
Smysl naftového motoru
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Smysl naftového motoru
Sněhu tu moc není,ale mrazy tu jsou, a tady na parkovišti u nás na sídlišti těch starších nafťáků je celkem dost, když pak ráno venčím psi tak je to celkem sranda je sledovat jak stojí bezradně u aut a někdy jich je celkem dost 
nemám nic proti naftě,každý má svoje pro i proti,já jsem prostě benzínovej

nemám nic proti naftě,každý má svoje pro i proti,já jsem prostě benzínovej

Naposledy upravil(a) cage dne 29.11.2007 22:26, celkem upraveno 1 x.
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Bavíme se ještě pořád o Focusech???
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Smysl naftového motoru
je to téma jestli má nějaký smysl naftový motor 
pro mě ne
a teď mě tady ropáci ukamenují

pro mě ne

a teď mě tady ropáci ukamenují
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
toto tu uz bolo milionkrat preberane a myslim si , ze je to tu zbytocne
, len flame naviac 


FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Dovolim si pridat svoj nazor. Ja som jasne benzin pozitiv, hned sa priznam
.
Uznavam vyhody naftovych motorov. Krutiaci moment je ich obrovska vyhoda. Liter nafty ma v sebe viac energie ako liter benzinu. To je druha vyhoda, ktora samozrejme ovplyvnuje aj spotrebu.
Komplikovanost sucasnej verzie naftovych motorov je vsak zarovem ich nevyhodou. Nizky rozsah pouzitelnych otacok je dalsou nevyhodou.
O nafte si myslim, ze je pre ludi, ktori chcu auto pouzivat na presun z miesta a na miesto b bez dalsich poziadaviek, napr. sportovej jazdy.
A teraz benzin: jeho velkou nevyhodou je, ze silno zaostava v krutiacom momente. Ale co je vastne pravda ? Pravda je turbo. To prave umoznuje dieselu dosahovat taky krutiaci moment, ako ma. Ak by bezne benzinove motory mali turbo takej kvality, ako je v dieseli, tak by ten boj ani z daleka nebol taky jednostranny. A hlavne, turbo u benzinu ma maximum v omnoho vacsom rozsahu otacok. Diesel ma jeden vrchol, to je prave v case optimalneho samovybuchu. Benzin posuha iskru a tym padom rozsah otacok, kde je maximum, je omnoho vacsi.
Benzin je jednoznacne urceny na sportove uzitie, to co sa da robit s benzinom urcite nespravis s naftou. Nebudem sa hadat, ze do kolko otacok sa da vytocit nafta. Uz len technologia nafty hovori, ze bucha len v malom rozsahu, vsetko mimo rozsah su straty.
Zaverom:
Ak si clovek, ktory chodi z bodu a do bodu b normalnou jazdou a zaujima ho hlavne co najnizsia spotreba, zober si naftu.
Ak si clovek, ktory potrebuje prevazat tazky naklad, jednoznacne si zober naftu.
Ak si clovek, ktory okrem presunu z bodu a do bodu b si chce uzit jazdu bez manzelky, cez zakruty v riadenom smyku, podradovat z 5 do 2, vidiet aktualnu spotrebu nad 30 litrov (ja aj 50), pocut krasny zvuk huciaceho motora a podobne nie uzitkove, ale pozitkove veci, tak si spravny adept na benzinovy motor.

