
Rezavý podvozek FF 2017 1,6
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9466
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
ALE přes to poctivé zakrytovani bych to nechal raději vystrikat hustějším panennskym olejem
..co kdyby 


- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13401
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Takže sehnat nějakou tučnější pannu a šup s ní do kotle a škvařit a švařit... a pak tím nastříkat auto. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Tak jsem přemýšlel nad tvým nápadem...nanášet na některá neošetřená místa (obarvený plech - kde chybí něco jako origo čirý plastisol) ...polyuretanový tmel, ale ten transparentní. Ty myslíš ten tmel například vytlačit na podvozek a pak rozetřít štětcem? Asi by si dal i stříkat...ale na to už zřejmě musí být něco vysokotlakého...a následně pak ošetřovat jen vosky podvozky...Malfis píše:Za mě nanášet ochranu v podobě pur tmelu. Samozřejmě předtím důkladně ošetřit případnou začínající korozi.

Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
ted si na to kapl. Muj fokus ma 9 let a puvodni vyfuk.MIROMEN píše:Taky tu "hysterii" nechapu. Ja se koukal na spodek a to mam auto přes 2,5r a nevidim tam nic nestandardniho co by naznačovalo nějakou nadměrnou korozi. Takže bych řekl laickym okem, že antikorozni ochrana je na dobre urovni a pokud si nebudu chtit nechat auto dejme tomu 15+ let tak za mě naprosta zbytečnost cokoliv v tomto směru něco podnikat a zbytečně vyhazovat penize. Navic mi přijde, že je spodek velice slušně a poctivě zakrytovan.
Jeste 15 let se mnou bude a nechci korozi videt ani naznakem. Vsichni z okoli uz maji fokuse shnileho ted.
Co za 15 let...
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
Ford Focus ST 2014
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
IvanSt píše:..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3093
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Mno, to není zase tak jednoduche a jednoznacne. Jedna věc je technologie a konstrukce, coz clovek/uživatel neovlivni. Kazdopadne novejsi nemusi byt vždy lepsi. I soucasna auta umi pekne rezatet a klidne jim na to staci dva roky, pravda, nebyvaji to kriticka mista, ale rzi se napr. v lemech dari dobře (tim nemyslim MkIII focus, neznam).
Z vlastní zkusenosti: Focus MkI jsem kupoval jako osmilety a koroze tam teda byla (coz se tehda lišilo kus od kusu, ten muj byl aspoň za dobry peniz). Dostaval vždy kazde dva roky nastrik dutin a podvozku, za tech 10 let to stalo cca 8-9000 Kc (celkem). Vzhledem k tomu, co to auto stalo za ty roky naprosto smesny vydaj. A pokud srovnam s ostatními MK1 focusy, které vidam na parkovištích, tak dobře utracenych (do nekterych bych se uz teda bal sednout).
Chapu, ze někdo nemá potrebu menit auto, protože vyslo z mody, ale chce ho dojezdit a ve vyrobe se dluohodoba antikorozni ochrana az tak moc neresi.
Me se třebas s MK1 fokusem jezdi dobře a je to spolehlive a nenarocne auto, skoda se ho zbavovat. Auta v rodine stejného stari byla svého casu 4 a kazde mělo svoje, jedno peclive oepecovane a garazovane, další jen garaz, poslední ani to ne. A rozdil byl velmi dobře patrny. Třeba kolega ma porad golfa, který ac stale venku a bez jakéhokoliv osetreni, korozi nezna. Zato zna ale jiné trapeni. Tak co nakonec lepsi? Mechanicky bezproblemove auto, které je jak liska a nebo auto, které rezate není, ale za to ma spoustu bolístek, které brani v pouzivani. Oprava obojího vlastne prevysuje cenu tech aut. A pokud je to na bezny jezdeni?
Zajimave povidani to bylo před lety s chapikem, který mi antikorozni nastriky vždy provadel. Před lety mi ukazoval fusiona, tusim tehdy ctyrletyho, který tam byl u nej byl,řekl bych, za "5 minut 12".
Dalsi vec je, ze v prubehu casu se dost zlepsila technologie antikorozni ochrany od vyrobce, takze trebas 10-12 let vypada auto porad k svetu (coz ale neznamena, ze nerezati). Dalsi faktor je druh provozu, tj, jak moc s tim kdo jezdi po prosolenych silnicich.
A nemluve o tom, co nakonec vystavi autu konecnou po treba 20-25 letech provozu. Zda to bude koroze a nebo neco jineho, protoze motory uz asi taky tech 300 tis + nenajedou a co elektrika/elektronika.
Z vlastní zkusenosti: Focus MkI jsem kupoval jako osmilety a koroze tam teda byla (coz se tehda lišilo kus od kusu, ten muj byl aspoň za dobry peniz). Dostaval vždy kazde dva roky nastrik dutin a podvozku, za tech 10 let to stalo cca 8-9000 Kc (celkem). Vzhledem k tomu, co to auto stalo za ty roky naprosto smesny vydaj. A pokud srovnam s ostatními MK1 focusy, které vidam na parkovištích, tak dobře utracenych (do nekterych bych se uz teda bal sednout).
Chapu, ze někdo nemá potrebu menit auto, protože vyslo z mody, ale chce ho dojezdit a ve vyrobe se dluohodoba antikorozni ochrana az tak moc neresi.
Me se třebas s MK1 fokusem jezdi dobře a je to spolehlive a nenarocne auto, skoda se ho zbavovat. Auta v rodine stejného stari byla svého casu 4 a kazde mělo svoje, jedno peclive oepecovane a garazovane, další jen garaz, poslední ani to ne. A rozdil byl velmi dobře patrny. Třeba kolega ma porad golfa, který ac stale venku a bez jakéhokoliv osetreni, korozi nezna. Zato zna ale jiné trapeni. Tak co nakonec lepsi? Mechanicky bezproblemove auto, které je jak liska a nebo auto, které rezate není, ale za to ma spoustu bolístek, které brani v pouzivani. Oprava obojího vlastne prevysuje cenu tech aut. A pokud je to na bezny jezdeni?
Zajimave povidani to bylo před lety s chapikem, který mi antikorozni nastriky vždy provadel. Před lety mi ukazoval fusiona, tusim tehdy ctyrletyho, který tam byl u nej byl,řekl bych, za "5 minut 12".
Dalsi vec je, ze v prubehu casu se dost zlepsila technologie antikorozni ochrany od vyrobce, takze trebas 10-12 let vypada auto porad k svetu (coz ale neznamena, ze nerezati). Dalsi faktor je druh provozu, tj, jak moc s tim kdo jezdi po prosolenych silnicich.
A nemluve o tom, co nakonec vystavi autu konecnou po treba 20-25 letech provozu. Zda to bude koroze a nebo neco jineho, protoze motory uz asi taky tech 300 tis + nenajedou a co elektrika/elektronika.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3093
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
mohl bych se zeptat, ktera mista mas konkretne na mysli? Troufam si tvrdit, ze focusy kolem 20 let znam ohledne koroze vcelku dobre a mista, ktera by se nedala osetrit, me moc nenapadaji.IvanSt píše: Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
mýlíš seIvanSt píše:..za dalších devět let bude mít tvé auto cenu toho nástřiku podvozku... za 15 let by ta ochrana mohla začít dávat smysl..
Focusů potkávám dost a ty viditelně chycené mají kolem dvaceti let. Bohužel bývají postiženy i v místech, které by dřívější ošetření podvozku stejně nezachránilo.

