Stránka 3 z 16

Napsal: 30.06.2006 23:43
od Jasio
Radek_18_16V píše:
foki píše:... a mam pocit jen u dieselů
......Jestli je u focuse to nevím
Jsem přesvědčen, že benzínové fokusy EGR nemají. Pouze diesel. 8)

Napsal: 01.07.2006 08:59
od Radek 1.8 16V
Tak to máme kliku !!!

taky otacky

Napsal: 17.07.2006 08:34
od strasnyde
Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???

volnobezny ventil

Napsal: 27.08.2006 17:53
od bruno1
corsar píše:suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Tomu ventilu jsi odpojil elektriku? Je to ten co se odmontovava zespodu motoru?..ten mi pri diagnostice cistili a porad to samy..:-(

Re: volnoběžné otáčky

Napsal: 27.08.2006 17:54
od bruno1
mnemonicrh píše:Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil
Kde se nachazi podtlakovy ventil? (je to neco jineho nez volnobezny ventil??)

Napsal: 28.08.2006 08:24
od corsar
to bruno1: ventil sa nachadza na prednej spodnej strane nasávacieho potrubia, el. konektor je tiež s prednej strany z boku asi 20cm pod konektorom váhy vzduchu... elektriku som mal odpojenu asi dva mesiace a fofo fungoval ako hodinky, už ked som mal objednaný nový ventil tak sa po zapojení nejako umudril.... je pravda že som prečistil a pohýbal hadice ktoré vedú ku škrtiacej klapke... sú to podtlakové hadice a niekde sa to tu už riešilo.... teraz ventil funguje ako hodinky.... všetko je O.K. ak sa mi podari hodim ti sem nejake fotky :)

Re: taky otacky

Napsal: 27.09.2006 14:33
od barta
strasnyde píše:Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???
čus, mám stejný problém, už si to vyřešil?

Napsal: 27.09.2006 19:17
od zderem
Měl jsem stejný problém. Otáčky šly při přeřazování pomalu dolu, musel jsem nejdříve pustit plyn, potom teprve zmáčknout spojku a ani tak to nebylo moc dobré. Při dojíždění na neutrál při rychlosti okolo 5km/h se volnoběžné otáčky samovolně zvýšily na 1000ot/min a za chvilku zase spadly. Foki mi měnil volnoběžný ventil za jiný, vyčištěný, ale bylo to stejné. Tak jsem se rozhodl dát to do autorizovaného servisu v Praze na Černokostelecké a vyměnili tam volnoběžný ventil plus nahrání nového softu. Celkem 4065.- s dph. Zatím to vypadá dobře, doufám, že už to dá pokoj! Cena dost hrozná :cry:

Napsal: 28.09.2006 19:13
od hide
Mně ve Fordu v Šumperku dělali to stejný a cena byla pod dva litry. Takže asi 50 % rozdíl. Ale zase máte v Praze větší vejplaty. :twisted:

Napsal: 01.10.2006 14:31
od Bery
Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!! :wink:

Napsal: 01.10.2006 22:01
od Stenly
Bery píše:Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!! :wink:
Mám jsem stejný problém žere a při přeřazování chvilku drží otáčky, ty pak jdou pomalu dolu(při přesedání z fábie mi to dost vadí!) :( . Při dojíždění na neutrál či vyšlápnuté spojce drží otáčky na cca 1200-1500 a teprve při úplném zastavení klesnou na cca 800ot/min. Jinak není problém, žádná závada, volnoběh drží, nehoupe, ani s klimou.
Už jsem to tu kdesi psal a odpověď byla, že ty otáčky drží i po přehrání softu. Jak se to chová vám po přehrání softu?

Napsal: 01.10.2006 22:50
od zderem
Tak jsem to zakřikl! :( Ten svinskej motor se chová ůplně stejně, jak před opravou. 4litry vylítly oknem! Zlatej Favorit. Vypozoroval jsem, že otáčky jdou rychle dolu jen když auto stojí. Pokud se točí kola, klesají dost neochotně, resp. chvilku trvá, než začnou klesat. Mě už to připadá, jestli to není vlastnost těchto motorů. Potřeboval bych to porovnat.

Napsal: 02.10.2006 08:12
od Beri
to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.

Napsal: 02.10.2006 08:24
od kanzy
Beri píše:to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Dělá mi to stejně a neřeším to. Spotřeba je OK

Napsal: 02.10.2006 11:03
od antonio
Dělá mi to taky a už jsem to přestal řešit.