Stránka 3 z 4

Napsal: 26.10.2007 09:38
od Stehnak
2 Chmelko: Souhlas.
Me jen nahlodaly ty jejich zvuky po vypnuti motoru...
p.s.: netrpelive cekam na nejakej ten mraz at muzu rano ceknout okno

Napsal: 26.10.2007 09:43
od Hurvajs
To Stehnak:
Ne zvuk mi nejde od zadních sedaček, jde mi od předku jakoby před spolujezdcem, což i odpovídá umístění motorku pro klapku vnitřního okruhu. Ten zvuk je fakt naprosto stejnej, jako když si sám aktivuji vnitřní okruh, podle mne je to na 99% ono. Taky nechápu, jak se to může po vypnutí klíčku samo zavírat, ale toho jsem si teda u mne nevšiml, mně to dělá jen po zapnutí klíčku, po vypnutí ne. Schválně si to dnes po vypnutí klíčku zkusím pořádně poslechnout. Taky ale záleží na tom, na jakou rychlost máte nastavený ventilátor, já ho mám celoročně minimálně na 1 aby mi pořád proudil do auta vzduch, nikdy ho nevypínám úplně. Když je ventilátor na 0 a zapnu klíček (s vyjímkou nastaveného proudění na okno) tak se mi automaticky zapne vnitří okruh, nechápu proč, ale je to tak. Jsem z toho celýzmatený, chtělo by to aby to tu někdo fundovaný vysvětlil, jak je to z výroby nastavené. 8O
To chmelko: Neeee, to co myslíme my určitě není čerpadlo, věř mi!!

Napsal: 26.10.2007 09:51
od Stehnak
Podle me to ani nemusi byt na vsech autech stejne. Jak jsem tu jiz nekde psal, me klapka funguje s jakousi mezipolohou... venek / pul zvenku pul zevnitr / vnitrek. Mel sem sundanej kaslik a mackal sem cudlik o 106 a sledoval klapku...

Napsal: 26.10.2007 10:48
od Hurvajs
Stehnak píše:Podle me to ani nemusi byt na vsech autech stejne. Jak jsem tu jiz nekde psal, me klapka funguje s jakousi mezipolohou... venek / pul zvenku pul zevnitr / vnitrek. Mel sem sundanej kaslik a mackal sem cudlik o 106 a sledoval klapku...
Aha 8O A je to hodně práce se na ní dostat? Mrknul bych na to taky co to dělá po zapnutí a vypnutí klíčku a věděl bych hned. :idea:

Napsal: 26.10.2007 11:24
od Stehnak
Pod kaslikem je pant. Ten je chycenej trema sroubkama, ty odsroubuj a kaslik jde ven. Nebo-li je to hned.
Klapka na Tebe pak bude otvirat a zavirat "hubu, nasosku". Kdyz je otevrena, nasava zevnitr. Kdyz se smerem k Tobe cela zavre, nasava jen z venku...

Napsal: 26.10.2007 11:50
od killerhammer
chmelko píše:
killerhammer píše: mna len zaraza, ze HaTaPka je v nejakych veciach o dost lepsia ako focus a to ma dost zaraza ;-)
:D
napíš prosím v čom je HTP lepšia, nenapada ma jedina vec..
cau, uz som to tu pisal v inych threadoch
- v HaTaPke mi nedrnci interier ani po 60tkm
- zda sa byt lepsie odhlucnena vo vyssich rychlostiach >130, hlavne zvuk od motora a zvuk od naprav je vo focuse zufaly ;-)

inak samozrejme tie auta sa nedaju porovnat, kvalita focusa je ovela vyssia, je to predsa vyssia trieda.

problem ale vidim v tom, ze zacinam mat pocit, ze VW group robi lepsie interiery aj odhlucnenie a teda auta ako golf5 alebo octavia2 su po tychto strankach lepsie ako focus.

samozrejme chapem, ze kazdy ma ine preferencie na auto
ja len zacinam rozmyslat ci focus je to prave auto co som xcel a ci v danej triede s ohladom na vlastnosti, ktore preferujem nie su lepsie :-D

Napsal: 26.10.2007 12:24
od Hurvajs
2 Stehnak: Díkec, tak to je pohoda když to jde tak dobře. mrknu na to. :wink:

Napsal: 01.11.2007 22:57
od Stehnak
Jak jsi Hurvajs "dopadl" s tou klapkou?

