadle regulator tlaku paliva
- na raile senzor tlaku paliva
RJ podla jazdnych pomerov nastavi FuelPressureDesired na pozadovanu hodnotu podla mapy, tato informacia ide do regulatora tlaku, ktory ju nastavi. Nasledne je cez FuelRailPressure senzor kontrolovana realna hodnota. Pokial je odchylka vacsia ako urcita hodnota a tento stav pretrvava urcity cas, RJ to vyhodnoti ako poruchu (napr. P0087 - nizky tlak) a hodi motor do nudzaku, alebo ked je tlak privysoky (kod si zrovna nepamatam), tak pre istotu motor rovno odstavi.
Pes moze byt zakopany aj v regulatore, aj v cidle. Cidlo je lacnejsie, kontrolu by som zacal prave tam. Predtym omrknut kable a konektor od FRP senzora, ci je vsetko OK.
Za predpokladu, ze FRP senzor je OK, P0087 sposobuje zaneseny palivovy filter (lepsia moznost), alebo vadne CR cerpadlo a vadne vstrekovace (na maslu). Ked odide cerpadlo, tak na 99% pred svojou smrtou stihlo znicit vstrekovace. Prave na toto doplaca mnoho ludi, ktori po zisteni, ze vstreky su poskodene, repasuju len tie a kaslu na cerpadlo. Vo vysledku to potom dopada tak, nove vstreky budu po 10k km v stave rovnakom, ako vstreky stare a zacne kolotoc reklamacii a vyhovaraciek a zdovodnovani, kto za to moze. Preto problem vstrekov treba riesit komplexne a testovat aj cerpadlo. Pri vymene / repase je nutne perfektne a kompletne vycistit palivovy system vratane prepadovych trubiek a hadic. Cena poctivej a dokladnej opravy moze polahky dosiahnut aj 2000 EUR, uz sa tu o tom niekto aj presvedcil. A smutne je to, ze siel z overeneho benzinaku do "vyhodnej" kupy malo jazdeneho dieslu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Motor zhasne za jízdy
Tu som pisal o probleme : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2&start=60 co mam s autom.
Ale prvy krat bol v RJ aj chybovy kod : P0089 - regulator tlaku paliva - vykon - trvale
Takze to nemusi byt len EGR - kom
Čo ta chyba P0089 znamena ?
Ale prvy krat bol v RJ aj chybovy kod : P0089 - regulator tlaku paliva - vykon - trvale
Takze to nemusi byt len EGR - kom

Čo ta chyba P0089 znamena ?
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor zhasne za jízdy
Pridiera sa regulator tlaku paliva a preto reaguje prilis pomaly. Treba ho vymenit a zaroven poriadne skontrolovat cele cerpadlo, ci nie je vylagrovane a netlaci do vytlaku piliny. Tie ponicia ako regulator, tak aj vstrekovace. Smrdi to silnym anorektickym zachvatom penazenky 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- TYU
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 19.05.2009 07:59
- Bydliště: Belgie
Re: Motor zhasne za jízdy
Tak chybu P0089 mám taky. viz http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=352Tomas_1 píše:Ale prvy krat bol v RJ aj chybovy kod : P0089 - regulator tlaku paliva - vykon - trvale
Takze to nemusi byt len EGR - kom![]()
Čo ta chyba P0089 znamena ?
zatím nevyřešeno

byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: Motor zhasne za jízdy
Dik za odpoved.V12 píše:Pridiera sa regulator tlaku paliva a preto reaguje prilis pomaly. Treba ho vymenit a zaroven poriadne skontrolovat cele cerpadlo, ci nie je vylagrovane a netlaci do vytlaku piliny. Tie ponicia ako regulator, tak aj vstrekovace. Smrdi to silnym anorektickym zachvatom penazenky
A sedi aj to, ze teraz ako sa ochladilo na ~10 C tak akoby utal a motor odvtedy samovolne nezhasol.
Tiez mi automech. poradil, natankovat shell v power na precistenie palivoveho systemu.
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13412
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Motor zhasne za jízdy
nebo přidávat VIF.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti