Stránka 3 z 4

Napsal: 25.08.2006 00:43
od Jasio
Zitra je oprubuj a ať dobře pochodíš. :wink:
Obrázek

Napsal: 26.08.2006 21:13
od Ahmed
Ja uz jsem to v servise rikal nekolikrat, ze chci taky dolit, ze mam trosku pod a vzdycky, kdyz se podiva mechanik, tak to je par milimetru nad minimem a rikal mi, ze to mam nechat tak, ze kdyz dolije, tak toho bude moc a pujde to pres max.

Napsal: 06.03.2007 13:39
od CoolXman
Zdravim vsechny, nebudu zakladat nove tema, tudiz pripojim svuj dotázek sem:

Chtel jsem se zeptat jestli maji Focusy I neco jako se dneska rika promenlivou silu posilovace rizeni, tzn. s pribyvajici rychlosti auta se snizuje intenzita posilovace rizeni. Naopak plna sila posilovace je pri manipulaci s volantem kdyz auto stoji.

Mam zkusenost s Mondeem 2.0 Ghia 1994 a tam je sila posilovace v kazde jizdni situaci stale stejna a na me je to hrozne moc citlivy to rizeni, chybi mi tam odezva a cit pri rizeni, rovnez prujezd zatacek byl apon zpocatku takovy trhavy, hodne jsem si na to musel zvykat. Moc se mi to nelibi ani ted, specialne ve vyssich rychlostech mam pocit ze ztracim kontrolu a cit pri jizde.

Tak doufam ze by to mohlo byt u Focuse lepsi, co vy na to?

Napsal: 06.03.2007 19:31
od Dany
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, ale vím o čem mluvíš. Ten systém tam je, páč mě to jednou říkal mechanik co se v tom proháněl. Jinak ti garantuju, že ve focusu pocit bezpečí mít budeš. A pokud ti můžu poradit, jdi do něj. A opravdu mi věř, že ti to neříkám jen proto, že ho mám. :wink:
Já jsem s ním nedávno jel jako prase a můžu ti říct, je to balada. Astra je taky krásné auto, ale jízdními vlastnostmi se focusu nevyrovná. Přečti si na netu nějaký test, doporučuji tipcars. 8)

Napsal: 06.03.2007 20:32
od Ahmed
Stary Focus rekl bych, ze ma posilovac porad stejne tuhy a jizdou se nic nemeni. Novy by to mozna mohl mit, ale myslim, ze jsem o tom neslysel.

Napsal: 06.03.2007 20:43
od pelen
S FoFo jsem nemel pocit pri vyssi rychlosti, ze by se nedal ukocirovat, protoze ma citlivy posilovac. Kdyz presednu do nejakeho jineho sluzebniho, tak potrebuju cca 5-10 km, aby mi sedlo do ruky - volant, pedaly, hlavne spojka.

Napsal: 06.03.2007 20:53
od carlos1
pri nastartovani se me ozyva piskot nekde kolem motoru.Neni to remen ten se ozyva jinak.Tak si myslim ze by to mohlo byt servo.Az se trochu zahreje olej tak to prestane.Muze to tak byt:FF1.8 TDDI 66kw 11\2000 stribrna metal:

Napsal: 06.03.2007 20:59
od carlos1
COOLE astru bych ti moc neradil.OPEL.....POPEL.Pred nim byly jen Wartburgy

Napsal: 06.03.2007 21:23
od Ahmed
Servo ti taky pohani remen. Muze to delat i nejaka kladka, pripadne lozisko. Rady to treba delaji loziska v alternatoru :wink:

Napsal: 07.03.2007 16:25
od carlos1
dneska jsem parkoval cely den v praci na slunicku.Pak jsem nastartoval a nic se neozvalo.Tak si myslim ze na to bode mit vliv ta zima.Olej se trochu ohral a je klid.Uvidim co bude dal.FF 1.8 tddi 66kw 11\2000 stribrna metal.

Napsal: 07.03.2007 17:46
od Ahmed
Teplo ma vliv na vsechno, i na loziska a podobne veci. Znamy ma Ochcavku, po nastartovani mu vzdycky neco silene piskalo, ve znackovem servisu byl cca 7x, porad nemohli prijit na to, cim to je, vymenili klinovy remen, kladky, namazali remen, pak mazali alternator a buh vi co jeste, potom zase remen a nakonec prisli na to, ze to dela ventilator klimy, ktery se po nastartovani zapne.

Neohriva se ti jenom olej v servu, ale ohrejou se ti i vsechny loziska, takze pokud je to lozisko, i to muze prestat piskat po zahrati!

Dela ti to hned po nastartovani nebo az se rozjedes nebo az tocis volantem?

Napsal: 07.03.2007 18:24
od carlos1
dela to hned kdyz nastartuju.Niceho se nechytnu ani netocim volantem.Po asi 2 kilometrech to prestane.Pak pohoda.A ted kdyz je teplo tak OK od zacatku.

Napsal: 12.04.2007 21:20
od maras
carlos1 píše:dela to hned kdyz nastartuju.Niceho se nechytnu ani netocim volantem.Po asi 2 kilometrech to prestane.Pak pohoda.A ted kdyz je teplo tak OK od zacatku.
Mě to dělá taky, po mírným zahřátí je to OK. a vypadá to, že by to mohl být výfuk. Dočetl jsem se že na prvních Fofo do roku 2000 praskaly výfuky.

Napsal: 12.04.2007 21:36
od maras
Mě jde to řízení taky dost ztuha. asi se na to mrknu. dnes jsem jel novou služební Octavkou a úplně jiná jízda. asi se na to bezo kouknu.

Napsal: 14.04.2007 22:09
od Ahmed
maras píše:Mě jde to řízení taky dost ztuha. asi se na to mrknu. dnes jsem jel novou služební Octavkou a úplně jiná jízda. asi se na to bezo kouknu.
Focus ma uplne jinak nastavenou tuhost posilovace, nez nejaka Ochcavka. Navic lepsi vybavy u VW nabizeji moznost nastaveni tuhosti posilovace, takze asi nema cenu to srovnavat s Focusem.