25-letý fokus v top stavu v době elektro a hybridů s 800ccm motory opravdu nebude mít hodnotu pětistovky.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Koroze dveří, ať už spodku, nebo kolem pantů, je těžké si nevšimnout, navíc pokud auto neobcházím jen z venku.
Napsal jsem obecný názor, který vychází z mých zkušeností. I tak souhlasím s tebou, není to jednoduché ani jednoznačné.
Napsal jsem obecný názor, který vychází z mých zkušeností. I tak souhlasím s tebou, není to jednoduché ani jednoznačné.
I tohle může být pro někoho pravda. 25-letý Focus v top stavu (pro někoho šrot, pro druhého legenda) může najít kupce borce.. Osobně shánět teď auto okolo 50ti tisíc, dal bych přednost před Favoritem o dva roky staršímu Focusu, než máš ty Jurawood.Jurawood píše:25-letý fokus v top stavu v době elektro a hybridů s 800ccm motory opravdu nebude mít hodnotu pětistovky.
Ford Focus ST 2014
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3093
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Aha, tak pravda je, ze korozi dveri osetrenim podvozku nezachranis, ale prece pokud nekdo dela osetruje podvozek, dela i dutiny a tak prece osetri i dveře a kapotu, podbehy, nebo ne?
Další věc je, ze jen osetreni dveri zevnitř ale nepomuze - dalsi vec je technologicky nezvladnuty problem napojeni vnejsiho a vnitrniho plechu dveri, lem a housenka tmelu, ktery lem kryje. Dovolim si tvrdit, ze tenhle problem se objevil hned zkraje jeste v prubehu vyroby, takze je velmi dobre znam a tak snad nikoho, kdo se timto trapenim chtěl vubec zabyvat, to snad dneska ani nemuze prekvapit, obzvlaste 14 let od ukonceni vyroby. Nebo-li, kdo chtěl, ma dveře poresene. Kdo nechtel, ma rezaty dveře
Nemluve o tom, ze osobne vnimam korozi dveri jako mene zavazny (byt dobře viditelny) problem, relativne snadno resitelny pripadnou vymenou, prece jen v pripade prahu a nosniku obecne to tak snadne neni...
Další věc je, ze jen osetreni dveri zevnitř ale nepomuze - dalsi vec je technologicky nezvladnuty problem napojeni vnejsiho a vnitrniho plechu dveri, lem a housenka tmelu, ktery lem kryje. Dovolim si tvrdit, ze tenhle problem se objevil hned zkraje jeste v prubehu vyroby, takze je velmi dobre znam a tak snad nikoho, kdo se timto trapenim chtěl vubec zabyvat, to snad dneska ani nemuze prekvapit, obzvlaste 14 let od ukonceni vyroby. Nebo-li, kdo chtěl, ma dveře poresene. Kdo nechtel, ma rezaty dveře

Nemluve o tom, ze osobne vnimam korozi dveri jako mene zavazny (byt dobře viditelny) problem, relativne snadno resitelny pripadnou vymenou, prece jen v pripade prahu a nosniku obecne to tak snadne neni...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Najit peknej top stav benzin, idealne dvoulitr... Rok 2005, za 50
ten byl pred kolem 120. To tak padly ceny?

FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24488
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
OT 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.06.2010 10:15
Antikorozní ochrana podvozku FF3 poFL
Zrovna jsem řešil korozi u sebe na ff1 a jestli můžu doporučit, sundejte vzadu koberce z podbehu...
Focus Mk1 1.6 74kW Colorado Red
Focus RS Mk1 185kW Imperial Blue
Focus RS Mk1 185kW Imperial Blue
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host