Stránka 3 z 26

Napsal: 23.07.2006 09:25
od hide
To jsem zkoušel taky. Bude asi načnutý nějaký čidlo. Nebo je to SW chyba řídící jednotky, protože bez klimy je to úplně v pohodě. Otáčky nelítají a drží se tam kde mají. A ve Fordu by nejraději začali vyměňovat všechno možný a já bych se nedoplatil. :(

Napsal: 23.07.2006 09:55
od Ahmed
hide píše:To jsem zkoušel taky. Bude asi načnutý nějaký čidlo. Nebo je to SW chyba řídící jednotky, protože bez klimy je to úplně v pohodě. Otáčky nelítají a drží se tam kde mají. A ve Fordu by nejraději začali vyměňovat všechno možný a já bych se nedoplatil. :(
Tak si udelej vylet do Opavy a zajed si za mechanikem, co je v Kravarich, ten ti to urcite zjisti :wink:

Napsal: 23.07.2006 20:04
od hide
Že by ? No ale dnes to nechcíplo ani jednou. Se mu to bude blbě odhalovat.
Včera jsem zkusil prostříknout silikonovým olejem krokovej motorek, třeba to zabralo. 8O

Napsal: 23.07.2006 21:09
od Ahmed
hide píše:Že by ? No ale dnes to nechcíplo ani jednou. Se mu to bude blbě odhalovat.
Včera jsem zkusil prostříknout silikonovým olejem krokovej motorek, třeba to zabralo. 8O
On vetsinou neodhaluje, staci mu rict, co to dela, vymeni a jedes pryc :) Aspon u me to tak vzdycky funguje, nebojim se toho, ze by na to neprisel.

Napsal: 23.07.2006 21:21
od hide
No jo, ale von ma na sklade potrebny srandicky a cidla a tak ? 8O

Napsal: 23.07.2006 21:22
od pelen
hide píše:Že by ? No ale dnes to nechcíplo ani jednou. Se mu to bude blbě odhalovat.
Včera jsem zkusil prostříknout silikonovým olejem krokovej motorek, třeba to zabralo. 8O
Raději bezsilikonový olej, něco jako WD40. Silikon dělá problémy např. u mikrospínačů.

Napsal: 24.07.2006 08:50
od hide
WDčko ale moc nemaže, ale spíš odrezuje. To je spíš když chci povolit šroub. Jsem tam použil olej na řetězy, ten je v pohodě.

Napsal: 24.07.2006 09:08
od swm
Ahmed píše:
hide píše:Že by ? No ale dnes to nechcíplo ani jednou. Se mu to bude blbě odhalovat.
Včera jsem zkusil prostříknout silikonovým olejem krokovej motorek, třeba to zabralo. 8O
On vetsinou neodhaluje, staci mu rict, co to dela, vymeni a jedes pryc :) Aspon u me to tak vzdycky funguje, nebojim se toho, ze by na to neprisel.
Nejaky kontakt nemas? :roll:

Napsal: 24.07.2006 10:33
od hide
Správně. Kontakt sem ! :D

Napsal: 24.07.2006 17:50
od pelen
hide píše:WDčko ale moc nemaže, ale spíš odrezuje. To je spíš když chci povolit šroub. Jsem tam použil olej na řetězy, ten je v pohodě.
Pak možná MD s molybdenem.

Napsal: 24.07.2006 18:18
od Ahmed
hide píše:No jo, ale von ma na sklade potrebny srandicky a cidla a tak ? 8O
Ma vsechno. Bud starsi nebo nove. Ale na vsechno dava dva roky i vice zaruku, takze je to jedno.
Dal tomu jmeno Auto Spravkarna, cislo ma 603 901 906, L. Hořké 34, Kravaře. Kdyz jedete od Ostravy do Opavy, tak pak odbocka na Kavaře, projizdite Štítinou a pak jsou Kravaře Dvořisko, tam to je kousek pred Bosh Servisem po prave strane, vzdycky tam stoji auta - celkem dost :D Z Kravař se tam dostat neda, delaji novy most!

Napsal: 24.07.2006 21:42
od hide
v pohodě, mám GPS. 8)

Napsal: 24.07.2006 22:15
od pelen
Je to ono?

Obrázek

[b]Příspěvek ke kolísání otáček[/b]

Napsal: 25.07.2006 23:44
od pajak
Jé já můžu taky přispět svou troškou k tomuto tématu

Jenomže já mám jen 1,6i a ono to u 1,8 bude asi trochu jinak nicméně budu rád když se můžu podělit s kámošema o každou radu a fígl protože člověk nikdy neví komu tím zachrání možná " i prdel" ne ale teď k věci

Mám 1,6i zetec 74 kW 99
:)
začalo to tak že mi kolísali otáčky při volnoběhu.
říkal sem si že to snad nic nebude. a pak mi to začalo chcípat i na křižovatce a tak mě to dost otravovalo. a furt sem na to nemohl přijít. Až sme s chlapama stáli u toho a kochali se jak to zkurveně chrochtá mysleli sme že to může dělat prasklý vyfuk ale ne.
Dokonce když ty otáčky kolísaly tak se to drželo tak na 800 až 200 a někdy to zdechlo když sem přidal plyn. a pak sem uslyšel zepředu syčení. otevřel motor a hledali sme s chlapama a našli díravou gumovou hadici.

:D
Pak sem hledal tady ve foru. a mám známeho kámoša u fordu Auto Viki Zlín a tak sem tam jenom zašel se něco poptat a ukázat mu nového krasavce. Ahned sem zneužil technika aby se mi podíval na to co to je. Jen sem to otevřel a on to uviděl tak pronesl
8O
jo to je prasklá hadice podtlakového sání to má vliv na ty otáčky volnoběhu a může to aj zdechat
:P
Ptal sem se kolik tahadice stojí a jestli si to sám vyměním tak že stojí okolo 100 peněz a vyměním si to sám.
:lol:
V originálních dílech mi ale chtěli prodat jen celé téčko s všema hadicema
a to by vyšlo zhruba na necelých 500 peněz. tak sem si říkal toš co je že skusím vrakáč.

:lol: Jejda byl pátek 16:00 Na vrakáč v Tečovicích u zlína sem se dostal až 16:45 a focusa tam měli ale ne combi jako mám já a tak už bylo moc hodin tak ať přijdu v poddělí. Sehnal sem tam přepínač stěračů a ostřikovačů a konečně mi to funguje. ale hadici podtalkového sání tam neměli protože ten motor byl 1,8 a tam je to řešeno jinak tak nevím jestli vám u tech vašich 1,8 pomůžu. Ale mechanik z vrakáču mi poradil že tam můžu dát jakoukoliv vodní hadici než na to seženu originál.
:evil:
No a já tam dal zelenou mřížkovanou hadici zahradní myslím 1/2 " no asi 0,8 cm vnitří průměr protože originál měl 1,0 cm ve vnitřním průměru ncpal sem to tam a funguje to. Takže jestli chcete někdo poslat i fotky jak ta hadice vypadá a kde je to uložené tak se ozvěte a já budu nápomocen velmi rád. díky za rady na fofo Paja Kašpárek :)

Napsal: 26.07.2006 08:33
od hide
Kde najdu tu hadici ? 8O