Stránka 3 z 5

Re: Žhavení

Napsal: 14.01.2021 11:57
od foker
Netvrdim na 100% lebo som to nevidel na vlastne oci ale podla schemy a podla videa su zhavice pripojene do konektora po 1.

https://youtu.be/5mSNlOj2n5Q[IMG]https: ... 40b8c2.jpg[/IMG]

Keby boli paralelne tak tam nevedu 4 vodice ale iba 1,a odpor by bol 0.5Ω iba ak by bol dobry iba 1.Inac by bol odpor mensi

Odoslané z LM-G710



Re: Žhavení

Napsal: 14.01.2021 12:04
od Hoffis
Pokud jsou zapojené každá zvlášť a spojují se až v jednotce, tak to máš jednoduší. Můžeš měřit v tom konektoru u jednotky. Pokud je tedy k té jednotce lepší lepší přístup než k žhavicum, aby jsi ho odpojil.

Re: Žhavení

Napsal: 14.01.2021 12:06
od foker
Je trochu schovany pri naftovom filtri ale da sa.Len stale nechapem preco to nezhavi ked je zima.Dnes som startoval pri 0°C a zhavil som 2x.Zase ukaslany start,chvilu akoby na 2 valce.Mam na tom 90tis km, to je este malo na vstreky a pod.
Po nastartovani uz ide bez problemov.Taha,nedymi

Odoslané z LM-G710



Re: Žhavení

Napsal: 14.01.2021 13:41
od phofy
Hele tohle resil kolega na stejnym motoru co mas ty a byla v haji nejaka jednotka zhavicu, ono si je to i samo hlida. A prave on vsechny nechal vymenit a stejne nezhavil a potom vymenil tu jednotku a uz zhavil

Re: Žhavení

Napsal: 14.01.2021 13:51
od foker
Nejake napatie/prud na zhavice musi ist lebo na tu vetvu je pripojena poistka F2,co je podla manualu monitorovanie zhavicov.Teda asi monitorovanie napajania.Tu ked vytiahnem tak mi vypise na palubovke Servis.
A podla schemy je rele zhavicov R4 riadeny rj motora

Odoslané z LM-G710



Re: Žhavení

Napsal: 15.01.2021 17:47
od foker
Ja som z toho jelen.Pred startom nezhavi,alebo zhavi mozno sekundu,dve.A startuje ako stary vylagrovany srot.Focus mal najhorsi start pri -25 a to 2x pretocil motor a uz bezal.
Zhavice su ok,pripajal som k nim jednotlivo 12V cez 2Ω odpor,kazdy bral cca 5A.
Rele R4 odskusane aj pod zatazou,tiez ok.Tak teda ked sa hajzlovi tazko startuje preco nezhavi viac pred?Potom kasle a dozhavuje po starte blbec



Odoslané z LM-G710


ObrázekObrázek


Umístění hlavního relé zhaveni

Napsal: 27.02.2021 20:04
od vasilvasil
Prosím o radu kde je na vozidle c-Mac 1,8 tdci/80 KW R.v.2005 umístěno hlavní relé zhaveni. Díky

Re: Žhavení

Napsal: 27.09.2021 09:07
od foker
Tak sa mi podarilo objavit schemu ktora je k mojmu autu,ta predtym je k starsiemu modelu.
Presne ako pisal Phofy, je tam jednotka riadenia zhavicov 9M5Q12A343AA
Je nejaky sposob ako otestovat ten zazrak?

Obrázek

Odoslané z LM-G710



Re: Žhavení

Napsal: 28.09.2021 08:36
od oscaar
Ahoj, nemám sice stejný motor ale starý typ 1.8 tdci ale princim žhavení je furt stejný. U mě jednotka žhavení napájí všechny zhavyče z jednoho výstupu a u tebe má každý zhavyč svůj výstup. Šel bych na ně vylučovací metodou. Proměřené zhavyče máš, ale i tak jsem se setkal z žhavyčem který byl zmeřený OK. Ale ve finále se žhavyl pomalej. Dále bych měřil výstupy na zhavyče, zda jde do nich před startem 12V a hlavně jak dlouho, musí být 12V po dobu co ti svítí žhavení před startem. Po studeném startu mě jednotka do žhavuje a do zhavyče jde 9V. Pokud má jednotka krátký čas žhavení nebo na všechny výstupy nejde 12V. Jednotku bych vyměnil.

Re: Žhavení

Napsal: 28.09.2021 16:21
od foker
Ok,dakujem za tip,musim to poriadne premerat,naposledy ked som to meral tak bola kosa,prsty skrehnute, a namerane hodnoty mi nedavali zmysel.Pred startom nic,po starte zhavil.
A zda sa mi ze mam na to max 1 pokus. Niektory start tam nejaky prud isiel,dalsie pokusy uz nie

Odoslané z LM-G710


Re: Žhavení

Napsal: 28.09.2021 19:11
od oscaar
Když to budeš testovat , tak startovat nemusíš. Zapneš zapalování, změříš jeden výstup. Počkáš cca 3 minuty a znova měříš další výstup atd. Tím že máš každý zhavyč zvlášť. Musíš je měřit postupně.

Re: Žhavení

Napsal: 01.10.2021 08:42
od foker
Vieme pri akej teplote zacina zhavit pred startom?
Pripadne,da sa nejako nasimulovat nizka teplota,napr odpojenim cidla?

Odoslané z LM-G710


Re: Žhavení

Napsal: 01.10.2021 20:56
od oscaar
Co jsem tak vypozoroval, tak mě to žhavý když je pod
10 °C, tak klasicky déle. Jinak se žhavení rozsvítí a zhasne..

Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000

Napsal: 17.11.2021 23:11
od duso6
Dobrý den.

Chci se informovat či má někdo nějaké informace ohledně chyby na řhaveni a auto je v nouzovém režimů a otáčky jen do 3000. Koukal sem na fóre ale odpověď jak to někdo odstranil so nenašel.
Focus II 1.6 TDCI 80KW, 2009
Děkuji za veškeré informace

Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000

Napsal: 18.11.2021 06:46
od ZaQik
jake jsou chyby v PCM?