Napsal: 04.11.2007 10:47
od Hurvajs
Tak jsem se k tomu dnes konečně dostal a výsledek je následující: Klapku mám stabilně na venkovní okruh a to vrčení, které se mi ozývá po zapnutí klíčku nedělá ta klapka. Ten zvuk vychází prostě z prostoru toho válce, v kterém je umístěn ventilátor, klapky atd. Ten zvuk je v podstatě naprosto stejný, jako když pracuje ta klapka, takové vrčení motůrku, ale nechápu, co to je. Mně jedině napadlo, jestli se ten motůrek nesnaží tu klapku přesunout na venkovní okruh i přesto, že tam už je. Nic jiného mne nenapadá :?

Napsal: 04.11.2007 11:08
od polkiboj
Známi z servisu mi povedal, že niektoré motory majú tagzvané dochladovanie turba. Nevedel mi vsak z istotou povedat ci to ma aj FOFO2. Na 100% to vraj ma novy Pasat, Tuareg, Audi Q7... Je to vraj malí ventilátor ktorý po vypnutí morora tak cca 30s bezí a ochladzuje turbo. Výrobcovia sa chcú vyhnuť chybe mnohých vodicov, ktorí po jazde nenechajú motor este bezat, aby sa turbo ochladilo. Preto tam dali akýsi ventilatorik ktorý to spravý sám. No neviem však či to čo som napísal platí aj pre FOFO2. Potom mi dodal, ze sa to zacina dodavat do modrených turbo dieslov a aj velkoobjemovích benzinákov

Napsal: 04.11.2007 11:18
od Hurvajs
To není náš případ, jednak nemáme FoFo2 a navíc nemáme turbo, což je patrné z podpisu, který ty bohužel nemáš :wink: Náš zvuk je skutečně z prostoru ventilátoru topení.

Napsal: 04.11.2007 13:05
od mehturt
Hurvajs píše:To není náš případ, jednak nemáme FoFo2 a navíc nemáme turbo, což je patrné z podpisu, který ty bohužel nemáš :wink: Náš zvuk je skutečně z prostoru ventilátoru topení.
ja, ako zakladatel tohto vlakna, FoFo2 mam :D

Napsal: 04.11.2007 13:20
od Hurvajs
Aha, tak to se omlouvám, to jsem si neuvědomil. Několik posledních příspěvků už se zúžilo jen na mne a na Stehnaka, tak už jsem počítal jen nás dva. :oops:

Re: Zvuky po vypnuti motora

Napsal: 31.10.2009 11:59
od kami
Povytáhnu toto starší vlákno.
Od včerejška mi fofo vydává taky takové bzučící zvuky od schránky před spolujezdcem. Předpokládám, že ten servomotorek nebo co tam je, zareagoval na snížení teploty pod nulu a je mu to přepínání víc ztuha. Doteď jsem žádný zvuk při přepínání cirkulace vzduchu neslyšel.

Další věc co se mi včera stala je, že okolo otáček 2t. slyším někde v místě před řadičkou bublat či žbluňkat vodu. Po vypnutí motoru je taky krátce slyšet jakoby voda odněkud stekla.
Nádobka chladící kapaliny je mezi ryskama a topení topí, tak nevím. Možná toršku zavzdušněné?

Re: Zvuky po vypnuti motora

Napsal: 31.10.2009 18:27
od Hurvajs
Jak píšeš, že servomotorek zareagoval na sníženou teplotu, tak u mne to tak není. Mne to vrčí i v létě i v zimě, pořád stejně. Měl jsem sundanou schránku před spolujezdcem a snažil jsem se identifikovat odkut ten zvuk vychází, ale přesně najít se mi to nepodařilo. Vychází to odněkud z rozvaděče telpého vzduchu, ale když zapnu vnitřní okruh, tak je zvuk trošku jiný, takže opravdu netuším co to je. :( Přestal jsem to už řešit...