Uznavam vyhody naftovych motorov. Krutiaci moment je ich obrovska vyhoda. Liter nafty ma v sebe viac energie ako liter benzinu. To je druha vyhoda, ktora samozrejme ovplyvnuje aj spotrebu.
Komplikovanost sucasnej verzie naftovych motorov je vsak zarovem ich nevyhodou. Nizky rozsah pouzitelnych otacok je dalsou nevyhodou.
O nafte si myslim, ze je pre ludi, ktori chcu auto pouzivat na presun z miesta a na miesto b bez dalsich poziadaviek, napr. sportovej jazdy.
A teraz benzin: jeho velkou nevyhodou je, ze silno zaostava v krutiacom momente. Ale co je vastne pravda ? Pravda je turbo. To prave umoznuje dieselu dosahovat taky krutiaci moment, ako ma. Ak by bezne benzinove motory mali turbo takej kvality, ako je v dieseli, tak by ten boj ani z daleka nebol taky jednostranny. A hlavne, turbo u benzinu ma maximum v omnoho vacsom rozsahu otacok. Diesel ma jeden vrchol, to je prave v case optimalneho samovybuchu. Benzin posuha iskru a tym padom rozsah otacok, kde je maximum, je omnoho vacsi.
Benzin je jednoznacne urceny na sportove uzitie, to co sa da robit s benzinom urcite nespravis s naftou. Nebudem sa hadat, ze do kolko otacok sa da vytocit nafta. Uz len technologia nafty hovori, ze bucha len v malom rozsahu, vsetko mimo rozsah su straty.
Zaverom:
Ak si clovek, ktory chodi z bodu a do bodu b normalnou jazdou a zaujima ho hlavne co najnizsia spotreba, zober si naftu.
Ak si clovek, ktory potrebuje prevazat tazky naklad, jednoznacne si zober naftu.
Ak si clovek, ktory okrem presunu z bodu a do bodu b si chce uzit jazdu bez manzelky, cez zakruty v riadenom smyku, podradovat z 5 do 2, vidiet aktualnu spotrebu nad 30 litrov (ja aj 50), pocut krasny zvuk huciaceho motora a podobne nie uzitkove, ale pozitkove veci, tak si spravny adept na benzinovy motor.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Smysl naftového motoru
Chmelko už to tu zamkni,nebo to tu bude jako debata co bylo dřív jestli vejce nebo... 

Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
presne ako vravi vcedula, ide o TURBO ! bez turba by bol diesel vo vsetkom horsi a nebolo by o com
nastastie sa zacinaju viac a viac predavat turbobenziny, takze dilema postupne odpada a o chvilu nebude "vocem"
no dobre, este je tu spotreba... na vase stastie ropaci


nastastie sa zacinaju viac a viac predavat turbobenziny, takze dilema postupne odpada a o chvilu nebude "vocem"

no dobre, este je tu spotreba... na vase stastie ropaci



Naposledy upravil(a) misoo dne 29.11.2007 22:38, celkem upraveno 1 x.
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Smysl naftového motoru
Kdo nemá na benzín ať chodí pěšky 

Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
fakt super napisane, zahrialo na srdiečku..
presne akio si napisal...diesel zachranuje turbo...ak by ho davali do benzinu, nemal by diesel sancu ani v tom krutiacom momente...teraz je to posledných 15rokov velký hit a investuju sa do nho obovske prachy...
ale aj toto skoro skonci..teraz prave pracujeme na hybride pre S-klasse a stoji to ku.va velke prachy
presne akio si napisal...diesel zachranuje turbo...ak by ho davali do benzinu, nemal by diesel sancu ani v tom krutiacom momente...teraz je to posledných 15rokov velký hit a investuju sa do nho obovske prachy...
ale aj toto skoro skonci..teraz prave pracujeme na hybride pre S-klasse a stoji to ku.va velke prachy

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
ale aj ta spotreba. Ved si pozri spotreby malych turbo-benzinov. 160 koni z 1.6 litroveho motora. Na to sa nafta nechyta. Ale uz dost, uz nepisem. 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smysl naftového motoru
cage píše:Kdo nemá na benzín ať chodí pěšky



ale musim povedat, ze som sa viezol na bratrancovom 2,0tdci a tahalo to velmi velmi slusne

ale aj som sa viezol na diesly s pokazenym turbom a bolo to peklo... vsetky nevyhody co motor moze mat...

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů